Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lattemammat, bebet ja vankkurikulkueet,huomioikaa muutkin, kiitos! :)

Vierailija
31.03.2017 |

Oli pakko käydä ostoksilla poikkeavaan aikaan ja never again. Vaatekaupoissa ei pääse liikkumaan kun lattemammat vankkureineen tukkivat käytävät. Mammakerhot kokoontuu valtaamalla kokonaisia alueita ostoskeskuksessa. Kuljetaan neljät rattaat rinnakkain, keskittyen vaan omaan jutteluun eikä huomioida tippaakaan muita. Vankkurikulkueen lisäksi joutuu varomaan sen laitamilla irtona kuleksivia lapsia. Ihan sama ettei muut mahdu kulkemaan ja joutuvat painavat kauppakassit kädessä väistelemään ahtaista väleistä, mummut jää alle ja kahviloissa ei mahdu kävelemään tiskiltä pöytään kun käytävät on tukittu vaunuilla.

Voisitteko ystävällisesti huomioida hieman paremmin muutkin ihmiset? Ja eikö bebet voi laittaa vaikka reppuun, jos pitää 10 vaunullisen mamman kokoontua julkisella paikalla?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä väistä, jää eteen seisomaan, jos kulkevat koko käytävän leveydellä. Otat vähän etunojaa, niin ei edes satu itseen ja mamma saa vaunun työntöaisan mahaansa...

Vierailija
2/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollapa lattemamma, kuulostaa leppoiselta tavalta viettää viikkoa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi olenkin vaunujen kanssa liikkeellä "poikkeavaan aikaan", jotten olisi tiellä. Laita seuraavan kerran julkinen tiedotus, kun käyt ostoksilla, niin tiedän siirtää meidän muuten ympäristöä huomioivaa aikataulua

Vierailija
4/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat, minuakin tuli vastaan äsken koko jalkakäytävän leveydeltä KOLMEN mamman vaunupatrulli rinnakkain. Jouduin hyppäämään lumipenkkaan koiranpaskojen keskelle, eikä näistä kukaan edes yrittänyt tehdä väistöliikettä esim. jonoksi asettuen. Ja juttu heillä jatkui normaaliin tapaan keskenään. Jollei paikka olisi ollut noinkin avonainen, niin miten olisin väistänyt, talon seinäänkö kivuten?

Kun itse kuljin vaunuilla, menin aina pitkin tien oikeaa reunaa ja parkkeerasin kulkuväylien sivuun, en keskelle. Kaupassakin jätin rattaat sellaiseen sivukoloon, että muut pääsivät helposti ohi.

Millaista itsekkyyttä ja junttiutta nämä muka cityihmiset oikein edustavat?!? Katsokaa Lontoosta mallia, kun kerran matkustelette niin paljon, perkele!

Vierailija
5/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä huomioit tänään kanssaihmisesi? Tulit nettiin levittämään nais-lapsi-vihamielistä propagandaa? Not cool.

Vierailija
6/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi olenkin vaunujen kanssa liikkeellä "poikkeavaan aikaan", jotten olisi tiellä. Laita seuraavan kerran julkinen tiedotus, kun käyt ostoksilla, niin tiedän siirtää meidän muuten ympäristöä huomioivaa aikataulua

HV!

Vierailija
7/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta äiti- ja lapsiviha ovat samalla tavalla vihaa naisia kohtaan. Jokaisen pitää ottaa muut huomioon, mutta myös äidit ja lapset ovat elintärkeä osa yhteiskuntaamme ja sitä ei pitäisi työntää marginaaliin. Minä olen aina iloinen kun näen selvästi onnellisia perheitä lapsineen.

Vierailija
8/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chill!

Eiköhän me kaikki täällä olla joskus vietetty niitä ihanan leppoisia äitiyslomapäiviä, kun voi kiireettömästi kahvitella ostoskeskuksissa arkipäivisin.

Voi sanoa "Anteeksi" jos joku ei huomaa antaa tilaa.

Annetaan äitien nauttia äitiyslomistaan!

Vierailija
9/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat väyläntukkeet on kyllä ne 50+ menevät ja s-bonus-uskolliset naiset, joilla on lapsenlapsia, mutta joita ei saa mummoksi nimittää. Kärryt on tyhjät, mutta silti ne pitää vetää sinne vaaterekkien väliin, ettei kukaan vaan vie niitä.

Vierailija
10/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä huomioit tänään kanssaihmisesi? Tulit nettiin levittämään nais-lapsi-vihamielistä propagandaa? Not cool.

Ja sinä tulit ylläpitämään ketjua, jossa levitetään  nais-lapsi-vihamielistä propagandaa huonosti piilotetulla itsekorostuksella. Not cool. Hymiöt enää vain puuttui. 

Vierailija
11/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan ketju koskee puuttuvia käytöstapoja ja toisten ihmisten huomioimista! Ei naisia, lapsia tai vihaa, vaan sitä että pitää huomioida myös toiset ihmiset oli siellä haarovälissä mitä tahansa. Tai oli lapsia tai ei.

ap

Vierailija
12/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä "vaunukansalta" ikävä ilmiö, että ei huomioida tipantippaa toisia ihmisiä. Siinä sitten esim.kaupoissa ahtaissa hyllyväleissä yrittää itse yrittää parhaansa mukaan tehdä jos jonkinlaisia kiertoliikkeitä, että pääsee keskellä käytävää olevat vaunut ohitettua säällisesti.

Enkä ole mitenkään lapsivihaaja, päin vastoin, tykkään kovin lapsista, mutta en  pidä heidän välinpitämättömistä vanhemmistaan.

Vierailija
13/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chill!

Eiköhän me kaikki täällä olla joskus vietetty niitä ihanan leppoisia äitiyslomapäiviä, kun voi kiireettömästi kahvitella ostoskeskuksissa arkipäivisin.

Voi sanoa "Anteeksi" jos joku ei huomaa antaa tilaa.

Annetaan äitien nauttia äitiyslomistaan!

Sanonko anteeksi, menkää kotiinne? Koska onhan se nyt selvää ettei mikään 4- 6 vaunun seurue mahdu kulkemaan yhdessä ostoskeskuksessa. Eivätkä ne mahdu väistämään:jos karavaani antaa minulle tilaa, tarkoittaa että toisella laidalla uhrataan joku mummu tai toinen viaton. Mihin ne väistää?

Max 2 mammaa ja 2 vaunua samaan aikaan, ei mitään kokoontumisajoja. Jos on pakko koko kerho saada paikalle niin: ulkona, siellä on tilaa tai sitten ilman niitä vankkureita.

Vierailija
14/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta äiti- ja lapsiviha ovat samalla tavalla vihaa naisia kohtaan. Jokaisen pitää ottaa muut huomioon, mutta myös äidit ja lapset ovat elintärkeä osa yhteiskuntaamme ja sitä ei pitäisi työntää marginaaliin. Minä olen aina iloinen kun näen selvästi onnellisia perheitä lapsineen.

Äiti ja nainen eivät ole synonyymejä. Äiti on aina nainen, mutta nainen ei ole aina äiti. Kaikkia äitejä vihaava ei välttämättä vihaa kaikkia naisia, mutta kaikkia naisia vihaava vihaa kaikkia äitejä.

Sitä paitsi, kuka tässä nyt edes on vihannut äitejä?

Vierailija
15/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Taas jokaperjantainen katkerien velojen ketju. Juuri Ylelläkin uutisoitiin että tämän päivän lapsettomat ovat useimmiten huonosti koulutettuja ja vähäosaisia. Lapsia saavat siis toisin sanoen yhteiskunnan parhaiten pärjäävät. Olisiko tässä ydin lapsivihalle?

Vierailija
16/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko ystävällisesti huomioida hieman paremmin muutkin ihmiset =   nais-lapsi-vihamielistä propagandaa, kyllä kyllä...

Vierailija
17/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen aina vaunujen kanssa yksin, mulla ei oo kavereita. Yritän aina olla mahdollisimman vähän tiellä, väistellä, "mahdollisimman näkymätön" kun oon liikenteessä oli aika mikä hyvänsä. Silti olen aina jonkun tiellä ja joku onnistuu pahoittamaan mielensä siitä että olin vaunuineni juuri-hänen-edessänsä eikä hän päässyt kulkemaan vapaasti. Usein mielensä pahoittanut on vanhempi naisihminen mutta aktiivisesti muutkin osaa tän jalon taidon.

Vierailija
18/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Taas jokaperjantainen katkerien velojen ketju. Juuri Ylelläkin uutisoitiin että tämän päivän lapsettomat ovat useimmiten huonosti koulutettuja ja vähäosaisia. Lapsia saavat siis toisin sanoen yhteiskunnan parhaiten pärjäävät. Olisiko tässä ydin lapsivihalle?

Tutkimuksen otanta max tuhat, joka on tyyppillisin lukumäärä näissä minä olen muita parempi ihminen, kun olen levittänyt jalkani jollekin miehelle.

t. Katkeroitunut lapsivihaava huonosti koulutettu ja vähäosainen KTM

Vierailija
19/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen aina vaunujen kanssa yksin, mulla ei oo kavereita. Yritän aina olla mahdollisimman vähän tiellä, väistellä, "mahdollisimman näkymätön" kun oon liikenteessä oli aika mikä hyvänsä. Silti olen aina jonkun tiellä ja joku onnistuu pahoittamaan mielensä siitä että olin vaunuineni juuri-hänen-edessänsä eikä hän päässyt kulkemaan vapaasti. Usein mielensä pahoittanut on vanhempi naisihminen mutta aktiivisesti muutkin osaa tän jalon taidon.

Pahin marttyyri sitten jeesuksen, anteeksi että olen olemassa <3

Vierailija
20/43 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

>bebet

mitäpä jos vaikka vedät pussin päähäsi ja lakkaat hengittämästä?