Ei uskoisi että Jenna Elfman (Dharma&Greg) on 45-vuotias
Näyttää kolmikymppiseltä. http://m.iltalehti.fi/viihde/201704012200095587_vi.shtml
Kommentit (14)
Dharma ja Greg oli hyvä sarja. Ainoastaan se Dharman ystävä Jane oli ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Voisi kyllä tulla uusintana tää sarja.
Aa, minun nuoruuden ihastukseni. On kyllä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkäsin sillon aikanaan kun tuli mutta nyt kun yritin jokin aika sitten katsoa uudestaan, en pystynyt. Niin teennäisen tuntuinen ja kaikki hahmot ärsyttäviä. En tiedä olisiko myöhemmät jaksot siedettävämpiä, kun näyttelijät ovat päässeet hahmoon sisään.
Vielä kun korjais nuo mongoolipoimuluomet, niin ois just hyvä.
Tykkäsin siitä boheemista hahmosta, jota näytteli Dharmassa ja Gregissä. Jotenkin oletin, että on varmaan tosielämässäkin yhtä rento.
Luin IMDB:n keskustelupalstalla aikoinaan (ei maailman luotettavin lähde, mutta samapa tuo), miten se oli hyökännyt miehensä kanssa ravintolan parkkipaikalla joidenkin ihmisten kimppuun (ainakin verbaalisesti), jotka olivat avoimesti kritisoineet skientologeja. Eukko oli lämmennyt oikein kunnolla, ja raivopäänä huutanut siellä kaiken maailman loitsuja.
Mulla meni heti maku samalla lailla kuin meni Tom Cruiseen aikoinaan kun se rupesi sekoilemaan niillä skientologia-asioillaan.
Luulis, että hollywood-diivat ymmärtäis jättää huutelijat omaan arvoonsa ja poistua paikalta, mutta kun näille l. ron hubbardin seuraajille se "uskonto" on aivan älyttömän tärkeä, niin ei pystynyt vissiin hillitsemään itseään ja sinne oli melkein poliisit pitänyt soittaa paikalle, kun homma oli mennä fyysiseksi.
En pysty enää akkaa katsomaan, vaikka söötti nainen onkin, kun maku kerran on mennyt.
Onko se vasta 45 vee?!!!! Siitähän on ikuisuus, kun se sarja tuli ja silloin se näytti jo kolmekymppiseltä!!!
Miksi ei uskoisi? Olen samanikäinen, enkä koe näyttäväni mitenkään vanhemmalta.
Vasta:O Minkä ikänen se silloin sarjan aikaan sitten oli? Alle kolmenkympin? Ei oo mahollista!
Vierailija kirjoitti:
Onko se vasta 45 vee?!!!! Siitähän on ikuisuus, kun se sarja tuli ja silloin se näytti jo kolmekymppiseltä!!!
Sarjan esittäminen loppui Suomessa 2002 eli 15 vuotta sitten. Jos nyt on 45, niin ehkä on kuulunutkin näyttää kolmekymppiseltä silloin, kun sarja tuli :D
Prototyyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi kyllä tulla uusintana tää sarja.
DVDlle kanssa! Näin sitä aikoinaan, tyylin yli 10 v sitten mutten ostanut kun tuntuivat kalliilta ja sen jälkeen en ole nähnyt :/
Eihän tuo ole ikä eikä mikään.