Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro jotain hyvää lapsestasi

Vierailija
31.03.2017 |

Alotetaan ketju jossa kehutaan lapsiamme :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan ton joka on hereillä.. Ihana, söpö, fiksu, haisee hyvälle, reipas, hyvät jutut, kiva juttelu kaveri jo nyt, iloinen, hauska.

Vierailija
2/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tosi sitkeä, sisukas, iloinen ja reipas, vaikka on vakavasti sairas ja jatkuvat sairaalajaksot ja hoitotoimenpiteet on silkkaa kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on maailman suloisin pieni olento joka on vielä alle kolmekiloinen, mutta silti hallitsee mielialojani ja elämääni :) hän hymyilee ollessaan tyytyväinen ja päästessään syliini tehden minusta maailman onnellisimman ihmisen <3

Vierailija
4/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat älykkäitä ja fiksuja nuoria aikuisia. 

Vierailija
5/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Ja noi jotka nukkuu.. Noh, kerkeen juomaan kahvit ja sitten iloinen höpöttelijä porukka pelmahtaa alakertaan. Tuntee itsensä suurtalouskeittiön päälliköksi kun niille laittelee aamupalan!:D

Vierailija
6/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja perustyytyväinen lapsi, jonka kanssa on helppoa tulla toimeen ja mennä mihin vaan.

Vierailija
7/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana valoisa ja empaattinen 3-vuotias, aina innolla mukana kaikessa, ihan sama pestäänkö lattiaa vai leivotaanko. Puhuu kauniisti muista, miettii ennen kuin tekee. Kuitenkin kovapäinen jäärä, joka ei muiden tahtoon taivu.

Vierailija
8/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat tosi kunnianhimoisia, hoitaneet opiskelut hyvin, huumorintajuisia, terveesti eläviä ja harkitsevasti ostavia, hyvät arvot omaavia nuoria aikuisia, joita ihailen ja kunnioitan todella paljon.

Vierailija
9/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias on sanavalmis, empaattinen, lujatahtoinen, silti joustava, neuvottelukykyinen. Kiltti ja kunnollinen niissä asioissa, joilla on väliä (auttaa, välittää, vaikka välillä tulee viestiä että esim. pölisee tunnilla, ei siis mikään täydellisyys :D ). Ehkä lempparini siinä on sarkasmi, se saa mut nauramaan ihan aina. :) Fantsu poika!

Vierailija
10/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ystävällinen ja reilu

11/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen, aurinkoinen, tarkkaavainen ja perustyytyväinen poika (pian 4 kk) ripauksella vahvaa temperamenttia...

Vierailija
12/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma 7kk tyttöni tuossa katselee mua ja jokeltelee hassusti. Hänellä on mahtava elämänhalu ja oppii koko ajan uutta. Kaikki mikä on minulle jo tavanomaista, on hänelle ihmeellistä. Ja voiko olla söpömpää kuin oma pieni lapsi? <3

Vierailija
13/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen on fiksu, huumorintajuinen ja empaattinen. Aina auttamassa ja lohduttamassa kaikkia. Kaunis, urheilullinen.

Toinen on hauska, herkkä, viisas (osaa yllättää taidoillaan), suloinen, ihana tukka. Pitää varmasti hamaan loppuun sisaruksistaan huolta.

Kolmas, tämö taapero, on hupsu, kova tanssimaan, maailman suloisin pieni. Sama ihana tukka kuin veljellään :D Taitava, kova halimaan ja suukottamaan.

Voi että, mulla on ihanat lapset :)

Vierailija
14/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes aina hyväntuulinen, rauhallinen ja fiksu 3-vuotias. Aikalailla vastakohtani; itse olen temperamenttinen ja tulinen, lapsi taas rationaalinen ja harkitseva.

Empaattinen, muut huomioiva ja omastaan jakava. Olen niin sanoinkuvaamattoman ylpeä tuosta pienestä ihmisestä!

Vierailija
15/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehun molempia.

Vaikka ovat murrosikäisiä 14 ja 16 niin ovat

- tunnollisia, huolehtivat koulusta ja koulu menee todella hyvin

- reiluja kavereita

- eivät ole koskaan varastaneet, käyttäytyneet typerästi tai kiusanneet muita

- fiksuja, älykkäitä ja mukavia

- Molemmilla on hyvä huumorintaju

Vierailija
16/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on mulle tärkeintä tässä maailmassa! <3 en tiennyt, että tämmöistä tunnetta on edes olemassa, ennen kuin lapseni syntyi muutama kuukausi sitten. Olen herkkä lapsen signaaleille, joten elomme on ollut helppoa ja palkitsevaa. Hymyilevä, maailman kaunein ja suloisin vauva :") <3

Vierailija
17/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mitä juttuja. Yyyyh on ne niin suloisia ja ööööö kun söpöä. Yhteiskunnan riistäjät ja muiden häiritsijät.

Mutta mitä tapahtuisi tulevaisuuden yhteiskunnalle jos lisääntyminen loppuisi nyt? Ei sun paskavaippoja vaihdettais eikä sun pieneläkettä maksettas tulevaisuuden nettomaksajien pussista. Lapset on ihania

Vierailija
18/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä perse.

19/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni sitten tämäkin ketju piloille. Ajatella, että lapsivihaajat on itsekin olleet söpöjä vauvoja. Veikkaan, että heitä kohtaan on käyttäydytty väärin; pakkohan tuollaiselle vihalle on syy löytyä.

Vierailija
20/21 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-vuotiaamme suhtautuu positiivisesti kouluun ja opiskeluun, vaikka on hieman lukemisen vaikeutta. Nauttii elämästä. On todella oikeudenmukainen ja reilu kaveri, esim. ottaa aina toisia mukaan leikkeihin ja käy hakemassa kotoa asti, että tule meidän kanssa leikkimään. Tykkää matkustella ja keitellä kahvia vanhemmilleen.