Onko paha jos mies käy naisten vessassa?
Yliopistolla tänään näin kun eräs miespuolinen assari meni naisten vessaan vaikka olisi päässyt omalle puolelle. Mitä hän on voinut ajatella ja onko tuollainen miten paha juttu?
Kommentit (9)
Varmaan oli vahinko, itselle ainakin käynyt noin. Ja hätätilanteessa mun puolesta sallittua tahallaankin.
Itse olen käynyt kaksi kertaa vahingossa miehenä naisten puolella. Ensimmäisellä kerralla sain huutoa hajuhaitasta, toisella kerralla lensin ravintolasta. Molemmat tapaukset johtuivat puutteellisista / vaikeaselkoisista ovisymboleista.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen käynyt kaksi kertaa vahingossa miehenä naisten puolella. Ensimmäisellä kerralla sain huutoa hajuhaitasta, toisella kerralla lensin ravintolasta. Molemmat tapaukset johtuivat puutteellisista / vaikeaselkoisista ovisymboleista.
Vai siitä hajusta?
mä käyn aina paskalla naisten vessassa jä jätän vetämättä heh heh
Miksei saisi käydä? Elämmekö tasavertaisessa ja oikeudenmukaisessa maailmassa jos kiellämme tämän? Tässä haisee transfobia ja keskitysleirit
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai siitä hajusta?
Olihan se lievästi noloa kun olin tuuballa ja oven takana alkoi akkalauma koputella, että pitäisi päästä heidänkin asioimaan. Pakotietä ei ollut, joten pokkana vaan rouvien ohi salin puolelle, vaikka vähän erite tuoksahtikin.
nosto
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Minä menin kaupassa kuselle kerran,ihmettelin kun ei ollut kusilaaria ja pönttöön lorottaessa huomasin roskiksen missä tarra,että kuukautissiteille ja tamppooneille.
ei hätää kun vessassa ei ollut muita,sain loroteltua loppuun,pari tippaa roiskahti pöntön reunallekin ja silloin alkoi lappamaan akkoja vessaan kälättämään,pokkana vaan kädet pesemään ja ulos.
suorastaan saatanasta