Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko myöntää, että baarit ja yökerhot eivät ole enää minua varten. Olen jo liian vanha

Vierailija
01.04.2017 |

Eilen kävin yökerhossa parin ystävän kanssa, klo 23.00 ilmoitin lähteväni pitserian kautta kotiin ! Fiilis oli korkealla kun otettiin pohjia kaverilla, mutta perillä yökerhossa minulla oli vain tylsää. Alkoholikaan ei meinannut maistua, kolmen lonkeron jälkeen tilasin jäävettä..

No, olen jumalauta 38-vuotias. Olen vatkannut persettä, kiskonut ylihinnoteltuja drinkkejä ja nojaillut seinään vessajonoissa lukemattomissa yökerhoissa 18-vuotiaasta lähtien joten mikä ihme se on, että kyllästyttää?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pidän yökerhoista, sori siitä 😂

N37

Samaa ikäluokkaa ja tykkään myös! Meillä on jokusen kaverin kanssa tapana käydä noin kerran parissa kuukaudessa ulkona tuulettumassa ihan kunnolla - aluksi istutaan kuppilassa rennosti juoruamassa, ja sitten puolen yön aikaan siirrytään yökerhoon bailaamaan. Ja me siis todellakin menemme sinne tanssimisen takia, enin osa porukasta on aviollista naista ja loputkin etsii seuransa ihan muualta kuin humalaisten joukosta. Epätoivoisia miehiä kyllä riittää yrittämään, se on huomattu... Kähmijät ja jankuttajat olemmekin useimmiten ratkaisseet niin, että menemme homobaariin. :) 

Ehkä aloittaja siirtyy yökerhoon liian aikaisin? Sinne pitää mennä silloin, kun meno on jo kovimmillaan ja kestää enää sen aikaa, mitä jokainen jaksaa bailata täysillä. Aina pitää jäädä se tunne, että ilta olisi loppunut kesken.

22/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole ollut kiinnostunut käymään enää 19v synttäreiden jälkeen ollenkaan :D Olen varmaan ollut tylsä ja henkisesti keski-ikäinen jo siitä lähtien... Rakastan kuitenkin pubeja ja kotibileitä, joten usein tulee silti juhlittua aamuun vaikka kuuteen asti :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran jotkut ihme bileet kotona johon oli eksyny 3 jotain yli 40v miehii no jatkot oli sitten baarissa ja nää miehet oli et ei vittu ei me sellaseen voida tulla. No mä pakotin kahden niistä tulee yks ei suostunu mutta nää pari muutaa kyllä. Ja ai että niillä oli hauskaa halus koko ajan tanssilattialle ja muutenkin meno oli ku lukiostapääseneillä. Kiitivät kovasti illan jälkeen että pakotin ne mukaan.

Vierailija
24/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka hehkuttaa jotain kuselta haisevia karaoke räkälöitä viihtyisinä paikkoina joissa voi käydä yhdellä?

Itse en tuollaisiin menisi vaikka maksettaisiin, mutta olenkin ylempää keskiluokkaa ja korkeasti koulutettu

Vierailija
25/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Itse olen 26-vuotias, ja koen olevani liian vanha yökerhoihin. :/ Tai siis olen kokenut olevani liian vanha yhtään mihinkään sen jälkeen kun täytin 23..

Vierailija
26/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vasta 25 eikä minua enää yökerhot kiinnosta. Kesällä voi käydä terassilla tai jossain puistopiknikillä hyvällä porukalla, ehkä jossain pubissa sen jälkeen muutamalla ja hauskaa on. Yökerhot on umpitylsiä paikkoja. Porukkaa liikaa, musiikki huutaa, ei voi jutella kunnolla, vessoissa aina kauhea jono ja hirveässä kunnossa ja porukka auttamatta jotain 18 vuotiaita puoli nakuja harrastamassa esileikkejä umpikännissä tanssilattialla. Ei kiitos.

Vierailija
27/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi jotkut istuvat känäsessä pubissa kaljalla. Istutaan pöydän ääressä omassa porukassa. Sen pystyisi tekemään kotonakin.

Yökerhossa tapaat ihmisiä, pääset tanssimaan, pientä flirttiä ehkä...:)

Lisäksi niissä käy vähemmän sitä euron tuopin kittaajaa.

Vierailija
28/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pubiruusut on oma käsitteensä.

Ei niiden paikka ole enää yökerhossa. Valitettavasti.

Vierailija
29/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonota sisään. Jonota vessaan, Jonota baarisiskille. Dj soittaa jotain outoja kappaleita, joita ei voi tanssia ja  kiljuvat känniset  tytön roikkuvat toistensa kauloissa. Ei kiitos!  Ainoa syy, miksi voisin yökerhoon mennä olisi kunnon tanssimaratoni mutta en ole päässyt yökerhoissa tanssimaan vuoden 2002 jälkeen..  Joten mielummin käyn piknikillä viinipullon kanssa tai terassilla parilla.

N39v

Vierailija
30/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahemmin käynyt baareissa ja vielä vähemmän yökerhoissa, edes 18-vuotiaana. Ei biletys ja juominen ole ikinä ollut minun juttu. N28 (absolutisti)

Vierailija
31/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette vielä niin kamalan nuoria. Odottakaa kun pääsette minun ikään, 52v, mies. Kyllä ne yökerhot taas alkavat kiinnostamaan. Upeaa katsoa nuorten naisten kiimasta pyöriviä perseitä. Loppuillasta tällainen keski-ikää lähestyvä isokullikin alkaa kiinnostaa näitä nuoria kiimaperseitä.

Vierailija
32/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kävin yökerhossa parin ystävän kanssa, klo 23.00 ilmoitin lähteväni pitserian kautta kotiin ! Fiilis oli korkealla kun otettiin pohjia kaverilla, mutta perillä yökerhossa minulla oli vain tylsää. Alkoholikaan ei meinannut maistua, kolmen lonkeron jälkeen tilasin jäävettä..

No, olen jumalauta 38-vuotias. Olen vatkannut persettä, kiskonut ylihinnoteltuja drinkkejä ja nojaillut seinään vessajonoissa lukemattomissa yökerhoissa 18-vuotiaasta lähtien joten mikä ihme se on, että kyllästyttää?

Mulle kävi noin jo  35-vuotiaana. En edes muista milloin viimeeksi oisin ollut viihteellä, ei vaan kiinnosta.

Vierailija
33/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta puuttuu seurustelukulttuuri. Täälläkin puhutaan vaan kännien vetämisestä, bilettämisestä, kotibileistä, pussikaljailusta, pubiruusuista.. Ulkomailla on vaikka mitä ihania paikkoja, joissa voi vain istua parin juoman ääressä ja tutustua ihmisiin ilman herutuksia ja perversioita. Ja se tunnelma on jotenkin satumainen, tuhansine tähtineen ja tori tai ranta täynnä iloisia ihmisiä, ruokavälineiden kilinää, vaimeaa musiikkia.. Suomessa taas ilta kaupungissatai puistossa, ei helvetti mikä näky. Ihmiset ei ees pystyssä pysy, jengi kusee kadulle, sössötys vaan käy ja joku puristelee yöbussissa persettä. Ja se saatanan keskikaljatölkki pitää olla joka paikassa kädessä.

Vierailija
34/34 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 51v. ja en käy missään baareissa ja yökerhoissa.

Siitä on aikaa 20 vuotta, kun viimeksi kävin.

Nuorena bailasin paljon ja se aika on ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi