Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Stockalla kävijät, oliko niissä vihreissä hullujen päivien kuvastoissa jotakin erikoista?

Vierailija
01.04.2017 |

Kävin tänään stockalla ja huomasin, että osa hullujen päivien kuvastoista oli vihreitä. Tuli näin jälkikäteen mieleen, että poikkesivat ne jotenkin noista keltaisista?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin tänään saman Turun Stockalla, mutta en ottanut sellaista mukaan.

Vierailija
2/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma aprillipila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sähköpostiin ilmoitus niistä, mutta päättelin sen olevan tyhmä aprillipäivän juttu.

Vierailija
4/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreä on postitettu Exclusive asiakkaille, keltaiset muille. Arvatenkin minä sain vihreän(toki niitä voi hakea tavarataloista). Tässä vihreässä näyttäisi olevan enemmän ns. luxus tavaraa tarjolla. Sain nimittäin naapuriltani lainaan keltaisen kuvaston ja vähän ehdin vertailla.

Vierailija
5/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Stockalla oli muutama kappale. Olisi pitänyt ottaa sellainen mukaan, jos niistä tulee aikanaan vaikka keräily harvinaisuus.:D :D Stocka menee varmaan kohta konkkaan.

Vierailija
6/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreä on postitettu Exclusive asiakkaille, keltaiset muille. Arvatenkin minä sain vihreän(toki niitä voi hakea tavarataloista). Tässä vihreässä näyttäisi olevan enemmän ns. luxus tavaraa tarjolla. Sain nimittäin naapuriltani lainaan keltaisen kuvaston ja vähän ehdin vertailla.

Tottakai sait luksusta!

Vierailija
7/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli sähköpostiin ilmoitus niistä, mutta päättelin sen olevan tyhmä aprillipäivän juttu.

Ei ollut, vihreässä oli enemmän tuotteita.;)

Vierailija
8/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aprillipila, koska meillä molemmat ollaan Exclusive korttilaisia ja keltaiset tuli jo keskiviikkona.

Sinäänsä hyvä, koska meinasin mennä sokkarille shoppailemaan ja nyt saankin haluamani tavarat stockalta halvemmalla! Hullareilta.

Vierailija
9/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin kassalla sellaisen. Oli sama kuin keltainen, mutta siihen oli laitettu ekstraksi ylimääräiset vihreät kannet päälle.

Vierailija
10/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut aprillipila, kuvastossa oli oikeasti alennuskuponki mukana.

Vierailija
11/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aprillipila, koska meillä molemmat ollaan Exclusive korttilaisia ja keltaiset tuli jo keskiviikkona.

Sinäänsä hyvä, koska meinasin mennä sokkarille shoppailemaan ja nyt saankin haluamani tavarat stockalta halvemmalla! Hullareilta.

Ettei teillä vaan ole niitä vanhoja hopeisia Exclusive-kortteja? Tarkistapa korttisi. Uusi on nimittäin vihreä ja niitä on juuri alettu postittamaan. Minä sain viime viikolla omani postissa. Silloin jo ihmettelin väriä mutta nyt ymmärrän. Stocka haluaa palata juurilleen. Vihreähän on perinteisesti ollut juuri Stockan tunnusväri.

Vierailija
12/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreässä oli kuponki, jolla saa Tauskin yhdeksi yöksi kotiinsa 5 eurolla.

Vierailija
13/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se pila vai ei?:D

Vierailija
14/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä taidat olla vaan pipi päästäs kun ei meille muille exclusiveille oo mitään lähetetty :D

Vierailija
15/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko noita kuvastoja oikeasti olemassa? Oletin sen olevan täysin aprillipilaa, mutta jos ovat vienyt sen noin pitkälle, niin olisi pitänyt käydä hakemassa tuollainen kuvasto. 

Vierailija
16/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko noita kuvastoja oikeasti olemassa? Oletin sen olevan täysin aprillipilaa, mutta jos ovat vienyt sen noin pitkälle, niin olisi pitänyt käydä hakemassa tuollainen kuvasto. 

Niitä oli oikeasti muutama kassojen lähellä. Mua harmittaa sikana, kun en ottanut sellaista mukaani. Oli sitten aprillia tai ei, niin se olisi ollut hauska muisto. Ap

Vierailija
17/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää valehdelko täällä, ne olivat täysin samanlaisia kuin keltaiset, mutta niihin oli niitattu vielä vihreät kannet päälle. Numero 9

Vierailija
18/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hauska muisto" xD 

Vierailija
19/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää valehdelko täällä, ne olivat täysin samanlaisia kuin keltaiset, mutta niihin oli niitattu vielä vihreät kannet päälle. Numero 9

Vitsin sokea, olisit katsonut tarkemmin. Niissä oli mukana alennuskuponki.

Vierailija
20/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetä123 kirjoitti:

"Hauska muisto" xD 

Niin no, minä otin kerran tuollaisen erikoispainoksen mukaani ja sain siitä aika hyvät rahat torissa muutaman vuoden päästä.