Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi kaukosuhdetapailua päällekäin, miten ratkaisen tilanteen?

Vierailija
31.03.2017 |

Kävin reissussa jossa vaihdoin viestejä kahden miehen kanssa, jotka molemmat olisivat halunneet tavata. Valitsin tavata sen, joka vaikutti kiinnostavammalta niiden vähien tietojen valossa, joita minulla silloin oli. Toisen hyvästelin. Hän on kuitenkin kirjoittanut minulle silloin tällöin sähköposteja, joihin olen myös vastaillut koska ne ovat olleet mukavaa luettavaa. Ei mitään seksuaalista eikä edes flirttailevaa sisältöä, ihan vain kertomuksia miehen elämästä ja kiinnostuksen kohteista.

Tämän toisen miehen ehdin tavata vain kerran ennen lähtöäni. Tapaaminen oli niin mukava, että sovimme tapaavamme mahdollisimman pian uudestaan. Käytännössä tämä ei kuitenkaan tule toteutumaan ennen kesää varmaankaan. Olemme nyt kuitenkin jonkinlaisessa suhteen tapaisessa, koska sovimme miehen aloitteesta, että emme harrasta seksiä muiden kanssa.

Kumpikin mies on todella mukava, mutta kummassakin myös mietityttää jokin. Tämä "tapailemani" mies yrittää johdatella minua seksuaaliseen toimintaan kanssaan virtuaaliympäristöissä (esim. videopuhelut ja kuvien vaihtaminen). En tykkää ajatuksesta, koska en voi luottaa häneen vielä riittävästi. Lisäksi haluaisin että ensin olisi oikeaa seksiä ja sitten ehkä vakiintuneessa suhteessa voisi harkita näitä virtuaalisia korvikkeita. Hän ei ymmärrä miksi haluan järjestyksen olevan tämä, ja minua on alkanut ärsyttää se, että hän vaikuttaa olevan jotenkin pettynyt minuun kun en suostu, vaikka välillämme on paljon seksuaalista kemiaa ja en ole sitä asiaa häneltä salannut. Olen alkanut pohtia, onko tällä miehellä ylipäänsä muuta tarjottavaa kuin seksi ja seksuaalisuus. Nämä ovat minullekin tärkeitä asioita, mutta haluan kumppanin, jonka kanssa minulla on myös muuta yhteistä kuin seksi.

Sähköposteja kirjoittava mies puolestaan on herkkä ja syvällinen ja meillä on ilmiselvästi paljon yhteistä. Ongelma on siinä, että en tiedä hänen seksuaalisuudestaan mitään, enkä voi edes tietää olisiko välillämme minkäänlaista kemiaa, koska emme ole tavanneet luonnossa kertaakaan. Hänen viestejään on kuitenkin todella mukavaa saada, ja tunnen hänen olevan enemmän kiinnostunut persoonallisuudestani ja tunteistani tuohon toiseen mieheen verrattuna.

Ensimmäinen mies on siis painostava mutta myös seksuaalisesti vetoava, kakkonen taas salliva ja vapauttava mutta seksuaalisesti arvoitus. En koe moraalisesti oikeaksi alkaa nyt flirttailla kakkosen kanssa tai viedä keskusteluja seksuaalisemmiksi, koska olen luvannut ykköselle olla vain hänen kanssaan. Olen ykkösestäkin kyllä kiinnostunut ja haluaisin selvittää - sitten kun voimme taas tavata ja tutustua paremmin - löytyykö muutakin yhteistä kuin se kemia.

Kuinka paha merkki tuollainen seksijohdattelu on mielestänne tulevan suhteen kannalta? Välillä tuntuu siltä että juttu ykkösen kanssa kannattaisi vain lopettaa, mutta toisaalta haluaisin kyllä kokea sen, minkälaista seksi hänen kanssaan olisi. Jos valitsen jatkaa kesään asti, jotta saan sen selville, kakkonen saattaa hyvinkin sillä välin kyllästyä.

