Naisten henkilökohtaisimmat asiat
Jos jätetään seksualisuuteen liittyvät asiat pois laskuista niin mitkä ovat teille naisille ne henkilökohtaisimmat asiat joita ette jaa kenenkään kanssa tai puhutte niistä vaan aivan läheisimmille?
Kommentit (9)
Mulle rahahuolet on sellainen mistä en puhu (en elä mitään kulissielämää kuitenkaan, en vaan puhu rahajutuista).
Toinen on mun epävakaa persoonallisuus ja masentuneisuus.
Raha-asioistani en puhu kenellekään, enkä painoani kerro kuin lääkärille.
No omasta terveydestä ei ole tapana puhua. Ei hyvässä eikä pahassa. En puhu sen enempää sairaslomasta masennuksen takia, hyvistä verikoetuloksista kuin kuukautiskierrostanikaan. Mieheni saa näistä tiedon vain jos kyseessä on tärkeä asia (eli sairaslomasta tietysti kerron mutta yksityiskohtia lääkärikäynnistä tai sairaslomatodistusta en kerro/esittele). Muille en puhu mitään.
Ihmetyttää kun joskus kaverit puhuvat niin avoimesti e-pillereiden syömisestä/syömättömyydestä, kolesteroliarvoistaan tai siitä että kärsi toistuvasta ripulista. En halua näitä tietoja kertoa enkä myöskään kuulla.
Paino. Ei ole tarvetta kertoa tarkkaa lukua kuin lääkärissä kysyttäessä.
Omat, henkilökohtaiset pelot ja parisuhteen ongelmat. On mulla pari hyvää ystävää joille periaatteessa voisin puhua, mutta esim. parisuhteen ongelmat on sellaisia, etten halua puhua ns. pahaa kumppanistani, koska pelkään että ystäväni sitten alkaisivat suhtautua häneen negatiivisesti.
oma alkoholiongelmani.Niin kipeä aihe etten voi puhua kenellekään paitsi siskolleni.
Perheasiat, erityisesti äidin alkoholiongelma.
Krooniset hitaasti etenevät sairauteni. En tosin niistäkään puhu kuin parhaalle ystävälleni, jolla on samat sairaudet.