Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä sinun viikonloppusi alkaa parhaiten?

Vierailija
01.04.2017 |

Paras viikonlopun aloituksesi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään ja saan itseni ylös sängystä ennen klo 12. :)

Vierailija
2/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smoothie, kupillinen teetä ja hiljakseen herääminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kiiruhdan töistä joogaan. Se on vielä niin aikaisin, että on pakko lähteä töistä hyvissä ajoin. Jooga vaatii keskittymistä ja vie ajatukset muualle, rauhoitun. Viikonloppu alkaa.

Aamulla on parasta kun herää aikaisin, kun muut vielä nukkuvat. Ei kiire minnekään. Voi venytellä ja nauttia olostaan. En ole 7 vuoteen juonut alkoholia, mutta joka viikonloppuaamu olen edelleen onnellinen siitä, etten herännyt tänäänkään krapulassa.

Viikonlopuksi suunnittelen myös aina jonkun kivan tekemisen, tänäänkin odotan innolla erääseen harrastukseeni liittyvää tapahtumaa.

Vierailija
4/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamutoimet eli aamupala/somea. Kullan kans siivotaan kohta, nukkuu vielä kun on ollut raskas työviikko. Minä imuroin ja pyyhin pölyt. Kultsi kopistelee matot ja pyyhkii lattiat.

Nainen 39

Vierailija
5/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä kun avopuolisonikin on siitä aamusta heti vieressä nukkumassa, arkiaamuina kun lähtee aikaisin töihin. Ja herkku aamupalalla..

Vierailija
6/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat täytetyt bagelit tai muu maittava aamupala kahvin ja appelsiinimehun kera lauantai aamuna rakkaan aviomiehen kanssa rauhassa nautiskellen. Eikä mihinkään kiire!

Vierailija
7/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ja sanomalehtirauha.

Vierailija
8/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti shoppailisin jotain kivaa pientä kotiin ja itselle. Leipoisin ja hyvät ruuat tekisin. Saunoisin ja ottaisin muutaman omenasiiderin. Mutta ei ole varaa ei. Siispä nukun ja ulkoilen.

Vierailija
9/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei tarvitse lähteä töihin kuuntelemaan vidduilua ja silmille räkimistä. Viikonloppuisin on aina vielä 10,5 tunnin työvuorot niin on jo la aamuna valmiiksi loppu :D

Vierailija
10/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluusti shoppailisin jotain kivaa pientä kotiin ja itselle. Leipoisin ja hyvät ruuat tekisin. Saunoisin ja ottaisin muutaman omenasiiderin. Mutta ei ole varaa ei. Siispä nukun ja ulkoilen.

Mä taas mielummin nukun ja ulkoilen kuin shoppailen :).

Vierailija
11/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuppia hyvää kahvia, mustikkasmoothie, ruisleipää ja kananmuna. Siitä on minun hyvä viikonlopun aloitukseni tehty.

Aurinko paistaa lämpimästi ja olen lähdössä golfkentälle.

Vierailija
12/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu alkaa perjantai-iltana. Ensin käyn lenkillä ja sitten menen saunaan ja otan muutaman saunaoluen. Kun istuu parvekkeella ja katselee merta, mieli rentoutuu viikon kiireiden jälkeen.

Vierailija
13/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastelulla.

Vierailija
14/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aloitus oli hyvä: minun vuoroni nukkua pidempään ja kun heräsin kymmenen aikaan, oli mies lähtenyt lasten kanssa ulos. Edelleen ovat jossain ja olen hiljaisuudessa saanut syödä ja juoda kahvia + lukea lehteä. Tämä on ihanaa!

Vierailija
15/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina kun kotiudumme töistä, käymme miehen kanssa pitkässä, kuumassa yhteissuihkussa. Sen jälkeen laitamme hyvän illallisen ja poltamme jointin puoliksi. Sitten rakastelemme pitkään ja hartaasti. Lopuksi syömme jo jäähtyneen illallisen ja jälkkärin siihen päälle. Kaiken kruunaa pitkät ja levolliset yöunet.

Vierailija
16/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä kävelylenkki ja sauna,sekä miehen kokkaama hyvä iltapala :)

Vierailija
17/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantaina töiden jälkeen jotain hyvää epäterveellistä ruokaa, sipsejä ja limua. Sitten illalla viinaa ja baariin. Baarin jälkeen lisää roskaruokaa nam

Vierailija
18/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kuppia hyvää kahvia, mustikkasmoothie, ruisleipää ja kananmuna. Siitä on minun hyvä viikonlopun aloitukseni tehty.

Aurinko paistaa lämpimästi ja olen lähdössä golfkentälle.

Hiton spede!

Vierailija
19/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kommentteja ja vinkkejä!

Vierailija
20/21 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään aloitus oli hyvä: minun vuoroni nukkua pidempään ja kun heräsin kymmenen aikaan, oli mies lähtenyt lasten kanssa ulos. Edelleen ovat jossain ja olen hiljaisuudessa saanut syödä ja juoda kahvia + lukea lehteä. Tämä on ihanaa!

Ihana mies sulla! :) mies tekee joskus samanlaisia mulle, jos on ollut vaikka rankka duunipäivä niin sanoo että voin nukahtaa ja lähtee pojan kanssa johonkin vähäksi aikaa. Niin ihania hetkiä