Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koirista lähtee karvaa enkä voi ikinä pitää mattoja lattioilla! :( Ärsyttää!

Vierailija
31.03.2017 |

Mites teillä muilla koirallisilla? Mulla 4 koiraa ja voi luoja tuota karvanlähtöä taas tähän aikaan. Ja kun yhdellä sattuis loppumaan, toisella alkaa!

En tiedä mitä ainetta toi matto on, plyysimatto ehkä tai jotain.. No joka tapauksessa, helvetti että siihen jää karvat kii ja hiki valuen saa imurilla koittaa imuroida sitä mattoa puhtaaksi.. Joo pitäs ostaa sellanen matto, joka hylkis niitä karvoja, esim muovimatto, mutta ne on niin RUMIA??!

En tiedä minkälaisen maton oikein ostais, kun muovimatot tosiaan vaikuttaa niin rumilta kaikki ja haluaisin kuitenkin nätin maton, mikä miellyttää silmääkin, koska matot on ainakin mulle sisustuksessa tärkeä asia.

Rakastan nukkamattoja ja yks sellanen mulla onkin, mielestäni siinä ne karvat ei edes oikein näy ja on helpompi imuroida karvoista, vaikka monet sanoo ettei missään nimessä kannata nukkamattoa ostaa koiratalouteen.

Pidättekö muut koiralliset mattoja lattioilla? Jos joo, niin minkälaisia? Onko teille väliä vaikka matot karvoissa oiskin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matot on lattiassa ja koirasta lähtee ihan uskomattomasti karvaa. Imuroin n. joka toinen päivä, koska koira on musta ja ne lattialla pyörivät karvat häiritsee. Matoissa suosin puuvillaisia tai juurikin jotain muovimattoja. Pääasia, että maton pinta on sileä ja matto on suht kova. Tällöin ei karvat pääse sujahtamaan mattoon kiinni, vaan lähtee helposti imurilla. Jos imuri ei riitä niin pyyhin kostutetulla ikkunalastalla.

Vierailija
2/3 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän pitkänukkaisia mattoja huoletta lattialla. Olkoot karvassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isoja villamattoja. Niistä lähtee karvat imurilla helposti ja talvella ne saa lumipestyä hangessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi