Timmi - kuinka teet sen?
Mitä syöt? Kuinka paljon? Miten ja kuinka usein liikut? Mikä on geenien osuus?
Löytyykö palstalta timmejä naisia? Vinkit kehiin! Itse en ole onnistunut karistamaan rasvaa vatsan seudulta usean vuoden yrityksistä huolimatta.
Kommentit (7)
Kaikki geenien osuutta. Nautin syömisestä
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Hyväksy vartalosi sellaisena kuin se on.
Jep. Jos painat 400 kiloa etkä ole enää vuosiin pystynyt liikkumaan, peset itse keppiin kiinnitetyllä rätillä ja ihopoimujesi iho suorastaan mätänee, niin hyväksy se. BODY POSITIVITY!
Vierailija kirjoitti:
Mitä syöt? Kuinka paljon? Miten ja kuinka usein liikut? Mikä on geenien osuus?
Löytyykö palstalta timmejä naisia? Vinkit kehiin! Itse en ole onnistunut karistamaan rasvaa vatsan seudulta usean vuoden yrityksistä huolimatta.
Treenaatko keskivartalon lihaksia? Jos muuten olet normaalipainoinen, niin se vatsa saattanee roikkua ihan vain heikkojen lihasten takia.
Välttelen sokeria viimeiseen saakka. Myös turhat höttöhiilarit pois, ja riisi, kvinoa ja kaura tilalle. Paljon proteiinia, vielä enemmän kasviksia. Hedelmiä syön myös, mutta en liikaa. Syön sen verran, että nälkä lähtee.
Liikunta 3 kertaa viikossa aerobista, 3 kertaa viikossa lihaskuntoa. Treenit tunnin mittaisia.
Geenit ovat luultavasti surkeat, sillä suvussani kaikki lapsia lukuunottamatta ovat vähintään lievästi ylipainoisia. Itse olen näillä elämäntavoilla 168cm, 62kg. Vatsapalkit näkyvät. :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki geenien osuutta. Nautin syömisestä
Kuinka paljon ja mitä yleensä syöt? Liikutko ollenkaan?
En koe terveen kiinteänä pysymistä mitenkään vaikeana. Käyn salilla kolme tai neljä kertaa viikossa ennen töitä (työni alkaa klo 8.30, olen siivooja eli työ on fyysistä), syön perusterveellistä kasvisruokaa. Olen aina ollut hoikka, eli myönnän että töitä varmasti pitäisi tehdä huomattavasti enemmän, jos minulla olisi (ollut) ylipainoa. Lapsia on yksi, joten on kyllä aikaa huolehtia itsestäänkin.
Geeneistä sen verran, että on tainnut käydä flaksi. Oma äitini pyöristyi vasta neljävitosena, siihen asti oli ollut timmi ja hoikka neljän lapsen jälkeenkin.
Miksi pitäisi? Hyväksy vartalosi sellaisena kuin se on.