Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et lähtenyt toisille treffeille?

Vierailija
01.04.2017 |

Itse vastasin asialliseen ilmoitukseen. Tapasimme. Oli hoikka ja hyvännäköinen pitkä mies. Harrasti urheilua, oli työ, iso asunto, koira. Oli eronnut, yksi ala-asteikäinen tyttö, joka asui äidillään. Tämä oli minulle ok, koska itselläni oli samanikäinen tyttö. No tavattiin siis ja oli ekat treffit. Kävimme syömässä. Istuimme romanttisesti vastakkain. Tämä komistus tilasi itselleen pastaa. Siinä syödessämme itkin sisäisesti, että en halua seuraavia kymmeniä vuosia katsoa tuota miestä tai lähinnä hänen syömistään. Mies ei minua juurikaan katsonut, vaan keskittyi sen pastan ryystämiseen. Niin, ryystämiseen. Pastaa haarukkaan. Haarukka suuhun. Sitten loput roikkuvat pastat sellaisella kuuluvalla ryystäys-äänellä suuhun. Kastiketta oli suupielissä ja eniten inhotti se kastike niissä nenän alla olevissa viiksissä. Välillä mies sitten niisti, oli allergia-aika. Minua alkoi lopulta etomaan se kun en sitten enää lopussa tiennyt mikä oli viiksissä räkää ja mikä pastakastiketta.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli liian lyhyt.

Vierailija
2/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on joidenkin ryystäjien kanssa. Eikö röyhtäissyt tai pieraissut pöydässä? Miltähän tuntuisi jos viiksekäs mies nuolisi pimpsaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt edes ensimmäisille.

Vierailija
4/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useampi nainen, jotka eivät tarjoutuneet maksamaan omaa osuuttaan treffeillä. Välitön hylky.

Vierailija
5/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödessään viehättävä naishenkilö vastasi puhelimeen. Olin hieman loukkaantunut. Pitkä puhelu exän kanssa. Päätin että se oli siinä.

Vierailija
6/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhaleja aloittajalle. Elämä on julmaa.

Vierailija
7/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ollut tarpeeksi kaunis.

Vierailija
8/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu kirjoitti:

Kiitti vitusti.

Vituttaa niin vitusti tämä saatanan elämä.

Vittu. Kiitti vaan vitusti elämästä.

Vuokra maksamatta, tili miinuksella. Verikoirat kintereillä. Ei muuta ihmissuhdetta kuin esinahan ja sormien välinen hutera liitto.

Pitkän tähtäimen suunnitelmana: kitataan vitun pitkä kalja niin vikkelää, kuin kurkku vetää.

Vittu. Niin että kiitti vaan vitusti tästäkin päivästä, vittu.

Vitusta tänne tultiin, ja päin vittua täällä myös menee... ja jos kuolema on yhtä vittumaista kuin tämä elämä, niin meikäläistä alkaa vituttaa niin pahasti, ettei suostukaan arkkuun vaan painelee johonkin vittuun kittaamaan vitusti kaljaa.

VITTU. Joo

Päivän vuodatus. Helpottiko?

Vierailija
9/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaan retosteli omaisuudellaan.

Vierailija
10/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen alkoi puhua tapaamisestamme tavalla, joka sai minut tuntemaan, että hän nyt vaivautui tulemaan paikalle, kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Vierailija
11/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten miehenä en halua toisia treffejä jos nainen ei osaa keskustella, ei kysy mitään, ei vie keskustelua eteenpäin.

Naisen ulkonäkö rajoittaa myös toisille treffeille pääsyä, jos en voi kuvitella koskaan viehättyväni naisen ulkonäöstä ja jos en voisi koskaan kuvitella kehuvani hänen ulkonäköä niin tuskin on tulevaisuutta.

Vierailija
12/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet.

Vierailija
13/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyyppi osoittautuu ensitapaamisella huonolla tavalla erilaiseksi kuin olin ajatellut tai jos muuten vaan en näe jutussa potentiaalia tai tiedän "saavani" parempaa. Onneksi ei ole näitä asioita tarvinnut vuosiin miettiä. Puolet tapaamisistani oli sitä paitsi sellaisia, että HE eivät ottaneet enää yhteyttä ensitapaamisen jälkeen.

Vierailija
14/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että nainen oli opiskellut taloustiedettä, mutta hän olikin käynyt talouskoulun. Ei vaan pystynyt

Vierailija
15/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen alkoi puhua tapaamisestamme tavalla, joka sai minut tuntemaan, että hän nyt vaivautui tulemaan paikalle, kun ei ollut muutakaan tekemistä.

Tämä on aika yleinen asenne naisilta, "kiva vaan päästä tekemään jotain"

Vierailija
16/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin ollut yksi, joka oli ihan liian lyhyt. Ja ennen kuin joku rähähtää:  Olen 157 ja hän oli baouttiaralla mittaiseni. Naama oli komea, tulimme todella hyvin juttuun, mutta niin hyvänä ihmisenä kuin olinkin itseäni siihen saakka pitänyt, jouduin toteamaan, että minullakin on biologisia turn-offeja, jotka vain vaikuttavat, olisi se moraalisesti oikein tai ei

Vierailija
17/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavasti kuvattu :-D Oli totta tai ei, niin itselleni syömisen äänet ja huonot pöytätavat olisivat kyllä ihan ehdoton deal breaker. En onnekseni ole koskaan tuollaiseen tilanteeseen joutunut, johtuen ehkä siitäkin että koko elämäni aikana olen käynyt varmaan vain kaksi tai kolme kertaa ensimmäisillä treffeillä nimenomaan syömässä (ja kyllä, Lompakko-Lasselle tiedoksi, että jokaisella kerralla mies omasta halustaan tarjosi). Sen sijaan olen käynyt niin monilla ensimmäisillä treffeillä, että jo aikoja sitten tajusin, että ne kannattaa pitää mahdollisimman helppoina ja vaivattomina. Kahvikupillinen töiden jälkeen tai kävely vaikkapa Töölönlahden ympäri. Useimmiten niitä toisia treffejä kun ei joka tapauksessa tule.

Vierailija
18/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet.

Siis ihankaikkimiehetsitäjatätä-tyyliin, niinkö? Kukaan ei pakota sinua deittailemaan.

Vierailija
19/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala jos olen itsekin joskus antanut tuollaisen "armahtavan diivattaren" vaikutelman. Mä kävin deiteillä kun mulla ei ollut parempaakaan tekemistä. Olin tosi yksinäinen, epätoivoinen. Mua kiinnosti ne deittipaikat (kahvilat, nähtävyydet) vähintään yhtä paljon kuin sen uuden ihmisen tapaaminen. Sovin tapaamisia tosi matalalla kynnyksellä, saattoi olla jopa kahdet ensitreffit per viikonloppu. Kaikesta huolimatta olin kuitenkin tositarkoituksella liikkeellä ja pariuduinkin sitä kautta. Nykyään arvostan vapaa-aikaani paljon enemmän, enkä enää tapaisi ketään paremman puutteessa. Vain aidosti jo ennalta kiinnostavia.

Vierailija
20/40 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamala jos olen itsekin joskus antanut tuollaisen "armahtavan diivattaren" vaikutelman. Mä kävin deiteillä kun mulla ei ollut parempaakaan tekemistä. Olin tosi yksinäinen, epätoivoinen. Mua kiinnosti ne deittipaikat (kahvilat, nähtävyydet) vähintään yhtä paljon kuin sen uuden ihmisen tapaaminen. Sovin tapaamisia tosi matalalla kynnyksellä, saattoi olla jopa kahdet ensitreffit per viikonloppu. Kaikesta huolimatta olin kuitenkin tositarkoituksella liikkeellä ja pariuduinkin sitä kautta. Nykyään arvostan vapaa-aikaani paljon enemmän, enkä enää tapaisi ketään paremman puutteessa. Vain aidosti jo ennalta kiinnostavia.

Tuollainen on mun mielestä väärin että lähtee ilman mitään kiinnostusta treffeille. Miehille treffit on harvinaisia tilaisuuksia ja silloin toivoisi että toisella olisi puhtaat jauhot pussissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi