Yöllä vessassa käynti ennustaa tarkasti nopeaa kuolemaa - 77℅ kuolee viiden vuoden sisällä
Jos huomaat että käyt yöllä vessassa, se on syytä lopettaa ja mennä lääkäriin heti. Se ei ole normaalia ja ennustaa hyvinkin tarkasti ennenaikaisen kuoleman.
Kommentit (56)
Totta. Joudun juomaan kolme litraa päivässä eikä koko nestemäärä kerry päähän, kuten sinulla.
Jatkan vessakäyntejä yöllä.
Mitäs sitten jos on jo 90v ja käynyt aina yöllä pissalla.
Minäkin olen käynyt yöllä pissalla jo ainakin 20 vuotta ja olen täysin terve ja hyväkuntoinen 50++
Hyvä tietää. T. Yliaktiivinen rakko, 25v.
Kamalaa, jää monta pientä lasta.
Raskaana ja vähintään kerran yössä on käytävä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen käynyt yöllä pissalla jo ainakin 20 vuotta ja olen täysin terve ja hyväkuntoinen 50++
Hih, taitaa olla, että me vaan haamuillaan täällä.
Terv. Toinen samanmoinen
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitat toisesta todellisuudesta. :D
Joo lähde kiinnostaisi. Muuten jatkan vessakäyntejä öisin tyytyväisenä. t. pienirakkoinen 35v.
Voi ei :(
t. Kahviaddikti yötyöläinen
Niin kauan kuin muistan eli n. 5 vuotiaasta lähtien olen useimpina öinä käynyt vessassa. Nykyään kun juon enemmän vettä käyn 1-2 kertaa. Joskus saatan käydä 3. Ainiin en ole vielä kuollut.
N24
Tiedän tämän faktaksi. Olenkin kuollut jo useamman kerran sen takia että käyn yöllä vessassa. Alkaa vaan tympiä jatkuvat kuolemiset niin pitäis varmaan lopettaa yölliset vessassa käynnit.
Vierailija kirjoitti:
Jos huomaat että käyt yöllä vessassa, se on syytä lopettaa ja mennä lääkäriin heti. Se ei ole normaalia ja ennustaa hyvinkin tarkasti ennenaikaisen kuoleman.
ei pidä paikkaansa. Minä kävin yöllä vessassa 8 vuotta sitten ja heti perään 5 vuotta sitten ja vielä olen hengissä.
Vielä nopeampaa kuolemaa ennustaa, jos ei käy vessassa vaan kusee sänkyynsä.
Ai. Mä olen käynyt yli 10 vuotta öisin vessassa. Noutajaa odotellessa.
Ai stana, mä oon varmaan sitten elävä kuollut kun muistaakseni jostain teini-iästä asti käynyt joka yö pissillä...ja tuo poikakin on 10v ja käynyt melkein joka yö viimeiset viisi vuotta pissillä öisin.
Juon vettä ja käyn yöllä vessassa. Luultavasti kuolen tai sitten kuolen siihen etten juo enkä käy vessassa.
Jaa