Kuinka näyttää aina huolitellulta?
Näytän jotenkin väsyneeltä ja tunkkaiselta aina, vaikka kuinka yrittäisin meikata ja laittaa tukkaa. Miten te huolitellut ja kauniit naiset voitte näyttää aina hyvältä? Kertokaa parhaat vinkkinne!
Kommentit (30)
Taivutan ripset ennen ripsivärin laittoa, käytän hiusöljyä ja pidän tukan kiinni aina. :) Lisäksi urheilen, syön terveellisesti, kuorin ihoani säännöllisesti ja käyn kosmetologilla.
Osta uudet kengät, jos vanhat on likaiset ja nuhjuiset. Itse olen monesti syyllistynyt pitämään aika vanhoja kenkiä, kun ne on vielä käyttökelpoiset ja muotoutuneet mukaviksi jalkaan, vaikka ovat kauhean näköiset. Pilaavat sitten muuten hyvän asun.
Näytät heti paremmalta myös suoraan sängystä noustessasi jos kestovärjäät ripsesi ja kulmasi säännöllisesti. Voin myös lämpimästi suositella ripsien kestotaivutusta.
Siihen puunaamiseen pitää käyttää aikaa. Ei siis lisätä pakkelin määrää, vaan meikata hillitysti mutta tarkasti.
Hiukset kannattaa pitää hyvässä kunnossa ja käydä säännöllisesti kampaajalla. Jos hiukset on pitkät, kannattaa opetella muutama siisti kampaus, joilla niitä voi pitää, ellei halua kihartaa tai suoristella joka päivä (paitsi jos olet niitä harvoja onnekkaita, joiden hiukset ovat siistit pesemällä ja harjaamalla).
Kerran viikossa kannattaa pitää "huoltopäivä", jolloin ainakin tarkistat kynsilakat, nypit kulmat, teet kasvohoidon yms. Esim. sunnuntaina ennen viikon alkua on ihan kiva pitää pieni hemmotteluhetki.
Vaatteiden materiaaleihin kannattaa kiinnittää huomiota ja hankkia vain sellaisia vaatteita, jotka eivät nyppäänny helposti ja jotka on helppo silittää. Vaatteet kannattaa katsoa valmiiksi aina edellisenä iltana.
Huolla kenkäsi säännöllisesti, suosi nahkaisia tai kuivilla keleillä mokkaisia.
Ja sitten lopuksi vähän armollisuutta itselleen. Ei kukaan ole aina parhaimmillaan. Joskus on tärkeämpää käyttää aikaa johonkin muuhunkin, kuin itsensä laittamiseen. Tsemppiä!
Mulle on käynyt niin päin, että mitä vähemmän meikkaan ja puunaan, sitä huolitellummaltq näytän. Kyse on siitä, että sulla pitää oikeasti olla hyvä iho ja terveet hiukset, niin ei tarvi yrittää feikata.
Miksi et vaan uskalla olla oma itsesi? Onko pakko seurata muita?
Jep, hyvä iho helpottaa paljon joten hoida ihoa.
Puhtaat ja istuvat vaatteet + hoidetut hiukset! Näillä pääsee jo aika pitkälle :) Ihosta kannattaa toki pitää hyvää huolta ja huulet rasvata. Jos ei meikistä muuten tykkää, niin joku ravitseva seerumi, ripsiväriä ja vähän huulikiiltoa tekee jo aika paljon! Pitkä, paksu tukka on upea, jos se on hoidettu ja pelastaa, vaikka olisi muutoin "huono naamapäivä".
Jos tyyli on hukassa, niin monissa tavarataloissa saa apua myyjiltä sopivien vaatteiden valintaan! Kengät ovat myös tärkeät ja korot tuovat ryhtiä olemukseen, mutta nykyään saa kyllä myös matalia, kauniita kenkiä.
Opettele tekemään kaunis ja raikas meikki, pidä hyvää hiusmallia yllä ja harrasta liikuntaa. :)
Lakkaa kynnet nudelakalla ja käytä käsivoidetta.
Kiillotettu kalju on aina huoliteltu.
Olen melko huoliteltu sillä, etten laittaudu liikaa. Esim vain hillitty meikki arkena, väritöntä kynsilakkaa, jonka lohkeilusta ei tarvii välittää. Lisäksu suihkautan vähän kevyttää lakkaa hiusten harjauksen jälkeen ja erityisen tärkeä juttu on siistiytyä päivän mittaan. Tämän vuoksi pidän huulirasvaa, huulikiiltoa, hiusharjaa ja lakkaa sekä ehdottomasti puuteria mukanani joka paikassa ja vessakäynneillä vähän siistin itseäni.
*Veden juonti ja sokerin välttäminen pitää ihon freesinä.