Miten toimisitte tilanteessani?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksella kirjoitti:

Kokeile sitä kakkosmiestä, jotta osaat päättää. Suurin osa nykyään tapailee - deittailee - useaa. Älä sorru turhaan ns. uskollisuuteen. Jos sinua liikaa surettaa, niin sano sille mielelle, jonka kanssa jo sänkyyn menit, että piditäään pieni miettimistauko.

<<<Olen alkanut pohtia, onko tällä miehellä ylipäänsä muuta tarjottavaa kuin seksi ja seksuaalisuus. Nämä ovat minullekin tärkeitä asioita, mutta haluan kumppanin, jonka kanssa minulla on myös muuta yhteistä kuin seksi.

Aikuisena naisena, myös neittideittalleena, pitäisi tätä melko hälyttävänä. Iso osa näistä nettimiehistä ei halua KUIN nettiseksiä. Täälläkin velloo kivat ketju Alex Smithistä ja muuta - joten laita nyt tosiaan itsestäsi alastonkuvia, tai Skypessä sekstaile (hän tallentaa). Pääse youtubeen! Jos haluaa tavata, niin voi tavata  - parikolmekinsataa kilometriä on tekosyy. Tosiaan: iso osa miehistä haluaa pelkkää NETTIseksiä. Ja niillä suurimmalla osalla on jo monta kierroksessa, joten surutta kokeile sitä kakkosta.

Tarkennan sen verran, että kummankaan miehen kanssa en ole harrastanut vielä seksiä. Ensimmäiset treffit tämän seksuaalisen miehen kanssa olivat täysin säädylliset, enkä muussa tapauksessa olisi jatkanut tapailua.

Kilometrejä on reilusti yli tuhat, ja pian vielä paljon enemmän, kun mies lähtee kotimaastaan työkomennukselle. Sitä ennen oma aikatauluni ei anna mahdollisuutta tavata.

ap

Ok - eli tulevaisuusuudessa myös tilanne on sitten se, että teillä on eri maat ja 1000 km välissä ja pelkkää nettisekstailua?

Suositan edelleen kertomaan rehellisesti kakkosehdokkaalle tämän mitä täälläkin sanot (vaikka sitten yön hiljaisuudessa viinilasin kera) ja treffailemaan häntä . Eihän se seksi (yhdyntä) heti peliin kuulu. Nykyään vain tahtoo olla, että tosiaan pitäisi heti ekoilla treffeillä naida tai ainakin tosiana lähetellä kivoja kuvia ja Skypesekstailla. Olisipa vielä aika, että saisi puhtaalla omallatunnollla tutustua toiseen ihmiseen ensin - ja sitten vasta sekstailla.

Se kakkonen voi myös olla ujo - tai ajatella kuin sinä, että ei ekoilla treffeillä (eikä nettiseksinä) heti kimppuun.

Deittaile häntä - kokeile deittailua.

Kakkosmies tosiaan on sitä mieltä, että hän haluaisi ensin tutustua ihmiseen ja sitten vasta harrastaa seksiä, vaikka on muutaman lyhyen suhteen kohdalla toiminutkin juuri toisin päin. Olen itse vähän samoilla linjoilla kieltämättä. Jos seksiin mennään heti, ja se toimii, se vie helposti niin paljon huomiota ja energiaa että ihmiseen tutustuminen jää helposti vähemmälle (näin käy ainakin itselleni kun se seksi on kuitenkin niin kivaa, että sitä tekee mieli sitten harrastaa koko ajan aina kun toista tapaa).

Taidan tosiaan kertoa hänelle tilanteestani, ja vain toivoa että hän ymmärtää. Jos hän haluaa jatkaa sähköpostiviestittelyä ns. kiltillä linjalla, kuten tähänkin asti, ja odottaa että saan tilanteen selväksi ykkösmiehen kanssa, niin jatkan. Ykkösmiehellehän en ole luvannut että jätän kaiken ihmisiin tutustumisen sikseen - ainoastaan että en harrasta seksiä muiden kanssa.

Nyt ongelmaksi jää vielä se, miten pidän ykkösmiehen tyytyväisenä tämän ajan, kun välimatka on liian suuri tapaamista ajatellen. Hän on sanonut ettei halua masturboida muiden naisten kuville vaan haluaa kuvia nimenomaan minusta.. En ensinnäkään tiedä voiko moista uskoa, mutta vaikka näin olisikin, on mielestäni aivan liian varhaista alkaa lähetellä hänelle sellaisia kuvia, joiden päätyminen vääriin käsiin voisi harmittaa minua myöhemmin. Enhän tunne häntä vielä juuri lainkaan. 

ap

Vierailija
22/33 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

<<<Ykkösmiehellehän en ole luvannut että jätän kaiken ihmisiin tutustumisen sikseen - ainoastaan että en harrasta seksiä muiden kanssa.

<<<Nyt ongelmaksi jää vielä se, miten pidän ykkösmiehen tyytyväisenä tämän ajan, kun välimatka on liian suuri tapaamista ajatellen. Hän on sanonut ettei halua masturboida muiden naisten kuville vaan haluaa kuvia nimenomaan minusta.. En ensinnäkään tiedä voiko moista uskoa, mutta vaikka näin olisikin, on mielestäni aivan liian varhaista alkaa lähetellä hänelle sellaisia kuvia, joiden päätyminen vääriin käsiin voisi harmittaa minua myöhemmin. Enhän tunne häntä vielä juuri lainkaan.

Minusta kaikki tästä miehestä kertomasi on kummallista. Miten jollain ekatreffeillä keskustellaan asiasta, että tästä eteenpäin ei sitten muuten harrasteta seksiä kenenkäään muun kanssa? Luulin tosiaan, että teidän suhteennne on jo pidemmällä, kun tällaisia lupauksia tehdään. Minusta on myös kummallista, että hän kirjoittelee sinulle masturboinnistaan ja vaatii alastonkuviasi tukitoimiksi: kun kerta ette vielä tunne, itsekin sanot, että "Enhän tunne häntä vielä juuri lainkaan."  Minä olen vanhanaikainen - minusta suuseksi ja alasnkuvien lähettely mm. on intiimämpää kuin esim. yhdyntä. USA:ssahan toki blowjobit ei ole edes seksiä (eli niillä ei petetä puolisoa).  Onko hän mustasukkainen?

Älä lähetä alasntonkuvia. En luottaisi siihen, että ne eivät joudu vääriin käsiin. Entä jos ne tulee netissä vastaan 10 vuodenkin päästä? Joku opettaja sai potkut, kun blogiin oli linkitetty seksisivusto - Suomessa.  Jos työsi liippaa yhtään alaikäisiä kaikki nettimatsku voi tuottaa todella isoa harmia - muutakin suin sosiaalista häpeää.

Miten ylipäätään olit ajatellut (olitte ajatelleet) aloittaa parisuhdetta (OK, nettiseksillä) kun välissä on tuhansia kilometrejä? Jos tapaatte pari päivää tänä vuonna, niin eihän sillä vielä juuri pitkälle pötkitä. Sitten vuonna 2018 seuraavat 2 päivää? Onko tämä mies tosiaan niin ihana, vai haikaitko unelman perään? Pyydä - sano (älä kysy) taukoa.  Vaikka et kakkosta ottaisikaan, niin en kyllä kirjoittamasi perusteella oikein tästä ykkösestä innostu. Ole realisti - voiko tästä tulla mitään koskaan?

Miten säilyttää unelmamies unelmamiehenä? Olla tapaamatta häntä koskaan enää toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus kirjoitti:

<<<Ykkösmiehellehän en ole luvannut että jätän kaiken ihmisiin tutustumisen sikseen - ainoastaan että en harrasta seksiä muiden kanssa.

