Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena naiseen rakastuminen = ongelma

Vierailija
31.03.2017 |

Olin niin nolo ja typerä, että ensinnäkin ihastuin naiseen ja toiseksi vielä tunnustin hänelle tunteeni. Olen siis itsekin nainen. Voisin suunnilleen vajota maan alle häpeästä, sillä mun on kuitenkin "pakko" nähdä ko. henkilöä toisinaan erinäisissä yhteyksissä. Toisaalta olen edelleenkin erittäin ihastunut häneen. Pyysin jo anteeksi käytöstäni aiemmin, mutta epäilen, ettei se oikein riitä. Mitä teen? Tarvitsen hyviä vinkkejä tilanteesta selviämiseen...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäydyt kuten muidenkin ihmisten seurassa. Et enää koskaan palaa tunnustukseesi vaan toimit ikään kuin sitä ei olisi koskaan tapahtunut.

Vierailija
2/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt jo asian olla. Älä tee yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyysit anteeksi käytöstäsi? Et ole tehnyt mitään väärää. 

Vierailija
4/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo nainen - nainen- asetelma asiaan vaikuttaa?

Vierailija
5/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se väärin jos menee heterolle rakkauttaan vannoon.

Vierailija
6/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se sano?

Vierailija
7/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo nainen - nainen- asetelma asiaan vaikuttaa?

No siis hän on ilmeisesti pääasiallisesti hetero.

Vierailija
8/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ehkä flirttailevin nainen, jonka olen eläissäni kohdannut...siis oli sellainen minuakin kohtaan. Menin sitten "lankaan" tai mitä ikinä sitten tapahtuikaan, mutta ihastuin häneen todella syvästi.

Vierailija
9/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ehkä flirttailevin nainen, jonka olen eläissäni kohdannut...siis oli sellainen minuakin kohtaan. Menin sitten "lankaan" tai mitä ikinä sitten tapahtuikaan, mutta ihastuin häneen todella syvästi.

Oletko itse lesbo/bi? Vai hurmasiko ihan heteron? :)

Vierailija
10/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tekee tehtävänsä, jos jatkat elämääsi ihan muikkarina vaan.

Mulle on käynyt näin myös. Onneksi ko. nainen oli ymmärtäväinen, vaikkakin myös kiusaantunut ja hämmentynyt. Emme palanneet aiheeseen enää, minä kärvistelin ihastukseni läpi kunnes uusi ilmestyi, ja ajan mittaan asiat normalisoituivat.

Varmaan samansukupuolisuus on joillekin lisäpähkinä purtavaksi, mutta ihmisillä on muutenkin niin erilaisia tapoja reagoida itseensä kohdistuviin yksipuolisiin ihastuksiin. Muhun on suhtauduttu sekä huvittuneesti/imarrellusti sekä kiusaantuneesti/välttelevästi, kun olen tehnyt aloitteita (sekä miehet että naiset). Mutta pakkien antaminen ja saaminen kuuluu elämään, ei se ole mikään häpeä. Uutta päin, tsemppiä ap!

Vierailija
11/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt ihan samoin kuin sulle ap. Oikeastaan aika uskomatonta. Ja minä oon vielä hetero, mutta juuri sellaisella flirttailulla kai se toinen sai mut ihastumaan. Kai se halusi sitten loppujen lopuksi vain huomiota

Vierailija
12/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein näette? Tuosta "toisinaan erilaisissa yhteyksissä" saa sellaisen käsityksen että ette kovin usein, joten turhaan stressaat. Pahempi olisi jos hän olisi vaikka työkaveri jota joutuisit näkemään joka päivä ja teillä olisi yhteisiä työkavereita jotka tietäisi asiasta.

Vierailija
13/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse lesbo/bi? Vai hurmasiko ihan heteron? :)

Olin ennen "virallisesti" hetero, vaikka siis jotkut naiset jollain tasolla ehkä kiinnostivatkin. Mutta en ihastunut heihin koskaan niin fyysisellä tasolla kuin mitä tässä tapauksessa kävi. Siis nyt olisin ollut suunnilleen halukas ihan kaikkeen hänen kanssaan sekä seurustelusuhteeseen jne.

Vierailija
14/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt ihan samoin kuin sulle ap. Oikeastaan aika uskomatonta. Ja minä oon vielä hetero, mutta juuri sellaisella flirttailulla kai se toinen sai mut ihastumaan. Kai se halusi sitten loppujen lopuksi vain huomiota

Itsekin olen miettinyt, että ehkäpä hän nautti siitä huomiosta ja jännitteestä ja antoi siksi tilanteen jatkua tai jopa ns. heitti bensaa liekkeihin, kun huomasi, kuinka ihastunut olinkaan. Mutta mä siis ihastuin häneen ihan oikeasti ja olisin halunnut seurustelusuhteen hänen kanssaan (tai ainakin deittailua jne. aluksi). Olen siis ihan rakastunut häneen vieläkin, vaikka osaan kyllä peittää tunteeni hyvin. Jännittää kyllä ajatellakin, miten selviän tästä.

Vierailija
15/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on hävetä jos se toinen on kerta flirttaillut sulle. Vaikka se kuinka väittäis että on hetero eikä oo tunteita, niin sisimmässään kuitenkin tietää flirttailleensa ja olevansa osin syypää tilanteeseen. Jos alkaa sinun ihastumisesta juoruilemaan ja naureskelemaan, niin on kyllä melko alhainen ihmisenä ja sellaista ihmistä taas ei kannata arvostaa sen vertaa että nolostelisi. Sanot vain mahdollisille ihmettelijöille sitten rehellisesti että itsepä se x mulle flirttaili koko ajan.

Vierailija
16/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toinen mikään hetero ole. Ei kukaan heteronainen flirttaile toiselle naiselle. Kaapissa se vain on eikä uskalla tulla ulos.

Vierailija
17/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyjen kommenttien alanuolista päätellen useampi nainen harrastaa naisille flirttailua. Miksi?

Vierailija
18/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesikö tämä x jo siis ennestään , että olet lesbo? Jos ei tiennyt niin tuskinpa flirttaili ja kuvittelit ystävällisyyden flirttailuks.Toinen asia on, jos hän jo ennestään tiesi sinun olevan lesbo

Vierailija
19/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesikö tämä x jo siis ennestään , että olet lesbo? Jos ei tiennyt niin tuskinpa flirttaili ja kuvittelit ystävällisyyden flirttailuks.Toinen asia on, jos hän jo ennestään tiesi sinun olevan lesbo

Ei tiennyt, enkä edes ollut lesbo tai bi. Kuitenkin sellaiset silmäniskut ja vinkkailut sekä "riisuminen katseella" sellainen vieno hymy kasvoillaan jne. ovat mielestäni flirttailua. Samoin tietyt erittäin klassiset, suorastaan kliseiset (tosin itselleni oikein mieluisat) eleet. Ne toki voisivat mennä ystävällisyydenkin piikkiin, mutta en ole törmännyt aiemmin yhtä selkeään flirttailua muistuttavaan elekieleen keneltäkään naiselta ja harvalta mieheltäkään ihan noin klassisella tavalla.

Vierailija
20/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella menee pupu pöksyyn, kun toinen alkaa puhua tunteistaan. Jos olisit vain jatkanut flirttailusta pidemmälle ilman mitään tunnustuksia, niin olisitte saattaneet päätyä aika pitkälle.