Oletko koskaan voittanut netin/facebookin kilpailuista mitään?
Ihmettelen, ovatko ne vain kusetusta ja mikä on voiton mahdollisuus. Olen osallistunut varmaan tuhansiin kilpailuihin 30v. elämäntaipaleeni aikana eikä yhtään voittoa. Anteeksi, yksi voitto! Ja se tuli paulakisasta viime viikolla.. Paulalehmä-avaimenperä. Jippii!
Kommentit (17)
Minäkin haluan voittaa. Miten teette sen?
Olen jotain leluja voittanut, Stiga kelkan, hotelli lahjakortin, eväskorin, koiranruoka...
Joskus vuosia sitten voitin jostain joulukalenteriarvonnasta Aarikan puutonttuja. Ihan piristävä, vaikka eihän niillä mitään tee. Vein joulutuliaisina eksän vanhemmille ne.
Viime vuoden puolella voitin Garnierin nettikilpailusta Polaroid-kameran ja pari Garnierin uutuustuotetta. :)
Osallistun aina välillä kun sattuu kohdalle jokin kiva kilpailu, mutta en etsi kilpailuja tai jaksa täyttää lomakkeita kaikkien perheenjäsenten tiedoilla, niin kuin jotkut kai tekee.
Osallistun kisoihin joka päivä Arvontahullujen kautta ja voittoja tipahtelee normaalisti 1-3 per viikko. Suurimmat voitot taitaa olla 1000 euron lahjakortti ja taulu-tv! 😊
Mä en tiedä pitääkö tämä enää (tieto jo muutaman vuoden takaa) paikkansa, mutta ainakin lehtien kilpailuissa vaikuttaa jotenkin sukunimen alkukirjain. Siis kun osallistui netin kautta esim. löydä annansilmä tyylisiin arvontoihin. Joitakin vuosia sitten osallistuin kaikkiin lehtien arvontoihin. Ikinä en voittanut mitään. Ja jotkut ovat voittaneet niistä montakin kertaa! Eräs kerran kertoi, miten hänen voittoputkensa katkesi totaalisesti, kun meni naimisiin ja sukunimen alkukirjain muuttui. En tosiaan tiedä arpovatko tuolla lehdissä jotenkin sellaisella systeemillä/menetelmällä, joissa tietyt aakkoset ovat vahvoilla ja tietyillä ei ole mitään madollisuutta...
Kerran voitin Episodi-lehden arvonnasta DVD:n :D tupsahti vaan elokuva postiluukusta pienen onnittelukirjeen kera. Tästä on joku 6 vuotta. Muita voittoja ei ole osunut kohdalle.
Kotipizzan instagram-kisasta 100€ pizzalahjakortin
Olen itse ollut arpomassa juuri tämänkaltaisten arvontojen voittajia kymmeniä, ellen satoja kertoja... Usein tein niin, että järjestin osallistujat Excelissä esim. katuosoitteen mukaan ja sen jälkeen käytin netistä löytyviä satunnaisgeneraattoreita, jotka ilmoittavat numeron esim. 1-879 (korkein luku osallistujamäärä) välillä. Kyseiselle riville osunut henkilö oli voittaja. Parasta oli, kun sai soittaa voittajille ja kertoa voitosta. Niin monta onnesta itkevää voittajaa olen kuunnellut ja aina lämmitti sydäntä yhtä paljon!
Moksu kirjoitti:
Osallistun kisoihin joka päivä Arvontahullujen kautta ja voittoja tipahtelee normaalisti 1-3 per viikko. Suurimmat voitot taitaa olla 1000 euron lahjakortti ja taulu-tv! 😊
Anteeks nyt vaan mutta höpö höpö ja huhhuh miten läpinäkyvä mainos. Ei luoja... No toivottavasti tuli klikkauksia ;)
Täällä sama kuin ap:lla, mutta en ole voittanut EDES sitä lehmäavaimenperää. :D
Paulalehmä avaimenperä
2 leffalippua
Kaks kertaa keikkaliput
Kaks kertaa vip aition juomineen mulle ja viidelle kaverille baariin
Matkan lontooseen.
Noin kymmenen vuotta sitten voitin ihan hyvällä prosentilla netissä olevista arvonnoista palkintoja. En nyt mitenkään runsaasti, mutta sen verran että viitsi osallistua. Nyt kun "kaikki" (erityisesti eläkeläiset ja työttömät, joilla on aikaa päivät pitkät) on netissä, niin osallistuja tulee arvontoihin sen verran paljon, että on todellinen onnenpotku jos voittaa jotain.
Yksi suuri yritys ei aluksi edes vaivautunut ilmoittamaan voittajien nimiä ja paikkakuntia arvontojen osalta, mutta joutuivat jatkossa sen tekemään kun aktiivisimmat ihmiset somessa alkoivat ihmettelemään, että kenelle ne palkinnot oikein menevät vai jaetaanko ne tutuille tiskin alta.
Vierailija kirjoitti:
Noin kymmenen vuotta sitten voitin ihan hyvällä prosentilla netissä olevista arvonnoista palkintoja. En nyt mitenkään runsaasti, mutta sen verran että viitsi osallistua. Nyt kun "kaikki" (erityisesti eläkeläiset ja työttömät, joilla on aikaa päivät pitkät) on netissä, niin osallistuja tulee arvontoihin sen verran paljon, että on todellinen onnenpotku jos voittaa jotain.
Just. Mä olen osallistunut muun muassa lehtien (useampi naistenlehti) arvontoihin aikana ennen nettiä sekä netin alkuaikoina, eikä koskaan tullut mitään. Joskus 2000-luvulla luovutin.
Kertokaa mistä voittaa parhaiten.
t. köyhä
en sitten voittanut taaskaan!!!!! vaikka kenoa, lottoa joka päivä niin ei vittu silti!!! saatanaa
Olen: Leikkikeittiö (Jollyroom), tuotepaketti kuvakisassa (Ainu), tuotepaketti joulukalenterista (Ainu) ja Paulakisasta leffalipun.
Niitä elektroniikkaketjujen 100€ lahjakorttien voittoa odotellessa, Jimssin tuotearvonnoista puhumattakaan.