<<<Nyt ongelmaksi jää vielä se, miten pidän ykkösmiehen tyytyväisenä tämän ajan, kun välimatka on liian suuri tapaamista ajatellen. Hän on sanonut ettei halua masturboida muiden naisten kuville vaan haluaa kuvia nimenomaan minusta.. En ensinnäkään tiedä voiko moista uskoa, mutta vaikka näin olisikin, on mielestäni aivan liian varhaista alkaa lähetellä hänelle sellaisia kuvia, joiden päätyminen vääriin käsiin voisi harmittaa minua myöhemmin. Enhän tunne häntä vielä juuri lainkaan.

Minusta kaikki tästä miehestä kertomasi on kummallista. Miten jollain ekatreffeillä keskustellaan asiasta, että tästä eteenpäin ei sitten muuten harrasteta seksiä kenenkäään muun kanssa? Luulin tosiaan, että teidän suhteennne on jo pidemmällä, kun tällaisia lupauksia tehdään. Minusta on myös kummallista, että hän kirjoittelee sinulle masturboinnistaan ja vaatii alastonkuviasi tukitoimiksi: kun kerta ette vielä tunne, itsekin sanot, että "Enhän tunne häntä vielä juuri lainkaan."  Minä olen vanhanaikainen - minusta suuseksi ja alasnkuvien lähettely mm. on intiimämpää kuin esim. yhdyntä. USA:ssahan toki blowjobit ei ole edes seksiä (eli niillä ei petetä puolisoa).  Onko hän mustasukkainen?

Älä lähetä alasntonkuvia. En luottaisi siihen, että ne eivät joudu vääriin käsiin. Entä jos ne tulee netissä vastaan 10 vuodenkin päästä? Joku opettaja sai potkut, kun blogiin oli linkitetty seksisivusto - Suomessa.  Jos työsi liippaa yhtään alaikäisiä kaikki nettimatsku voi tuottaa todella isoa harmia - muutakin suin sosiaalista häpeää.

Miten ylipäätään olit ajatellut (olitte ajatelleet) aloittaa parisuhdetta (OK, nettiseksillä) kun välissä on tuhansia kilometrejä? Jos tapaatte pari päivää tänä vuonna, niin eihän sillä vielä juuri pitkälle pötkitä. Sitten vuonna 2018 seuraavat 2 päivää? Onko tämä mies tosiaan niin ihana, vai haikaitko unelman perään? Pyydä - sano (älä kysy) taukoa.  Vaikka et kakkosta ottaisikaan, niin en kyllä kirjoittamasi perusteella oikein tästä ykkösestä innostu. Ole realisti - voiko tästä tulla mitään koskaan?

Miten säilyttää unelmamies unelmamiehenä? Olla tapaamatta häntä koskaan enää toista kertaa.

Hyviä kommentteja, kiitos.

Olen mahdollisesti muuttamassa töihin maahan, jossa nämä molemmat miehet asuvat, mutta tämä asia on vielä auki. Asiat myös vaikuttavat toisiinsa. Jos rakastun jompaan kumpaan, olen todennäköisesti paljon todennäköisemmin muuttamassa kuin tällä hetkellä olen.

Ykkösen kanssa on siis puhuttu, että viimeistään kesällä nähdään. Silloin hänellä on pitkä loma ja mahdollisuus matkustaa luokseni, ja samoin minulla pitäisi olla mahdollisuus tehdä vastavierailu vielä saman pitkän loman aikana. Toki ideaalitilanteessa näkisimme muutamana viikonloppuna jo ennen tuota, mutta tilanne nyt valitettavasti ei ole ideaali.

En olekaan kyseisestä miehestä vielä täysillä innoissani, mutta kuitekin olen niin kiinnostunut että tekisi mieli jatkaa tapailua ja katsoa, mihin se voisi johtaa. Olen hitaasti innostuvaa tyyppiä, ja tiedän aiemmasta kokemuksesta että minun kannattaa tapailla useita kertoja miestä, jonka koen kuitenkin jossain määrin kiinnostavaksi. Nämä kaksi miestä ovat aika ahkerankin deittailurupeaman lopputulos, eli he ovat jo läpäisseet tosi tiukan seulan, enkä varmasti löydä kovinkaan helposti miestä, joka kiinnostaisi minua heti alussa yhtä paljon, saati enemmän. Siksi haluan ottaa tapailun rauhallisesti ja antaa tunteille myös aikaa kehittyä.

