Kertokaa tyhmin juttu, minkä olette kuulleet jonkun sanoneen?
Kommentit (2294)
Vierailija kirjoitti:
Pyysivät alennusta uuden asunnon hinnasta, kun itsekin jouyuneet laskemaan hintaa oman asunnon myynnistä (olivat jo tehneet tarjouksen siitä uudesta, joka oli hyväksytty).
Mitä tyhmää tuossa oli? He ovat tehneet suunnitelman, jonka mukaan saavat omasta asunnostaan tietyn rahasumman ja halusivat siirtää muuttuneen summan myös uuden asunnon ostohintaan, jotta laskelmat pysyvät ajan tasalla. Tietenkään sinun ei tarvitse suostua tuohon tarjoukseen.
Päiväkodissa vaaditaan että kuravaatteet pestään kotona päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuimme porukassa eri työttömyyskassoista ja ammattiliitoista. Eräs keskustelua kuunnellut kommentoi ettei hän ole liittynyt mihinkään koska ei ole ajatellut olla työttömänä. Ok...
Jos kelpaa työ kuin työ vaikka ulkomailta, niin tuskin tarvitsee olla työttömänä. Turhaa niitä maksuja maksaa jos ei tosiaan aio koskaan olla työttömänä kuin korkeintaan lyhyitä ajanjaksoja.
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää, että maailmassa ei ole ihmisiä, jotka muistaisivat aivan kaiken, mitä ovat tehneet, sanoneet tai lukeneet.
Sinäkö voit tietää?
Vierailija kirjoitti:
Salama ei koskaan lyö kahdesti samaan paikkaan.
Et selvästi ole ymmärtänyt mitä tällä sanonnalla tarkoitetaan.
Minulla on oikeus ohittaa jonoissa tummaihoiset, koska olen asunut Suomessa koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
minkä kokoinen on yksi neliömetri?
Ehkä tarkoitti miltä sen kokoinen laatikko oikeasti näyttää ja mahtuuko johonkin tiettyyn tilaan. Jos minulle sanotaan jonkun laatikon mitat, niin ensimmäisenä tulee mieleen minkä kokoinen se on. Mitat ovat pelkkää tekstiä ja se pitää konkretisoida jotenkin jos haluaa hyödyntää tätä tietoa.
Huomaan, että täällä on paljon ihmisiä, jotka ovat täysin vieraantuneita todellisesta maailmasta ja naureskelevat heille, jotka eivät ole.
"Kannattaa liittyä meidän ammattiliittoon, koska siellä YTK:ssa on 1500 euron yläraja maksettavalle ansiosidonnaiselle päivärahalle..." Kyllä oli vakuuttava liiton setä :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Puuro on epäterveellistä
Samoin leipä. Ihmiset kuuntelevat kovaa treenaavien laihdutusvinkkejä, mutta eivät ymmärrä mikä on näiden ohjeiden takana oleva syy ja siten tekevät tällaisia virhepäätelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Se kun aikuinen ystäväni luuli että lentokoneen vessat toimivat samalla tavalla kuin junien vessat, oli aina luullut. Kysyin häneltä, että onko hän koskaan miettinyt, että mikäli toimisi, niin ulkona ollessa taivaalta saattaisi välillä saada jonkun kakat ja pissit päälle?
Ahaa, siis tästä syystä kaupunkien yllä lennettäessä tai nousun ja laskun aikanan ei saa käydä vessassa
Länsimetro otetaan käyttöön ensi kuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salama ei koskaan lyö kahdesti samaan paikkaan.
Et selvästi ole ymmärtänyt mitä tällä sanonnalla tarkoitetaan.
Niin, mutta kyllä jotkut uskovat siihen oikeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi tietää, että maailmassa ei ole ihmisiä, jotka muistaisivat aivan kaiken, mitä ovat tehneet, sanoneet tai lukeneet.
Sinäkö voit tietää?
http://www.kysy.fi/kysymys/ei-kai-ole-olemassa-ihmista-joka-muistaa-aiv…
Vierailija kirjoitti:
Kaveri väitti, että Ossilla, joka ei ole koskaan ollut työelämässä, on varmasti Asperger.
Ai niin. Kaveri perusteli tuota sillä, koska Ossi sanoi, ettei halua tehdä "typeriä hommia". Eli tuo on siis Asperger-ihmisen ajattelua, koska "he näkevät maailman eri tavalla". Mitähän sekin tarkoittaa, että he näkevät maailman eri tavalla? Ei kyllä ainakaan tuota.
Kenestäkään ulkomailla syntyneestä ei voi tulla suomalaista, koska eihän kissastakaan tule hevosta, jos se syntyy tallissa.
Jos joutuu seksuaalisen ahdistelun kohteeksi, niin mitä siitä välittämään. Eihän siitä jälkeä jää.
Helsingissä ja Pietarissa ei ole mitään eroa.
"Etteks te tiedä kuka mä oon?".
Ja tämä tarina on kohtaaminen wannabe-julkiksen kanssa. Voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
Helsinki on ainoa oikea kaupunki Suomessa.
Itse voisin taipua samaan ajatteluun, vaikka tilastollinen fakta se ei olekaan. Jokaisella maalla kun on oma kaupungin määritelmä, Suomessa kaikki kunnat ovat kaupunkeja ja päin vastoin. EU:n man Urban Audit on määritellyt tosiasiallisen kaupungin rajat tilastoinnin selkeyttämiseksi.[8] Sen mukaan suomessa on neljä kaupunkia: Helsinki, Tampere, Turku ja Oulu.
Eli ei tuntenut termiä, jota sinä et nähtävästi osaa kirjoittaa? Hyvä pari olisitte olleet.