Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan tehnyt itse rintaliivejä?

Vierailija
01.04.2017 |

Helppoa vai vaikeaa? Mistä materiaalit, erityisesti olkainkuminauhat, hakaset ja kaarituet? Ompelutaitoa ja koneet löytyy, alusvaatekokemusta ei

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tulee varmaan tosi mukavat...😬

Vierailija
2/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tein, kaks vatkauskulhoa yhdistetään vanhoilla sukkahousuilla. Reijät voi tehdä vaik sytkärillä sulattamal siihe muovii.

Vierailija
4/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol no hyi varmaan vitun rumat

Vierailija
5/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus tehnyt, ihan huvikseni. Tarivikkeita saa käsityöliikkeistä ja nettikaupoista, usein samat kaupat myy myös kaavoja. Pienirintainen saa näin ihan nättejä liivejä , isompirintaisena tein lähinnä urheiluliivityyppisiä toppeja, joidn tukevuus perustuu materiaaliin. Ihan mukavia niistä kyllä saa, mutta näpererettävää riittää. Ja materiaalit tulevat aika kalliiksi.

Vierailija
6/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on kommentteja. Ne kaupan rintaliivit siis kasvaa rintaliivipuussa, josta ne korjataan kun haluttu kuppikoko on saavutettu...

Mä hakisin kaaritukia ja hakasia kirppareilta tms. Käytetyt liivit on usein käyttökelvottomia, mutta nämä osat eivät niin kulu.

Ihan kangaskaupat myy muut tarpeet.

Ja tarpeeksi harjoitusta niin saat mukavat, just sulle sopivat liivit.

Vierailija
7/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://makebra.fi/alusvaateompelukurssit/

Kiitos! Tästä en tiennytkään. Materiaaleja voisin tilata ainakin, kurssia jään harkitsemaan.

ap

Vierailija
8/8 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tein, kaks vatkauskulhoa yhdistetään vanhoilla sukkahousuilla. Reijät voi tehdä vaik sytkärillä sulattamal siihe muovii.

Kookospähkinän puolikkaista saa pieni rintainen ekologiset liivit. Olkaimina voi käyttää vaikka hamppunarua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi