Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette lapsiperheellisiä ja käytätte alkoholia

Vierailija
31.03.2017 |

Niin missä välissä kerkiätte juomaan? eikö tule krapulaa ja mene seuraava päivä pilalle?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden ulos ystävieni kanssa niin yleensä oon kattonut sen sillein et miehellä on vapaata, niin mun ei tartte heti seiskalta olla ylhäällä. Harvemmin kyllä mitään kunnon krapulaa tulee, mutta kyllä väsyttää ja menee päivä ns.hukkaan. Pakko vaan välillä päästä vähän irrottautumaan ja viini on hyvää :D

Vierailija
22/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen joskus myöhään ulkona, niin mies antaa mun kyllä nukkua pitkään. Aina olen ollut toimintakunnossa viimeistään klo 11. (Itse asiassa nukun usein univelkaa pois vkl-aamuina ihan ilman bilettämistäkin, koska mies herää joka tapauksessa viimeistään kahdeksalta, joten ei nuo bileiden jälkeiset aamut hirveästi poikkea tavallisista vkl-aamuista). Lapsetkin tällä hetkellä heräävät vkl 8-9 välillä, joten ei siinä tule montaa tuntia lasten viikonlopuista nukuttua. Mulle ei myöskään tule kovin pahaa krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nyt jo 5-14v. joten riittää että kotona ollaan - erityistä hoitoa eivät enää tarvitse. Krapula ei siis ole maailmanloppu.

Juon lasin viiniä ueampana iltana viikossa. Lisäksi usein istumme viikonloppuna iltaa jonka toisen lapsiperheen kanssa ja ihan "kunnolla" otamme alkoholiakin eli voin sanoa että olemme humalassa. Tällöin olemme liikkeellä polkupyörillä tai kävellen. Humalassa olemme lähinnä iloisempia ja hassutelemme enemmän enkä usko että lapsille jää asiasta traumoja... pitkät illat ystävien kanssa ja keskiyön pyöräretket ovat paremminkin seikkailuja ja kivoja muistoja kuin jotain hirveää ja kamalaa...

Vierailija
24/24 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa muutaman jos esim kavereiden kanssa illalla mennään syömään ja istumaan iltaa. Seuraavana päivänä ei krapulaa ole noista ollut koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä