Naisena naiseen rakastuminen = ongelma
Olin niin nolo ja typerä, että ensinnäkin ihastuin naiseen ja toiseksi vielä tunnustin hänelle tunteeni. Olen siis itsekin nainen. Voisin suunnilleen vajota maan alle häpeästä, sillä mun on kuitenkin "pakko" nähdä ko. henkilöä toisinaan erinäisissä yhteyksissä. Toisaalta olen edelleenkin erittäin ihastunut häneen. Pyysin jo anteeksi käytöstäni aiemmin, mutta epäilen, ettei se oikein riitä. Mitä teen? Tarvitsen hyviä vinkkejä tilanteesta selviämiseen...
Kommentit (25)
Miten hän käyttäytyi silloin kuin kerroit ja hän kertoi olevansa hetero? Siitäkin voi päätellä jo paljon. Jos muuttui hermostuneeksi/jännittyneeksi kun puhui, niin luultavasti valehteli. Itse ainakin sanoisin tosi neutraalisti ettei kiinnosta jos joku tulee tunnustamaan tunteensa ja ei oikeasti kiinnosta tuo ihminen yhtään. Ihan yhtä tylsästi sanoisin kuin päivän säästä puhuisin, koska ei vaan kiinnostais.
Vierailija kirjoitti:
Miten hän käyttäytyi silloin kuin kerroit ja hän kertoi olevansa hetero? Siitäkin voi päätellä jo paljon. Jos muuttui hermostuneeksi/jännittyneeksi kun puhui, niin luultavasti valehteli. Itse ainakin sanoisin tosi neutraalisti ettei kiinnosta jos joku tulee tunnustamaan tunteensa ja ei oikeasti kiinnosta tuo ihminen yhtään. Ihan yhtä tylsästi sanoisin kuin päivän säästä puhuisin, koska ei vaan kiinnostais.
Noh, hänelle tuli täysin "tyhjä" ja säikähtänyt ilme aluksi ja sen jälkeen hermostui ja kiivastui sekä alkoi melkeinpä jankuttaa paria lausetta. Hän ei edes sanonut, ettei kiinnosta tai että on heterokaan, vaan vetosi yhteen toiseen asiaan. Vielä hetkeä aikaisemmin hän oli ollut jopa hieman flirttaileva.
Itse varmaan ottaisin lempeästi huumorilla sekä suhtautuisin myötätuntoisen "kiltisti", jos joku kertoisi mulle vastaavaa ja en olisi aidosti itse kiinnostunut. Yrittäisin kertoa kantani järkiperäisesti ja rohkaisevasti sekä empaattisesti sille ihmiselle.
Itse ihastuin naiseen, jota en ehkä enää näe. En siis ehkä saa tietää tunsiko samoin.
Kieltämättä tätä epäilin vähän itsekin. Tuntui hieman erikoiselta se hänen tapansa suhtautua minuun, vaikka se oli samalla imartelevaakin. Enkä ole ennen törmännyt siihen, että heteronainen myöskään vastaisi siihen flirttiin sillä tavalla kuin hän teki. Hän nimittäin vastasi siihen ja vaikutti kiinnostuneelta. Olin itsekin ihmeissäni, vaikka toki tyytyväinenkin.