Minna Kuukka Novan mainoksessa
Kommentit (32)
Sika läski ja todella rasittavaa kuuneltavaa radiossa,kenkää joutaisi antamaan ja nova tosiaan soittaa todella vanhaa paskaa musiikkia.
Ärsyttää jostain syystä ihan suunnattomasti, miten se menee sen koti-ilta-mainoksen lopussa ihan kierteelle puoliksi makaamaan kahvikupin kanssa nojatuoliin!
Voi herranjumala taas tätä kommentoinnin tasoa! Minna on paras radiojuontaja. Hauska, ja hänellä on tilannetaju kohdillaan. Ne ukot on ihan pökkelöitä Minnan rinnalla. Ja itse hän kilonsa kantaa, ei luulisi teitä haittaavan. Ämmät.
Elähtänyt, hirveä ääni, puheet sopii 70 vuotiaista ylöspäin kuulijoille. Eli ei kenellekkään.
En ymmärrä tätä kommentoinnin tasoa, kun ei se edes ole lihava. Kertoo vaan kommentoijien viihtyvyydestä omassa nahassaan.
Elähtänyt, hirveä ääni, puheet sopii 70 vuotiaista ylöspäin kuulijoille. Eli ei kenellekkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä?
Mitäkö mieltä mainoksesta? En ole nähnyt, joten siihen en voi ottaa kantaa, mutta muuten olen sitä mieltä, että Minna on ehdottomasti paras suomalainen naispuolinen radiojuontaja. Hyvä Minna!!
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin ensin että se on Hannele Lauri.
Ja mä luulin et on Marion Rung . Jossain oli nii piilossa et naama vaan näkyi...
Jalkarannasta, eli Lahen Beverly Hillsistä.
Rikkaiden ja kuuluisien asuinaluetta.