Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yläkerran yksiössä asuu nuorehko nainen, joka on aina kotona

Vierailija
31.03.2017 |

Ei käy töissä eikä koulussa, hänen luonaan ei käy vieraita. Taitaa olla jokin mt-tapaus? Harmi sinänsä, ihan pantavan näköinen nainen.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-tapaus taidat olla sinä itse ap kun noin tarkkaan kyttäät naapuriasi.

Vierailija
2/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös sinä kaiket päivät kotona, kun tiedät tuon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla mt-tapaus kun noin muita kyyläät

Vierailija
4/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-tapauksena olo kuulostaa tylsältä. Voihan se olla kirjailijakin

Vierailija
5/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat sitten olla sinäkin aina kotona, kun olet noin tarkkaan selvillä naapureiden tekemisistä. Onko kivaa olla kyylä?? :P

Vierailija
6/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saatan vaikuttaa siltä että olen vaan kotona tekemättä mitään mutta teenkin gradua tällä hetkellä ja kodin ulkopuolella tapahtuvat opiskelut ja työt eivät ole päivittäisiä.

Vierailija
7/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis voitko lopettaa mun stalkkaamisen? -.- 

Vierailija
8/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän liikkuu silloin kun sinä nukut? :)

Vierailija
9/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko myös sinä kaiket päivät kotona, kun tiedät tuon?

Aina silloin tällöin. Akateeminen vapaus jne.

Ap

Vierailija
10/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät mitä se siellä tekee? Monia töitä ja ihan ammattejakin voi suorittaa kotoa käsin. Mikähän mt-tapaus siellä nyt oikein huutelee ja luokittelee kaikki toisetkin samaan kastiin, kun ei mielikuvitusta muuhun riitä?

Vierailija
11/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hän työskentelee kotona? Kääntäjä, freelance toimittaja, puhelinmyyjä...

Vierailija
12/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö voihan olla että tämä naapurisi esimerkiksi on yksityisyrittäjä (kääntäjä, tekstinoikoja,bloggaaja) ja siksi ei kotoaan poistu päivisin ?

Vierailija
13/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käy viemässä lappu sen ovesta ja kerro, että olet paljon yksinäsi kun teet gradua ja kysy voisko se tulla sun luokse joskus kahville tai teelle. Tai sit leivot ensin pari pellillistä herkullisia korvapuusteja ja viet lapun, että tuli leivottua liikaa, tuutko auttamaan näiden syömisessä?

Vierailija
14/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan hänen on liikkua myös rappukäytävässä, vai periskoopillako olet tsekannut ulkomuodon?

Vierailija
15/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alakerrasta, muuten voisin olla naapurisi. Teen töitä kotoa käsin. Sori siitä. 

Vierailija
16/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan graduvaiheessa tulin istuneeksi päiväkausiakin yksiössäni työstämässä opinnäytettä (eikä käynyt vieraita kyläilemässä). Ja niin teki muuten moni kaverikin. Ehkä se näyttäytyi naapureille mt-ongelmana, ehkä ei.

Vierailija
17/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurin pariskunnan muija on kans. Se ei käy ikinä yksin missään, vain miehensä kanssa menevät kun mies tulee kotiin töistä. Pihalla kävelee katse tiukasti maahan kohdennettuna, ei siis edes vilkaise naapureitaan jos tulee vastaan

Vierailija
18/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tytteli aina ole kotona jos olet nähnytkin hänet.

Olen kotini vanki, koska olen kokenut elämässä pahoja asioita. Kukaan samassa kerrostalossa asuva ei edes tiedä että asun täällä. Luulevat että tässä asuu mies.

Vierailija
19/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No käy viemässä lappu sen ovesta ja kerro, että olet paljon yksinäsi kun teet gradua ja kysy voisko se tulla sun luokse joskus kahville tai teelle. Tai sit leivot ensin pari pellillistä herkullisia korvapuusteja ja viet lapun, että tuli leivottua liikaa, tuutko auttamaan näiden syömisessä?

Kyllähän tuo on mielessä käynyt. Äkkiäkös sitä korvapuustit pyöräyttää, tiedä vaikka pääsisi pillun päälle illan päätteeksi. Ap

Vierailija
20/49 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus, nyt tää Porvoon ap projisoi omia elinolosuhteitaan muihin. Akateeminen vapaus lmao :')

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä