Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niin kamalassa rahapulassa

Vierailija
01.04.2017 |

Että tuntuu ettei henki kulje.
Tiedän, että tämä viesti saa osakseen pilkkaa, mutta koko vuoden alun olen miettinyt miten saan palkka riittämään. Ja nyt se ei tule tässäkuussa riittämään .

Voisiko joku tiestä auttaa minua

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeutettu toimeentulotukeen?

Vierailija
2/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tilinumero niin siirrän sulle rahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko oikeutettu toimeentulotukeen?

Olen Suomen kansalainen.

ap

Vierailija
4/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko myydä jotain? Mennä työmatkan kävellen?

Vierailija
5/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko myydä jotain? Mennä työmatkan kävellen?

Voin myydä matkakortin? 

ap

Vierailija
6/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmatka on tosin 18 km suuntaansa.

ap

Vierailija
7/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et erittele miten on mahdollista olla rahapulassa kun kaikki saa toimeentulotukea

Vierailija
8/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet rajalle ja sanot "asylym asylym" eikä sinulla ole rahasta puutetta enää milloinkaan. Kas kun et tarvitse rahaa, saat kaiken ilmaiseksi.

Vierailija
9/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, muuta en voi antaa kuin ymmärrystä. Minulla sama tilanne. Olen kohta vuoden päivät saanut rahat juuri ja juuri riittämään. Jäin kahden teinin yh:ksi 1,6 v sitten ja vuoden elämä on ollut kituuttamista. Kun kaiken maksaa yksin, niin tätä se on.

Olen surullinen siitä, että en pysty tarjoamaan lapsilleni juuri mitään extraa. Toisaalta, he iloitsevat pienestä. Eilen illalla haettiin Prismasta ananaslimu 1,19 €, 2 mikropopparipakettia 2x0,49 € sekä karkkipussi 2,30 €. Jaoimme nämä ja nuoreten silmät loistivat.

En tiedä miten selviä, kun syksyllä pitää hankkia koulukirjat heidän aloittaessaan opinnot. Toivottavasti saan palkasta jotain säästöön... jos en, niin ehkä voisimme saada harkinnanvaraista tt-tukea?

Olen hakenut siivoojan töitä iltaisin päivätyöni ohella, mutta ei ole kuulunut mitään 2 eri firmasta joihin hain. Asioilla on kuitenkin taipumus järjestyä. Ehkä niin käy nytkin?

Vierailija
10/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko pantavan näköinen?

Vierailija
11/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut itsesi moiseen pinteeseen? Ostanut tarpeettomia tavaroita osamaksulla? Käyttänyt liikaa rahaa ruokaan? Avaa vähän tilannettasi.

Vierailija
12/12 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, muuta en voi antaa kuin ymmärrystä. Minulla sama tilanne. Olen kohta vuoden päivät saanut rahat juuri ja juuri riittämään. Jäin kahden teinin yh:ksi 1,6 v sitten ja vuoden elämä on ollut kituuttamista. Kun kaiken maksaa yksin, niin tätä se on.

Olen surullinen siitä, että en pysty tarjoamaan lapsilleni juuri mitään extraa. Toisaalta, he iloitsevat pienestä. Eilen illalla haettiin Prismasta ananaslimu 1,19 €, 2 mikropopparipakettia 2x0,49 € sekä karkkipussi 2,30 €. Jaoimme nämä ja nuoreten silmät loistivat.

En tiedä miten selviä, kun syksyllä pitää hankkia koulukirjat heidän aloittaessaan opinnot. Toivottavasti saan palkasta jotain säästöön... jos en, niin ehkä voisimme saada harkinnanvaraista tt-tukea?

Olen hakenut siivoojan töitä iltaisin päivätyöni ohella, mutta ei ole kuulunut mitään 2 eri firmasta joihin hain. Asioilla on kuitenkin taipumus järjestyä. Ehkä niin käy nytkin?

Asutko pääkaupunkiseudulla? Olen miettinyt siivouspalvelun käyttöönottoa kotisiivoukseen, kiinnostaisiko?