Uskollisuuslupausta ei sentään ensimmäisellä tapaamisella tehty, vaan myöhemmin chattaillessa. Siinä vaiheessa jutut olivat menneet jo aika seksuaalisiksi. Kummallekin oli tullut tapaamisen aikana toista kohtaan vahva kiinnostus ja halu, ja se asia nyt vain tuli kohtalaisen nopeasti ilmi chattaillessa. Kerroin hänelle jostain aiemmasta seksisuhteestani, jolloin hän mainitsi että hänestä tuntuisi pahalta, jos nytkin harrastaisin seksiä jonkun muun kanssa. Siihen oli pelkästään luontevaa vastata, että siinä tapauksessa en harrasta. En ole kiinnostunutkaan nyt seksistä muiden kanssa, koska seksuaalisuuteni kohdistuu vahvasti ihmisen persoonallisuuteen kokonaisuutena - ei ainoastaan sukupuoleen - ja kukaan toinen mies ei siis kovin helposti voisi tulla tämän kiinnostavaksi kokemani tilalle.

En oikeastaan itse ajattele tilanteessa tai miehessä olevan mitään kovin kummallista. Meillä taitaa vain olla aika vahvat erot mieltymyksissä - itse en pidä nettiseksistä oikeastaan ollenkaan, koska olen pääasiassa muuten kuin visuaalisesti suuntautunut, ja erityisesti aistimaailman asiat ovat minulle seksissä hyvin tärkeitä. Siksi en vain halua mennä seksiin tuon digitaalisen korviketoiminnan kautta. Hänelle se taas lienee paljon tyydyttävämpää kuin itselleni, ja siksi hänelle sopisi hyvin harrastaa sitä kunnes tapaamme irl. Jos meidän olisi ollut mahdollista tavata uudelleen, olisimme varmasti harrastaneet jo seksiä. Hänestä tuntuu ehkä kummalliselta se, että vaikka "annan ymmärtää", ts. ilmaisen hänelle monin tavoin haluavani häntä ja että en malta odottaa tapaamista, en kuitenkaan "ymmärrä antaa", eli suostu toteuttamaan sitä seksuaalisuuden muotoa, joka meille olisi tällä hetkellä mahdollista. 

ap

Vierailija
24/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa olemasta kahta miestä vedättävä lortto.

Sehän minulla tässä on työn alla, ja siksi aloitin keskustelunkin. Kysymys siis kuuluu: miten?

ap

Miksi haluat olla suhteessa ihmiseen, joka painostaa sinua?

Vierailija
25/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, koeajolla se selviää! Tapaat miehiä vuoronperään silloin kun sulle sopii.

Päätät vasta sitten kumman otat, kun olet varma asiasta. Tai sitten unohdat kaukosuhteet kun pidemmän päälle ne on hankalia, ja etsit jostain lähempää asuinpaikkakuntaasi jonkun uuden. Kovin suuresta rakkaudesta kun ei taida olla kyse kummankaan kohdalla?

Ja tekopyhien päivittelyjä ei tarvitse laittaavastaukseksi. Miehet ovat tälläistä tehneet iät ja ajat, miksei siis naisetkin, kahta tyyppiä jotka asuvat kaukana on suhteellisen helppo tapailla vuoron perään. Muut naiset vain tuomitsevat toisensa nopeasti, joten älä kerro kenellekään, et edes parhaalle ystävällesi! Todennäköisesti etsit rakkautta, mutta se ei etsimällä saavu. Pidä siishauskaa siihen asti, kunnes joku oikea osuu vastaan:-D

Vierailija
26/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos jättäisit olematta kummankin miehen kanssa, ja etsisit jonkun jonka kanssa välimatka EI ole yli tuhat kilometriä? Toki kakkosmiehen kanssa viestittelyä voi jatkaa, kun teidän välillänne ei kerran muuta ole kuin kivaa juttelua. Nettiseksiin painostavat ääliöt taas kannattaa jättää oli välimatka mikä tahansa.

