Yöllä vessassa käynti ennustaa tarkasti nopeaa kuolemaa - 77℅ kuolee viiden vuoden sisällä
Jos huomaat että käyt yöllä vessassa, se on syytä lopettaa ja mennä lääkäriin heti. Se ei ole normaalia ja ennustaa hyvinkin tarkasti ennenaikaisen kuoleman.
Kommentit (56)
Ihmisen elimistö vetelee viimeisiään jos virtsauksen ja ulostamisen yöesto ei toimi. Eli pissattaa ja kakattaa yöllä. Todennäköisesti puhutaan AIDS:ista.
Ap
Täytyy sitten hankkia vaippoja tai muovilakanat, jotta voin jatkaa yöpissaamista.
Oi voi... Lämminvesivaraaja on kylpyhuoneessa eli siellä missä toiletti. Ja se kyllä valitettavasti ei toimi kunnolla. Joten huono uninen olen niin käyn sitten tarkistamassa sen. Mutta... kylmä kahvi kaunistaa kuten varmaan kylmävesi, elän sitten pidempään.
T:Keskiviivan Mies.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sanoo lääkäri, kun menen sinne kertomaan, että käyn kerran yössä vessassa ja pelkään kuolevani siksi 5 vuoden sisällä???
Muista kertoa vielä lääkärille se, että luit tämän vauva palstalta. Taatusti määrää lääkkeitä tai tekee lähetteen psykologille.;)
Jaa.... Mielenkiintoista.. Eli vältyn kuolemalta jos jätän juomiset illalla ja siten ei tarvetta yölliselle wc käynnille.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen elimistö vetelee viimeisiään jos virtsauksen ja ulostamisen yöesto ei toimi. Eli pissattaa ja kakattaa yöllä. Todennäköisesti puhutaan AIDS:ista.
Ap
Ikääntyessä rakon venyvyys vähenee, jolloinbon käytävä useammin pissalla. Samoin silmässä linssin venyvyys vähenee, jolloin aiemmin normaalinäköisen on hankittava lukulasit.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sitten hankkia vaippoja tai muovilakanat, jotta voin jatkaa yöpissaamista.
Kerro lisää... kumilakanat ja vaipat sekä minä ja sinä..... hmmm... hmmm....
Olen käynyt vessassa yöllä n.5/7 niin kauan kun muistan . Toisinaan käyn jopa 5 kertaa, jos nukun n.10 tuntia. Olen hyvä nukkumaan, et 8h ei tahdo riittää. Lapsenakin oli kamalaa, kun piti vieraassa paikassa mennä yöllä vessaan. Ja vielä hävetä, et häiritsin. Olen jo 51v, et vieläkään kuolema ei ole korjannu.... Nestehukkaa mul ei ainakaan ole 😁
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sanoo lääkäri, kun menen sinne kertomaan, että käyn kerran yössä vessassa ja pelkään kuolevani siksi 5 vuoden sisällä???
Lääkäri " Tuota mitä jos tehtäisiin psykiatrianpuolelle lähete? Ei ei siitä kannata huolestua mutta jos kuitenkin tehtäisiin se? "
T: Keskiviivan Mies.
En käy öisin vessassa ja edelleen elossa. Korrelaatioita löytyy selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
!? YÖESTO ! :D Kaikkea minäkin kuulen. Mikä ihme on yöesto? Mene sinä selittämään lääkärille tuosta yöestosta. Katso kauanko se lääkärin naama pysyy ns. normaalina...
Mitenkä tuo yöesto toimii ihmisillä, jotka tekee yötöitä? Ai niin pieni vinkki HIV ja siitä seuraavan AIDS yleensä johtavat ongelmaan missä virtsaa tai sitä kakkaa ei tule.
:)
T: Keskiviivan Mies.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä olen käynyt yli 10 vuotta öisin vessassa. Noutajaa odotellessa.
Sulla on jono siellä... saat valita oman noutajan.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sitten jos on jo 90v ja käynyt aina yöllä pissalla.
Minäkin olen käynyt yöllä pissalla jo ainakin 20 vuotta ja olen täysin terve ja hyväkuntoinen 50++
Miksi käyt yöllä pissalla? Mikset päivällä/illalla?
Vierailija kirjoitti:
Täytynee pissata housuun 😝
Miksi te ihmiset ette käy nukkumaan mennessä pissalla niin ei tartte sit yöllä pissata housuun...
Naisilla tiettynä aikana kuusta, eli ennen menkkoja ja menkkojen aikana, hormoonit kyl rampauttaa vesssas. Tulee tunne, että on pakko käydä tyhjäämäs, vaik ei hirmuinen pissahätä olisikaan. Siis varmuuden vuoksi... Ei kaikki oo kuolemaksi, vaikka lehdes kerrottaiskin.
Jos nyt luet tätä viestiä, kuolet seuraavan tuhannen vuoden aikana sadan prosentin todennäköisyydellä.
Miksi yöllä ei pissattaisi? Varsinkin jos ennen nukkumaanmenoa juo paljin, niin totta vit...us pissattaa. Ihan kun päivälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla on ollu sitten pikkulapsesta lähtien aids, vaikka on pariinkin kertaan hiv testeissä käyty. Aika jännä, että ne on väärin näyttäny :O