Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko myöntää, että baarit ja yökerhot eivät ole enää minua varten. Olen jo liian vanha

Vierailija
01.04.2017 |

Eilen kävin yökerhossa parin ystävän kanssa, klo 23.00 ilmoitin lähteväni pitserian kautta kotiin ! Fiilis oli korkealla kun otettiin pohjia kaverilla, mutta perillä yökerhossa minulla oli vain tylsää. Alkoholikaan ei meinannut maistua, kolmen lonkeron jälkeen tilasin jäävettä..

No, olen jumalauta 38-vuotias. Olen vatkannut persettä, kiskonut ylihinnoteltuja drinkkejä ja nojaillut seinään vessajonoissa lukemattomissa yökerhoissa 18-vuotiaasta lähtien joten mikä ihme se on, että kyllästyttää?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookoo

N23

Vierailija
2/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei kiinnosta muakaan, ikää 36. Pubeissa on kiva välillä käydä parilla, mutta yökerhoihin olen auttamatta liian vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Pubeissa , terasseilla ja pussikaljalla  on kiva käydä mutta yökerhot.. ei.

T. nainen 32 v

Vierailija
4/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin tutulta tuo kuulostaa minustakin. Käyn äärimmäisen harvoin nykyään missään. Sit kun tulee lähdettyä, oon ihan fiiliksissä siitä ajatuksesta, mutta kun saavutaan itse bilemestaan, niin kauhea kiire on lähteä kotiin. Se on vissiin se vanhuus.

Vierailija
5/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesta se on kiinni. Toki jos 20 vuotta on tehnyt jotain asiaa, niin on aika ymmärrettävää, että siihen on kyllästynyt. Tauko olisi paikallaan. 

Vierailija
6/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen "vasta" 33-vuotias ja olen tuntenut noin jo monta vuotta. Ei vaan enää jaksa. No, ehkä kesällä paremmin, kun on valoisaa, mutta talvella pimeässä ja kylmässä... Ei tule mitään.

Vierailija
7/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä tuli käytyä yökerhossa. Kivempaa oli se ulkona aloittelu musan soidessa ja kavereiden kanssa keskustelu kauniissa kesäillassa. Yökerhossa sitten pöytään pönöttömään ja siemailemaan juomia. Tosi kivaa hei! Jos ei halua naista iskeä, niin aivan turhaa hommaa. Johonkin teknobileisiin voisin mennäkkin, mutta tuollainen tavallinen sedula. Ei helvetissä enää.

M32

Vierailija
8/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä tuli käytyä yökerhossa. Kivempaa oli se ulkona aloittelu musan soidessa ja kavereiden kanssa keskustelu kauniissa kesäillassa. Yökerhossa sitten pöytään pönöttömään ja siemailemaan juomia. Tosi kivaa hei! Jos ei halua naista iskeä, niin aivan turhaa hommaa. Johonkin teknobileisiin voisin mennäkkin, mutta tuollainen tavallinen sedula. Ei helvetissä enää.

M32

Niinhän se yleensä menee meidänkin porukalla. Aluksi ollaan jossain aloittelemassa ja on tosi hauskaa ja sitten mennään yökerhoon vain istuskelemaan ja fiilis hiipuu vähintään ensimmäisen tanssilattiakäynnin jälkeen. Ehkä erillä porukalla voisi olla hauskempaa. Siksi olenkin alkanut käymään yökerhoissa yksin ja joskus on todella hauskaa, mutta yleensä on tylsää. 

Vierailija
9/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä siellä muuten kävisi mutta kun naiset pukeutuu siellä joihinkin nahkamineihin ja muihin seksihepeneisiin niin se riittää motivaatioksi. Parittelusta siinä on kyse. Naiset heruttaa ja miehet kuolaa. Loppuillasta mennään joko panemaan tai yksin kotiin vetämään käteen jos ei flaksannut. Naiset selittelee itselleen ja muille että ovat vain pitämässä hauskaa blaablaa. Miestä nekin on vailla, mutta jos ei tarpeeksi tasokas kolli tule iskemään niin sitten mennään kotiin snagarin kautta sormelle.

Vierailija
10/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon ihmiset lopettaa pääsääntöisesti yökerhoilut viimeistään 35 vuotiaana. tottakai satunnaisesti voi käydä korkeintaan kerran-pari vuoteen esimerkiksi firman pikkujoulun jatkoilla yms, mutta aika surullista on jos jo lähes nelikymppinen ihminen käy noissa juottoloissa useamman kerran vuodessa. Aika tyhjää elämää, aivan ajopuuna elämän aallokossa. Tuli surullinen olo APn viestistä, paha olo näkyy niin selvästi rivien välistä :(

Tee päätös ja ota elämällesi uusi suunta. Jokainen huominen voi olla uuden elämäsi ensimmäinen päivä :)

Vierailija
11/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetti ja meillä töissä viis-kuusikymppiset selittelevät, mikseivät ole olleet viikonloppuna "viihteellä, varsinkin uusiosinkut.