Vierailija
27/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin tekniseltä ja killiniseltä tavalta "tapailla" miehiä. Ei raikkaalta, ei romanssilta. Itse teen töitä robotiikan kanssa mutta minua ei yhtään kiinnosta etädeittailla, en kiinny ihmiseen, jota tapaan harvoin oikeasti. Sitten kun tuodaan kuvioon vielä kaiken lässäyttävä analysointi ja puuduttavat seksidilemmat niin kaikki raikas ja romanttinen katoaa täysin.

Suosittelen siirtymistä todellisuuteen ja pois virtuaalisuhteista. Jos ap ei löydä miestä kuin kanavien kautta niin omassa ajattelussa tai elämäntavassa on vikaa. Kiire on teeskentelyä, tärkeille asioille on aina aikaa. Joten unohda molemmat miehet, ajanhukkaa. Ole yksin kunnes saat elämääsi ja aivoihisi järjestettyä tilaa ihmiselle, joka on lihaa, verta ja kosketusetäisyydellä. Nyt vaikuttaa, että shoppailet miesZalandossa ja punnitset kumpi kevätrotsi kandeis hankkia.

Vierailija
28/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaksi?

Vierailija
29/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa olemasta kahta miestä vedättävä lortto.

Sehän minulla tässä on työn alla, ja siksi aloitin keskustelunkin. Kysymys siis kuuluu: miten?

ap

Otat kolmannen fuckbuddyn ihan kotimaasta, noiden seuraksi.

Jos rupeat web-kameran edessä temppuilemaan, niin kuviesi levikki on jotain muuta kuin Akselin Haippiringissä.

Vierailija
30/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi vaivaamaan se, että et luota ykkösmieheen ja viestistäsi jäi kuva, että epäilet häntä. Ja ennen kaikkea koet hänen painostuksensa vaativana ja ahdistavana.. Sano asia suoraan tälle miehelle. Että vonkaus seis. Ensin tutustutaan.

Millaisia tunteita sulla on kakkosmiestä kohtaan?

Ei sun pidä pitää kumpaakaan miestä tyytyväisenä. Valitse toinen. Valitse se johon haluaisit tutustua paremmin. Se jota ajatellessa rinnassa tai vatsanpohjassa tuntuu "hassulta ja lämpimältä" ...

Itselläni vaakakupissa painaisi myös toi työkomennus asia. Ja se kumman kanssa tuntuu turvalliselta. Tietenkään tuntemattomaan ei voi oikeasti luottaa. mutta se tunne, että on turvassa täytyy olla.

Vierailija
31/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin tekniseltä ja killiniseltä tavalta "tapailla" miehiä. Ei raikkaalta, ei romanssilta. Itse teen töitä robotiikan kanssa mutta minua ei yhtään kiinnosta etädeittailla, en kiinny ihmiseen, jota tapaan harvoin oikeasti. Sitten kun tuodaan kuvioon vielä kaiken lässäyttävä analysointi ja puuduttavat seksidilemmat niin kaikki raikas ja romanttinen katoaa täysin.

Suosittelen siirtymistä todellisuuteen ja pois virtuaalisuhteista. Jos ap ei löydä miestä kuin kanavien kautta niin omassa ajattelussa tai elämäntavassa on vikaa. Kiire on teeskentelyä, tärkeille asioille on aina aikaa. Joten unohda molemmat miehet, ajanhukkaa. Ole yksin kunnes saat elämääsi ja aivoihisi järjestettyä tilaa ihmiselle, joka on lihaa, verta ja kosketusetäisyydellä. Nyt vaikuttaa, että shoppailet miesZalandossa ja punnitset kumpi kevätrotsi kandeis hankkia.

