Olen menettänyt toivoni työnsaannin suhteen
Ei kukaan palkkaa yli 40v ihmistä tavallisiin toimihenkilötehtäviin. Niihin otetaan aina jotain 25v nuoria. Jäin työttömäksi yt:n seurauksena.
Kommentit (6)
Voisitko opiskella jonkin erityistaidon toimistoalalta? Kiintistösihteeri tai joku vastaava.
Ei niitä nuoriakaan oteta, 25-vuotiaana sanottiin että on vielä liian nuori ja liian vähän työkokemusta. Tietysti 0-sopimuksiin paskapalkalla otetaan varmasti ketä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko opiskella jonkin erityistaidon toimistoalalta? Kiintistösihteeri tai joku vastaava.
Miksi toimistoalalta? Tässä puhuttiin toimihenkilötehtävistä eivätkä ne useinkaan ole mitään sihteerin tai toimistopäällikön tehtäviä. Itse esim. olen designer, ylempi toimihenkilö.
Sama... Ei minuakaan kukaan palkkaa, vaikka olen "vasta" 35v. Ei se ikä vaan se kenet tunnet.
Minä oon 27-vuotias ja valmistuin juuri. Kaikki sanoi, etten saa töitä, koska minulla ei ole juuri yhtään työkokemusta mistään. Pari kesätyötä vaan tähän ikään mennessä. Mutta kuinkas kävikään, sain työn heti ensimmäisestä hakemastani paikasta!
Sama kokemus. Olen työttömänä hankkinut uuden yamk-tutkinnonkin, mutta en pääse haastatteluun edes kaikkein vähäpätöisimpiinkään tehtäviin hakiessani saati johonkin koulutustani vastaavaan.