Listataan asioita joista tunnistaa köyhän
Aloitan:
-palauttaa pullot
-tekee itse ruokaa
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittelee tyhmyyksiä palstoilla
Ainakin mieleltään köyhä
Ostaa valmisvaatteita eikä mittatilauksena.
Joutuu ottamaan pankista lainaa esim. asuntoa varten.
Mihin ap sitten pullonsa vie? Roskapussiin? Eikö se ole lähes velvollisuus hävittää roskat sinne mihin ne kuuluu?
Olen keskimääräistä varakkaampi. Aina kun näen kävellessäni pullon tai tölkin niin otan sen mukaan ja palautan sen. Kerään myös kaikki löytämäni kolikot ja muutenkin jos jostakin saan hiukankin ylimääräistä niin se kelpaa minulle.
Huomenna avaan töiden jälkeen samppanjapullon joka maksoi 211 euroa.
Vierailija kirjoitti:
No olipas tyhmä aloitus.
Siitä tunnistaa henkisesti köyhän...
Käy töissä.
Työnteko jos joku on köyhän hommaa!
Terveisin
Asuntolainaa maksava duunari
Taidatte olla oikein porhoja kaikki!
Oikeasti köyhä ei edes saa pankista asuntolainaa, joten asuu vuokralla. Oikeasti köyhällä ei ole varaa autoon saati edes ajokorttiin. Oikeasti köyhä ei osta vaatteita edes valmisvaatteina vaan joko ei osta mitään, käyttää sukulaisilta tai kavereilta saamiaan kuteita tai ostaa pihistellen UFF:stä tai kirppikseltä.
Jos oikeasti joku on niin järjenköyhä ettei ymmärtänyt näitä vastauksia, niin minäpä selvennän: Älyttömät vastaukset omat vitsejä, niillä viestitään huumorin keinoin, että ap:n kysymys on typerä, eikä sitä voi ottaa vakavasti. Ajattelin tämän olevan selvää, koska Suomessa on hyvin poikkeuksellista, että lennetään muuta kuin reittilentoja tai teetetään kaikki vaatteet räätälillä.
kyllähän rikkaatkin voi ruokaa tehdä. toisinaan kun ei ole parempaakaan tekemistä, niin menen keittiöön keittiötä sotkemaan. kun olen syönyt laittamani ruoat, niin kokin apulaiset laittaa siivoovat jälkeni.
Oikeastaan luettelemanne asiat ovat just niitä, miten rikkaat ja rikastumaan pyrkivät toimii :)
Uusi auto kielii lainasta, ulkonasyöminen tuhlailevaisuudesta ja panttipullojen heittäminen roskiin välinpitämättömyydestä rahaa kohtaan.
Kirjoittelee tyhmyyksiä palstoilla