Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailusta, nainen kysyy. Miksi pitäisi antaa pakit heti ensimmäisestä virheestä?

Vierailija
01.04.2017 |

Olen alle 40-vuotias nainen, eronnut pari vuotta sitten pitkästä suhteesta. Nyt aktivoiduttuani deittirintamalla vastaan on tullut pari vähän vakavampaakin juttua, joista toinen on juuri meneillään.

Kummallakin miehellä oli/on omat haasteensa ja huonot puolensa, kuten myös itselläni on. Tapaan suhtautua tällaisiin ymmärtäväisesti ja kärsivällisesti, jos kuitenkin muuten olen miehestä kiinnostunut. Kuitenkin kun juttelen tapailuista ystävieni kanssa tai vaihtoehtoisesti netissä, olen huomannut että todella moni neuvoo nostamaan kytkintä heti ensimmäisten haasteiden tullessa.

Ihmettelen mikä idea tässä on. Täydellistä kumppaniahan ei ole olemassakaan. Nykyinen tapailumies vaikuttaa mm. hieman kontrolloivalta tapaukselta, ja kieltämättä tämä ei ole suosikkiominaisuuksiani ihmisissä. Mielestäni on kuitenkin olennaista katsoa, kuinka pahaa kontrollointi on, ja pysyykö se hallinnassa kun huomautan siitä - ei se että mies vaikuttaa täysin virheettömältä papin aameneen asti. On mielestäni parempi tutustua myös miehen huonoihin puoliin heti, sen sijaan että pyritään ylläpitämään täydellisyyden illuusiota mahdollisimman pitkään, ja sitten suhteen muututtua jo vakavaksi, yllätytään siitä minkälainen kumppani tuli valittua.

Mitkä piirteet teillä ovat sellaisia, joiden paljastuttua siirrytte välittömästi seuraavaan tai neuvotte ystäväänne tekemään niin? Miksi?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu hieman virheen vakavuudesta. Sukat sandaaleissa tai synttäripäivän unohtaminen eivät ole kovin vakavia virheitä, mutta liiallinen kontrolloivuus mielestäni on.

Minulla on takana ainoastaan hyviä, onnellisia parisuhteita (2 kpl), joten voi kai olla että en osaa olla tarpeeksi varovainen miesten kanssa, kun elämä on kohdellut silkkihansikkain. Silti ihmettelen, miksi muka (hieman) kontrolloivalle miehelle ei saisi antaa mahdollisuutta. Annoin tälle tapailukumppanille palautetta hänen käytöksestään, ja hän otti sen oikein hyvin vastaan. Harva mies kykenee suhtautumaan yhtä tyynesti ja rakentavasti saamaansa kritiikkiin. Pitäisikö tämä vain ohittaa olankohautuksella ja jäädä tuijottamaan sitä, että hän kuitenkin yritti määräillä minua hieman epämiellyttävällä tavalla?

ap

Mietihän vähän kun kyseessä on tapailukumppani vain,niin kuinka paljon hän pystyy peittelee kontrollointitaipumustaan.Kokeneena varmaan aika hyvin.Toiset sietää enemmän määräilyä kuin toiset,varmaan tiedät kumpaan ryhmään itse kuulut.Yleensä nämä henkilöt jotka kontrolloivat pystyvät alussa peittämään sen hyvin.Minun mieheni pystyi 2 vuotta ja sinä aikana olimme jo sitoutuneet ja myöhemmin hän sanoi,ettei olisi saanut minua jos olisi näyttänyt todellisen minänsä.

Vierailija
22/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 185 cm "miehet" kannattaa jättää rauhaan AINA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies, ymmärrän että sua harmittaa kun kukaan ei vahvista "kelpaamattomuutesi"johtuvan pituudestasi ja joudut tekemään sen itse, mutta jotain rajaa nyt.

Vierailija
24/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Jos molemmat puoliskot eivät pysty hiomaan toistensa teräviä särmiä pois niin ei ole paljon mahiksia. Se on kahden kauppa eikä yhden kauppa. 

-

Keskustelkaa, sovitelkaa ja sopeutukaa tai olkaa sinkkuja. 

Sepä se, kun minusta nelikymppisellä ei pitäisi kauhean teräviä särmiä enää olla tai ne ovat tulleet jäädäkseen...

Vierailija
25/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut, että miehen pahin virhe on rumuus. Sen sijaan valehtelu, ohareiden tekeminen, pettäminen yms. eivät ole niin vakavia juttuja

Vierailija
26/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on ehdottomasti, samoin yli 60 kiloisen naiset.

Vierailija
27/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti kuitenkin niitä naisia riittää jotka lähtevät tälläisten miesten matkaan.Onko sitten tarve,että joku kontrolloi vai läheisriippuvuus,ettei haluta olla yksin.Ihastuneena ja rakastuneena sietää enemmän noita alussa ilmeneviä huonoa puolia.Pitää kuitenkin muistaa,että jos jo alussa jokin huolestuttava ja oikeasti vakava piirre(kontrollointi) pistää silmään,niin se on vaan jäävuoren huippu tästä piirteestä.Silloin,ei kannata pehmennellä itselleen tätä piirrettä vaan oikeasti kannattaa nostaa kytkintä,mutta Ap vaikuttaa jo aikalailla ihastuneen ja ellei jopa jo rakastuneen tähän mieheen,koska muuten hän ei tälläistä piirrettä lähtisi pehmentelemään.

Vierailija
28/28 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille tyypeille riittää naisia, joilla a) on taipumus ajautua huonoihin parisuhteisiin b) ei ole kokemusta sairaasta parisuhteesta, joten ei osaa varoa c) on huono itsetunto ja ajattelee ansaitsevansa paskan kohtelun.

Lisäksi valloillaan oleva "pojat on poikia" -ajattelutapa kannustaa antamaan miehille anteeksi kaikenlaista ihan uusavuttomuudesta ryyppäämiseen ja valehteluun. Ajatellaan, ettei miehiltä voi vaatia suoraselkäistä ja aikuismaista käytöstä, vaan miestä pitäisi jotenkin kouluttaa ja opettaa.