Minäkin olen nuhjuinen. Iho on jotenkin kuiva ja hilseilee vähän. Kuitenkin näppyjäkin on. Ei paha mutta nuhjuinen. Hiukset on vähän ohuet mutta vaikutelmaa lisää että ne on todella liukkaat. Lisäksi on paljon 10 cm haihtuvia kun puolet lähti päästä synnytyksen jälkeen. Käyn suihkussa iltaisin treenien jälkeen ja en föönaa silloin, aamulla hiukset on taipuneet vähän sinne tänne. Naamassa kasvaa karvoja, kulmat on tuuheat enkä viitsi joka pv nyppiä. Vaatteet ei ole viimeisen päälle kunnossa(1-5 vuotta vanhoja) ja joskus löytyy koiran karvoja. Monesti nukun huonosti 6h ja sekin näkyy. Rasvaakin on kertynyt navan alle. Ja hampaat alkaneet kellertää. Ennen olin vähän hoikempi, päitä kääntävän näköinen. Harmittaa. Haluaisin olla taas kauniimpi.
Riittävä uni.
Säännöllinen kampaajalla käynti (ei mitään liian monimutkaista vaan hyvin asettuva leikkaus), samalla kulmien siistintä ja mahdolllisesti ripsien ja kulmien värjäys.
Kasvojen hoito, vaikka mitä kauneushoitola juttuja pystyy tehdä kotonakin, itse yhdistelen kaapista kaakaojauhetta, kookosöljyä, oliiviöljyä suolaa, sokeria, hunajaa, kurkkua, sitruunaa, ravintosavea.
Sopivat ihonhoitotuotteet.
Sopiva meikkivoide. Tuntuu että usein homssuinen ilme tulee siitä ohjeesta että "sutaisu ripsiväriä riittää". Mieluummin ei meikkiä lainkaan tai sitten ainakin kevyt meikkivoide sen ripsarin kanssa.
Ajattomat vaatteet ja siistit kengät.
Näiden etsimiseen ja hyvien juttujen löytämiseen saattaa mennä aikaa, aina kun itselle sopiva kampaaja, kasvotuote tms löytyy, pidä siitä kiinni ja merkitse se ylös.
Kävin tällä viikolla tavaratalon alepäivillä ja oli ihanaa kun sopivat tuotteet pystyi viimein hakea suoraan hyllystä, kaikkien niiden puolikkaiden purnukoiden jälkeen jotka juuri vähän aikaa sitten heitin kaappeja täyttämästä pois. Jos joku asia ei sovi niin ei sitä kannata tavan vuoksi kiusallaan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olen melko huoliteltu sillä, etten laittaudu liikaa. Esim vain hillitty meikki arkena, väritöntä kynsilakkaa, jonka lohkeilusta ei tarvii välittää. Lisäksu suihkautan vähän kevyttää lakkaa hiusten harjauksen jälkeen ja erityisen tärkeä juttu on siistiytyä päivän mittaan. Tämän vuoksi pidän huulirasvaa, huulikiiltoa, hiusharjaa ja lakkaa sekä ehdottomasti puuteria mukanani joka paikassa ja vessakäynneillä vähän siistin itseäni.
Mitä tuo lakan laitto auttaa harjattuihin hiuksiin? Menevätkö hitaammin takkuun tms? Onko hiuslaadulla väliä?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen nuhjuinen. Iho on jotenkin kuiva ja hilseilee vähän. Kuitenkin näppyjäkin on. Ei paha mutta nuhjuinen. Hiukset on vähän ohuet mutta vaikutelmaa lisää että ne on todella liukkaat. Lisäksi on paljon 10 cm haihtuvia kun puolet lähti päästä synnytyksen jälkeen. Käyn suihkussa iltaisin treenien jälkeen ja en föönaa silloin, aamulla hiukset on taipuneet vähän sinne tänne. Naamassa kasvaa karvoja, kulmat on tuuheat enkä viitsi joka pv nyppiä. Vaatteet ei ole viimeisen päälle kunnossa(1-5 vuotta vanhoja) ja joskus löytyy koiran karvoja. Monesti nukun huonosti 6h ja sekin näkyy. Rasvaakin on kertynyt navan alle. Ja hampaat alkaneet kellertää. Ennen olin vähän hoikempi, päitä kääntävän näköinen. Harmittaa. Haluaisin olla taas kauniimpi.
Kokeile valkaisevaa hammastahnaa. Yotuel on turvallista hammaskiilteelle.
Hiusöljy auttaa, jos hiukset ovat sähköiset. Huulia kannattaa rasvata säännöllisesti ja vaatteita silittää. Jos on lemmikkejä talossa, niin käytä rullaharjaa vaatteisiin.