Vierailija
12/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnon ihmiset lopettaa pääsääntöisesti yökerhoilut viimeistään 35 vuotiaana. tottakai satunnaisesti voi käydä korkeintaan kerran-pari vuoteen esimerkiksi firman pikkujoulun jatkoilla yms, mutta aika surullista on jos jo lähes nelikymppinen ihminen käy noissa juottoloissa useamman kerran vuodessa. Aika tyhjää elämää, aivan ajopuuna elämän aallokossa. Tuli surullinen olo APn viestistä, paha olo näkyy niin selvästi rivien välistä :(

Tee päätös ja ota elämällesi uusi suunta. Jokainen huominen voi olla uuden elämäsi ensimmäinen päivä :)

Miksi ihmeessä noissa käyminen pitäisi lopettaa tuossa iässä? Yökerhot on suurinpiirtein ainoa paikka, jossa tavata uusia ihmisiä työ- ja harrastuspiirien ulkopuolella ja varsinkin ainoita paikkoja, joissa pitää perinteisellä tavalla hauskaa Suomessa paitsi kesällä, joka on lyhyt. Tietenkin suuri osa ihmisistä seurustelee tuossa vaiheessa elämäänsä ja siten suuri osa heistä ei näe tarpeellisena käydä yökerhossa. Kaikilla ei kuitenkaan ole tavoitteena löytää parisuhdetta ja muodostaa perhettä. Silloin noissa käyminen on tärkeää, jotta löytää kaltaistansa seuraa. Eihän tuossa iässä olla mitenkään vielä liian vanhoja tuollaiseen.

Surullista se on jos se on ainoa asia mitä ihminen tekee ja siihen liittyy alkoholiongelmia tai muita elämänhallintaongelmia. 

Vierailija
13/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnon ihmiset lopettaa pääsääntöisesti yökerhoilut viimeistään 35 vuotiaana. Tuli surullinen olo APn viestistä, paha olo näkyy niin selvästi rivien välistä :(

Noni. Sä sitten nostit ittes hiukan muiden yläpuolelle? Onko nyt parempi olo? Mulle ei ainakaan tullut surullinen fiilis ap:n aloituksesta eikä siitä huokunut mikään paha olo. :D Ap nyt lähinnä totesi sen, minkä moni muukin samanikäinen on huomannut; yökerhoelämä ei enää nappaa, hauskanpito kyllä. Sulla ei näköjään nappaa enää edes hauskanpito. onko itelläs paha olo, häh?

Vierailija
14/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pitkä aika jos on koko ajan käynyt. Mut jotkut käy tosiaan kun on spesiaalitilanne. Joku käy tanssimassa kun käy kotipuolessa kerran vuodessa ilman perhettään. Saa olla muka kuin nuori huoleton lukiolainen taas sen yhden viikonlopun.

Vierailija
15/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän yökerhoista, sori siitä 😂

N37

Vierailija
16/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset kuin aloittajalla, mutta olen kymmenen vuotta nuorempi!

17/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä siellä muuten kävisi mutta kun naiset pukeutuu siellä joihinkin nahkamineihin ja muihin seksihepeneisiin niin se riittää motivaatioksi. Parittelusta siinä on kyse. Naiset heruttaa ja miehet kuolaa. Loppuillasta mennään joko panemaan tai yksin kotiin vetämään käteen jos ei flaksannut. Naiset selittelee itselleen ja muille että ovat vain pitämässä hauskaa blaablaa. Miestä nekin on vailla, mutta jos ei tarpeeksi tasokas kolli tule iskemään niin sitten mennään kotiin snagarin kautta sormelle.

Juuri tällaiset tyypit ovat osasyy siihen, etteivät baarit enää kiinnosta. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa yhdenkään kännikalan (tai selvänkään) kanssa paneminen tai mikään siihen viittava, vaan haluaisin ihan oikeasti vain tanssia ja oleskella kavereiden kanssa. Tätä eivät monet usko joten ei jaksa selitellä että joo kiitos mutta en ole kiinnostunut.

18/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kiitos, eniten odotan sitä että pääsee kaverien kanssa ottamaan muutamat ja juttelemaan ja rentoutumaan, kaupungille mennessä fiilis laskee aina ja yökerho on aivan ehdoton ei ei. Unikin alkaa painamaan siinä puolen yön kieppeillä.

19/34 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä4347 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tällaiset tyypit ovat osasyy siihen, etteivät baarit enää kiinnosta. Mua ei voisi vähempää kiinnostaa yhdenkään kännikalan (tai selvänkään) kanssa paneminen tai mikään siihen viittava, vaan haluaisin ihan oikeasti vain tanssia ja oleskella kavereiden kanssa. Tätä eivät monet usko joten ei jaksa selitellä että joo kiitos mutta en ole kiinnostunut.

Seli seli. Niiden katseiden ja flirtin takia sinä sinne menet. Muuten tanssisit kavereidesi kanssa kotoa poistumatta. 

20/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vasta 26v eikä ole moneen vuoteen huvittanut käydä baarissa tai yökerhossa, nuorempana sain ihan tarpeeksi siitä touhusta. Lähipubissa voi käydä joskus muutamalla mutta ei missään bileluolassa.