NAISET!! Miksi annatte miehenne mennä baariin mutta seuraavana hetkenä kirjoitatte tänne miehestänne, haukutte.. jne..
Ja myös aamulla herätessänne, teette miehelle selväksi kuinka paska miehenne on?
En ymmärrä teitä, ollenkaan.
Kommentit (16)
Miksi oletat että lupa ryyppäämiseen on myönnetty? Ja miksi oletat, että samat ihmiset antaa luvan mennä ja sitten haukkuvat täällä miehiään? Puhumattakaan siitä, mistä tiedät mitä pariskunta keskustelee aamuisin keskenään?
Itse olen joskus kiukkuinen, jos miehellä meneekin tinttaamiseksi kaverin luona. Ei sen takia, että juo, vaan siksi että ei viitsi soittaa ja ilmoittaa asiasta. Paljon mukavampi kun tietää missä mennään. Enkä todella silittele seuraavana päivänä päätä. Eri asia kun lähtee viettämään aikaa kaverien kanssa, sit on pizzat ja muut aamulla odottamassa helpotusta. Ihan vain siksi, että tiedän missä mennään.
Ja lupaa ei tarvitse anoa. Kunhan vaan vittu ILMOTTAA!
Ja tämä on eka kerta kun asiasta tänne ilmotan. Alko ärsyttämään toi paskavammanen yleistäminen KAIKKIIN NAISIIN, jotka täällä on.
Toi nyt on vaan vittu niin totta jollakin naisilla...
Milläs meinasit estää jos joku mies päättää baariin mennä?
Siis pitaako Suomessa aikusten miesten (tai naisten) kysya lupa baariin mennessa???? Haloo?? Olen asunut ulkomailla pian 25v joista naimisissa 15v ja ei meista kumpikaan ole lupaa kysynyt koskaan (lapsetkin on jo teineja). Toki on asiasta aina keskusteltu puolin toisin, etta toinen on ollu tietoinen ja tietaa olla kotona tai jos ei ole voinut niin sitten lastenvahti, mutta etta luvan kysyminen... ei tulisi kuuloonkaan. En voisi olla miehen kanssa joka tuntisi tavetta kysya minulta lupaa tekemisiinsa, enka itsekaan luvan kysymiseen alistua.
Saa mennä mutta jos haluaa minun luokse yöksi niin kun yleensä haluaa niin hän ei vaivaudu ilmottamaan meneekö kavereiden kanssa 00.00, 4.00, 6.00 vai tuleeko vasta aamulla kun ovat menneet kamapäissään aamubileisiin. Sillä on aika paljon eroa tuleeko keskiyöllä vai seuraavana päivänä ja minä sitten olen jonkunlaisessa valmius tilassa. Muutenkin miten miehillä aina menee ryyppäämiseksi joku telkkarin hakeminen toiselta puolelta Suomea? En nykyää edes kerro omista baarisuunnitelmistani, koska jos kerron niistä hyvissä ajoin niin mies kerkee tekemään niin paljon suunnitelmia että ei häntä ei näy neljään päivään.
Koska kellekään aikuiselle ei voi antaa tai olla antamatta lupaa tehdä jotain, nämä kun tekevät itse omat päätöksensä. Valittaa ja haukkua sen sijaan voi aina, oli se sitten oikeutettua tai ei.
Miehet tekee niinkuin Jethro kun kielletään, kalja kädessä bileissä naiselle sanotaan puhelimissa ei täällä mitään kaljaa oteta, työjuttuja nääs.
Mua ärsyttää kun mies lähtee juomaan, ja mua ärsyttää koska mua ärsyttää.
Luuletko että se mies kysyy lupaa!? Mua ei haittaa, senkun menee. Mutta ettiköön yöpaikan jonkun muun nurkista. Kotiin ei tarvii tulla örveltämään. Ja jos mun mittapuun mukaan häiriöksi asti alkaa baarissa ravaamista harrastaa niin voi sit ettiä kokonaan uuden osoitteen. Juoppoja en rupee hyysäämään se on varma!
Miksi hänen pitäisi jumittaa täällä kotona (riesanani), jos kerran haluaa mennä.
Se, että on aviomiehenä paska (ei koskaan 20 vuoden aikana ole siivonnut, auttanut lasten- tai kodinhoidossa, huolehtinut perheen arjesta millään tavalla taikka hoitanut laskuja ja raha-asioita, on vaan pääasiassa sohvalla katsonut telkkaria) ei vielä ole este sille miksei saisi mennä ulos, jos siltä tuntuu. En ymmärrä miksi se poistumislupa pitäisi häneltä evätä?
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä mutta jos haluaa minun luokse yöksi niin kun yleensä haluaa niin hän ei vaivaudu ilmottamaan meneekö kavereiden kanssa 00.00, 4.00, 6.00 vai tuleeko vasta aamulla kun ovat menneet kamapäissään aamubileisiin. Sillä on aika paljon eroa tuleeko keskiyöllä vai seuraavana päivänä ja minä sitten olen jonkunlaisessa valmius tilassa. Muutenkin miten miehillä aina menee ryyppäämiseksi joku telkkarin hakeminen toiselta puolelta Suomea? En nykyää edes kerro omista baarisuunnitelmistani, koska jos kerron niistä hyvissä ajoin niin mies kerkee tekemään niin paljon suunnitelmia että ei häntä ei näy neljään päivään.
Minä en alkaisi valmiustilassa odottamaan jotain kamapäitä saati nelää päivää miettimään, että missäköhän mies on. Missä sinun itsekunnioituksesi on. Mies vaihtoon. Ei miehillä yleensä mene ryyppäämiseksi telkkarinhakureissu. Sinun miehelläsi menee. Ja se ei ole normaalia.
Minulta ei tarviste lupaa pyyttää, haluan vain että kanssani asiasta keskustellaan. Ei niin että häipästään ovesta ulos ja könytään joskus aamun pikkutunteina kotiin...
Meillä on kumminkin pieni lapsi joten se että tietää missä toinen menee on omasta mielestä vain toisen kunnioitamista.
Itse myös nainen, mutta en todellakaan toimi noin. kirjoitti:
Ja myös aamulla herätessänne, teette miehelle selväksi kuinka paska miehenne on?
En ymmärrä teitä, ollenkaan.
Mun miehellä ei ole tarvetta juosta baareissa joten en näe misk mun pitäis hakkua sitä täällä tai sanoa sille tuollaisia asioita.
Valitkaa nyt ne miehenne tarkemmin. Kun baareissa tappiin saakka viihtyvät miehet jäävät valitsematta parisuhteisiin eivätkä voi levittää geenejään, viinapirun vaivaamat poistuvat jossain vaiheessa geenipoolista kokonaan.
Jos antaa luvan mennä, niin silloin ei kyllä pidä valittaa saati haukkua?