Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
En lukenut koko ketjua joten en tiedä onko tämä jo täällä mutta asiakkaan suusta; "tämä tuote on varmaan ilmainen kun tässä ei ole hintaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800-luvulla ei ollut ihmisiä vaan esi-isiä. Vuonna 2015 ei voinut olla enää elossa olevia 1800-luvulla syntyneitä, sillä he olisivat olleet vähintään 2000-vuotiaita.
Onko nämä ihan aikuisen ihmisen sanomia?
Lapsen kertominahan nämä olisivat olleet ihan hellyyttäviä toteamuksia, mutta kyllä, nämä älynväläykset ovat noin 20-vuotiaan suusta.
Eikö hänellä ole mitään vammaa, joka saattaisi selittää sen? Jos ei, niin mistä sitten luulet tuon johtuvan?
Se ei ole valehtelua vaan huijaamista, jos ensin sanoo jotain, mikä ei ole totta mutta myöntää sitten, että se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi sanoi ihan tosissaan "eihän hernekeitto ole kasvisruoka", kun kehuin että hernekeitto on suosikki-kasvisruokani.
Tarkoitti varmaan sitä, että yleensä hernekeitoissa on joukossa lihaa. Tietenkin, jos teet keiton itse ilman muuta kuin kasviksia, on se kasvisruokaa. Ja kaupoissakin on erikseen myytävänä kasvishernekeittoa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei nimi Caesar äänny Keesar vaan se on SEESSAR."
Itse oon lukenut yliopistossa antiikin latinaa, sitten joku tumpelo alkaa oikein pätevänä korjata mun latinan ääntämystä.
Yritin toki ehdottaa myös Kaisar, mutta siitä se mesoaminen alkoi..
Ainakin minun historianopettajani lukiossa äänsi nimen "Julius Keesar". Häntä (opettajaa) pidettiin kyllä ihan älykkäänä ja aineensa hallitsevana opena. En ole ikinä kuullut kenenkään muunkaan sanovan "Seesar"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levy on nelosella ja vesi kiehuu. Tyyppi käy vääntämässä levyn kuutoselle, koska niin vesi tulee kuumemmaksi ja munat on nopeemmin kypsiä...
Öööh. Kiehuva vesi voi kyllä olla 100 asteista tai vaikka 120 asteista.
Ootteks te yläpeukuttajatkin tyhmiä?
Toki voi, mutta normaalissa ilmanpaineessa vesi kiehuu 100-asteisena.
No ööh. Tottakai kiehuva vesi on vähintään 100 asteista mutta miten muka se henkilö oli tyhmä joka kävi vääntämässä levyä isommalle (vesi esim. 130 asteiseksi) jotta ruoka kypsyy nopeammin. Eli ymmärrättekö te tyhmät että jos näette kiehuvaa vettä niin se vesi ei välttämättä ole 100 asteista vaan voi olla myös 120 asteista. Vai onko teille kaikki kiehuva vesi tasan 100 asteista. Hahhah.
"Ootko sä joku gootti?"
"Ei, kyllä mä olen ihan suomalainen"
"Mikä iphone niin kun on...voisko Nokia valmistaa iphonen ja myydä sitä?"
Kaveri valmistui kauppatieteiden maisteriksi, toinen kaveri totesi hänelle että seuraavaksi sitten tohtorin hattua, vai.. kolmas kaveri tähän "ootko oikeesti menossa lääkikseen?"
=)
se että 'koiran ruokaa pitää aina maistaa ennen kuin se annetaan koiralle/koirille ja sama koskee muita eläimiä' eli siis tää tyyppi maistaa sen koiran ruokia ennen kuin se antaa koirilleen ..siis mitäh?! 😂
Tarvitsimme aikoinaan 80-luvulla miehen kanssa kovana pakkasaamuna apuvirtaa autoomme, joka ei suostunut käynnistymään.
Parkkipaikalle tuli nainen autollaan, apuvirtaa pyydettyämme hän sanoi: en voi antaa, kun minulla itsellänikin on niin vähän virtaa akussa.
Oliko tuo sitä paljon puhuttua naisen logiikkaa.
:-D kirjoitti:
Eräs tuttuni väitti tosissaan, että autistinen henkilö voi elää parisuhteessa ja olla äiti tai isä. Just joo, kaikki minun tapaamani aikuiset autistit ovat olleet käytökseltään alle kouluikäisen lapsen tasolla ja asuvat jossain laitoksissa eli ei sellainen henkilö voi olla parisuhteessa saati hoitaa lasta.
Osaavatko puhua normaalisti? Tarkoitan siis, että osaavatko sanoa muutakin kuin vain joitakin yksinkertaisia lauseita?
"Niin missä se Viro on? Jossain Kemin lähellä?"
Kysyjä oli suomalainen...
Vierailija kirjoitti:
"Niin missä se Viro on? Jossain Kemin lähellä?"
Kysyjä oli suomalainen...
Helsingissä myytiin kotimaista Saarenmaan mustikkaa!
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttuni väitti tosissaan, että autistinen henkilö voi elää parisuhteessa ja olla äiti tai isä. Just joo, kaikki minun tapaamani aikuiset autistit ovat olleet käytökseltään alle kouluikäisen lapsen tasolla ja asuvat jossain laitoksissa eli ei sellainen henkilö voi olla parisuhteessa saati hoitaa lasta.
Osaavatko puhua normaalisti? Tarkoitan siis, että osaavatko sanoa muutakin kuin vain joitakin yksinkertaisia lauseita?
Autismin kirjo on laaja. Lievemmästä päästä, asperger voi elää normaalia elämää, on vain hiukan erikoinen ja omaa erikoisia tapoja ja kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autismin kirjo on laaja. Lievemmästä päästä, asperger voi elää normaalia elämää, on vain hiukan erikoinen ja omaa erikoisia tapoja ja kiinnostuksen kohteita.
Tuo sanoja ilmeisesti tarkoitti vaikeasti autistisia.
Nää kengät on aitoa genuiinini nahkaa...
Että lasi viiniä silloin tällöin on vaarallisempaa terveydelle kuin säännöllinen pilven polttelu.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri oli kuullut, että erään pesuainefirman omistajan nimi olisi Heikki Omo, ja naureskeli sille ihan tosissaan. "H. Omo!"
(Yläasteella ja kaveri maanviljelijäperheestä, mikä kai lasketaan lieventäväksi asianhaaraksi.)
Tämän kommentin viimeinen lause on typerintä mitä olen kuullut..
Rajat kiinni, markka takaisin ja irti EU:sta.