Työni ja elämäni on sellaista, että yksikään mies ei ole aina kosketusetäisyydellä. Minulle täysin mahdotonta toteuttaa. On totta että etäisyys vaikeuttaa kiintymistä; ehkä siitä syystä minun onkin niin vaikeaa löytää miestä josta aidosti kiinnostuisin. Tämä ykkönen nyt kuitenkin on sellainen, ja kakkosen meilien ansiosta olen alkanut ajatella, että ehkä hänkin saattaisi olla. 

ap

Vierailija
32/33 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kakkoselle meilin, jossa kerroin tilanteesta sen verran, että hänen on mahdollista itse valita haluaako olla kuviossa osallisena vai ei.

Ykkösen kanssa juttelimme eilen siitä, että kumpikin kokee tilanteen hankalaksi. Aion selostaa hänelle kantani pidemmin meilitse. Jos se ei tuo ratkaisua tilanteeseen, tapailu pitänee jättää sikseen. Haluan kuitenkin kumppanin, joka kykenee ymmärtämään minua ja kunnioittamaan toiveitani - ja hän taas varmaan haluaa kumppanin joka kykenee osallistumaan videoseksisessioihin vapautuneesti, silloin kun ollaan fyysisesti kaukana toisesta. Mitä enemmän koen painostusta asiassa, johon en ole vielä valmis, sitä vähemmän minua kiinnostaa osallistua. Toistaiseksi pidän kuitenkin mahdollisena, ettei hän ole tietoisesti ja tahallaan painostanut, ja että tilanne voi korjaantua kun siitä keskustellaan avoimesti.

ap

Vierailija
33/33 |
02.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetin kakkoselle meilin, jossa kerroin tilanteesta sen verran, että hänen on mahdollista itse valita haluaako olla kuviossa osallisena vai ei.

Ykkösen kanssa juttelimme eilen siitä, että kumpikin kokee tilanteen hankalaksi. Aion selostaa hänelle kantani pidemmin meilitse. Jos se ei tuo ratkaisua tilanteeseen, tapailu pitänee jättää sikseen. Haluan kuitenkin kumppanin, joka kykenee ymmärtämään minua ja kunnioittamaan toiveitani - ja hän taas varmaan haluaa kumppanin joka kykenee osallistumaan videoseksisessioihin vapautuneesti, silloin kun ollaan fyysisesti kaukana toisesta. Mitä enemmän koen painostusta asiassa, johon en ole vielä valmis, sitä vähemmän minua kiinnostaa osallistua. Toistaiseksi pidän kuitenkin mahdollisena, ettei hän ole tietoisesti ja tahallaan painostanut, ja että tilanne voi korjaantua kun siitä keskustellaan avoimesti.

ap

Kakkonen vastasi. Hän ymmärtää tilanteen ja on valmis etenemään hitaasti, jotta saan elämässäni tehtyä tilaa tapailulle. Koska asummekin kaukana toisistamme, joutuisimme joka tapauksessa sietämään hidasta etenemistä. Totesimme että on vain hyvä, että emme ole vielä tavanneet livenä, koska silloin voisi olla vaikeampaa olla erossa. 

Ykköselle lähetin pitkän meilin, johon en ole saanut vielä vastausta. 

Pakko sanoa, että kakkosella on niin hyvä asenne että tunteeni häntä kohtaan ovat nyt entistäkin lämpimämmät. Ykköselle minun ei oikeastaan tee mieli kertoa kakkosen olemassaolosta, koska luultavasti hän loukkaantuisi siitä tiedosta tarpeettomasti ja se vain hankaloittaisi välejämme.

Koska en tosiaan ole kakkosta vielä tavannut lainkaan, en voi tietää onko herännyt kiinnostus sellaista, joka kantaisi myös livetapaamiseen asti. Nettideiteissä on aina se vaara, että vaikka toinen olisi todella kiinnostava, livetapaaminen voi muuttaa tilanteen täysin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi