Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Vierailija kirjoitti:
"Saakohan täältä suomalaista kahvia?" kysellään usein ulkomailla turistikohteissa.
Mitä on suomalainen kahvi??
Tarkoittavat vaaleapaahtoista päiväysvanhaa suodatinkuraa, jota oikeissa kahvikulttuurimaissa pidettäisiin tiskivetenä ja kaadettaisiin viemäristä alas. Eihän sitä suomalaisille kahviasiantuntijoille kelpaa vaikka ensiluokkainen aito espresso.
"Soitan mun lakimiehelle, nähdään oikeudessa!" Tuumasi asiakas kun minulla ei ollut myydä kuoharipulloa.
Vierailija kirjoitti:
"Soitan mun lakimiehelle, nähdään oikeudessa!" Tuumasi asiakas kun minulla ei ollut myydä kuoharipulloa.
ohis, mutta ai että olis kiva olla tällaisten ihmisten lakimies. Voisi laskuttaa satasia puhelinkeskustelusta, jossa kertoo että valitettavasti tässä ei nyt oikein ole jutun aihetta, mutta tule nyt vielä varmuuden vuoksi (maksullisella ajalla tietenkin) selvittämään homma ihan tänne mun toimistoon asti. :D
T: lakimies valtion hommissa.
Onhan noita mutta tää tulee aina mieleen kun tyhmyydestä puhutaan:
Miehen veljen ex-vaimo kertoi kuinka fiksu hänen 6v.tytär on. Tyttö ei juo cokista koska hampaat menee rikki. Selitti ummet ja lammet, viimeinen lause oli että tyttö tykkää juoda spritea, sitä aina hälle ostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis, mutta ai että olis kiva olla tällaisten ihmisten lakimies. Voisi laskuttaa satasia puhelinkeskustelusta, jossa kertoo että valitettavasti tässä ei nyt oikein ole jutun aihetta, mutta tule nyt vielä varmuuden vuoksi (maksullisella ajalla tietenkin) selvittämään homma ihan tänne mun toimistoon asti. :D
T: lakimies valtion hommissa.
Sama kävi mielessä kun kuuntelin sitä messuamista ja lakimiehellä uhkailua :D siinä tienaisi vähintään viikonlopun palkan kun vain kuuntelisi jotain urpoa puhelimessa ja kertoisi että ei tule juttua.
Suosittu bloggaaja arvosteli ”Pride-tulvaa”, joutui palauteryöpyn kohteeksi ja ilmoitti sitten vain ”testanneensa sananvapautta”
-Tässä henkilö joka pystyy muuttamaan mielensä kesken lauseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennakkoluuloinen suomalainen taannoin lidlin hedelmäosastolla: Nää banaanit ei kyllä oo kotimaisia! (kun ei ollut chiguita-tarraa kyljessä)
Jaa, no... Hänhän oli ihan oikeassa...
Se on Chiquita. Diminutiivi espanjan tyttöä tarkoittavasta sanasta chica.
Just joo... Näkee että mieshän se on taas tämänkin naista halventavan merkin takana... Banaani on fallos symboli ja liitetään naisia halventavaan tytöttelyyn ihan niin kuin naiset eläisivät miehiä varten... Vielä joku sanoo tosissaan ettei feminismille muka ole tarvetta Suomessa!
et oo tosissasi feminismille on kyllä tarvetta mutta tää banaani juttu on kyllä tyhmä esimerkki.
Ruotsissa äidit laittavat herneitä vauvan ylähuulen alle jotta aikuisena nuuska pysyy jämäkämmin paikoillaan
Pakkoruotsista ei voida luopua, koska se on laki.
Opiskelen erästä luonnontieteellistä alaa aikuisopiskeluna. Kävimme läpi sää-ja ilmastoasioita ja myös ilmastonmuutos tuli tietenkin puheeksi. Eräs kurssikaverini oli tohkeissaan ja täysin tosissaan sanoessaan, että sitten pakkaset vähenevät, ja talvisin Suomessa ei ole enää niin pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roinatan kirjoitti:
Ei ollut koska jenkit sanoo bilionaire joka on biljonääri
Billionaire on MILJARDÖÖRI. Biljonäärejä ei ole maailmassa vielä yhtäkään, joskus tulevaisuudessa luultavasti on.
Jep. Billionaire tarkoitaa miljardia eli siis tuhat miljoonaa ja miljardöörejä on maailmassa vajaat 1000, Suomessakin esim. Herlin. Biljonääri eli miljoona miljoonaa omistava tyypp ilmaantuu ennusteiden mukaan hyvinkin pian jos tätä menoa jatkuu. Eli siis omaisuus kasautuu pienenpienen ryhmän haltuun, keskiluokka kutistuu ja köyhyys lisääntyy.
Miljonääri=Millionaire
Miljardööri=Billionaire
Biljonääri= Billionaire x 1000
Miljoona= 1 000 000
Miljardi= 1 000 000 000
Biljoona= 1 000 000 000 000
Epäloogista, mutta amerikanenglanti joskus on.
Biljoonaa eli miljoonaa miljoonaa ei vielä kukaan maailmassa omista.
"Miljardööri on henkilö, jonka omaisuuden arvo on vähintään yksi miljardi (tuhat miljoonaa) yksikköä, yleensä euroa tai Yhdysvaltain dollaria. Joskus miljardööristä käytetään amerikanenglannin sanasta billionaire virheellisesti muodostettua nimitystä "biljonääri", mutta ollakseen todellisuudessa biljonääri henkilön tulisi omistaa vähintään biljoona eli miljoona miljoonaa." Lähde:Wikipedia
Olen kuullut yhden keski-ikäisen miehen suusta ”Vesikin kestää vielä -4 asteen pakkasta”. Ei tainnut tietää mihin celsiusasteikko perustuu
Kaksi eri rotuista kissaa ei voi saada pentuja.
-Tämän kertoi opettajaksi opiskeleva...
Ei varsinaisesti kuultu vaan luettu ja se oli tämän keskustelun avaus. I rest my case.
Työpaikkani esimiehen eli rehtorin mukaan opettaja ei voi olla introvertti. Minä satuon olemaan. 😂
Aikuisen ihmisen suusta, milloin ne lohikäärmeet kuoli sukupuuttoon?
Ainakin Venäjän Karjalassa. Tätä ei taas ymmärrä, kun kotinsa menettänyt tai heidän jälkipolvi, karjalaiset. He, jotka uhrasivat kaikkien suomalaisten puolesta kaiken ja haukuttiin ryssiksi vielä päälle, tukahdutettiin kieli ja kulttuuri. Karjalaiset ovat kantaneet tuskansa hiljaa. Ei kukaan, ei edes luterilaiset papit ole asiaa ajaneet, tietenkään, karjalaisethan olivat ortodokseja. Muslimien asiaa voidaan kyllä ajaa. Marssitaan ja älämölöä pidetään kaikenlaisen muun asian takia. Ei sillä, eivät karjalaiset ole odottaneetkaan mitään. Iloinneet raikuvasti ja surreet hiljsisesti. Kaikki kunnia heille!
Että Englannissa sataa aina. Saakeli, veinattiin kuolla helteeseen, ei satanut pisaraakaan.
Mitä vanhempi ihminen sitä viisaampi, ei muuten pidä paikkaansa:D
Just joo... Näkee että mieshän se on taas tämänkin naista halventavan merkin takana... Banaani on fallos symboli ja liitetään naisia halventavaan tytöttelyyn ihan niin kuin naiset eläisivät miehiä varten... Vielä joku sanoo tosissaan ettei feminismille muka ole tarvetta Suomessa!