Sinkku-Lauran (Temptation Island) pahoinpitely - mikä juttu tää oikein on?
Uusimman TIS-kauden sinkkunaisen Lauran "raju pahoinpitely" vuodelta 2015 on noussut nyt lööppeihin ja kuvat kiertävät sosiaalisessa mediassa. Mikä juttu tää oikein on? Tietoa kenelläkään?
https://www.seiska.fi/Uutiset/Temptation-Island-Laura-loytyi-varatun-mi…
Kommentit (31)
Samaa mietin kun otsikon näin. Aika paljon kysymysmerkkejä jää kieltämättä jutusta. Avovaimo on yllättänyt miehensä ja Lauran omasta sängystään ja kohtaaminen on sitten eskaloitunut käsikähmäksi. On lyöty, kuristettu ja revitty hiuksista.
Mutta mikä juttu tuo tuhottu asunto ja varastetut tavarat oikein on?! Siis onko Lauraa syytetty pariskunnan kämpän hajottamisesta ja kadonneiden tavaroiden varastamisesta?
Ihan nätti nainen tuo Laura, ymmärrän että varattu mies pettää ;^)
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Oisi saanut meidänkin asunnosta hilppasta alasti käytävään :DD
Siinä saa taas äiti (ja isä) olla ylpeä tyttärestään.
Toinen nainen, ja sitten menee vielä televisioon iskemään varattuja miehiä. Kertoo kaiken oleellisen tuosta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Toinen nainen, ja sitten menee vielä televisioon iskemään varattuja miehiä. Kertoo kaiken oleellisen tuosta naisesta.
Mitä se kertoo?
Vahva ja itsenäinen. Olen epäilyistä huolimatta nainen :^)
Eikös tämä tyttö luullut, että olivat eronneet, eli ei tahallaan pelehtinyt pettäjämiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä tyttö luullut, että olivat eronneet, eli ei tahallaan pelehtinyt pettäjämiehen kanssa.
Kuten telkkaristakin huomaa, ei taida paljoa tuollaiset moraalikysymykset tulla tälle "tytölle" mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse lukenut lehdistä niin taisi olla että ei kiinnosta onko varattu ja panee kyllä kaikki läpi telkassa. Hyh ketä kiinnostaa nää polkupyörät? No joo helppo pano tyhmältä huonoitsetuntoiselta on kai parempi kuin oma käsi.
Ihana kyllä kerrankin lukea että petetty ei oo jäänyt tumput suorina ja tommonen l"tka nauranut päin naamaa. Toivottavasti kukaan ei koskaan petä mua kun saattaisi ruumita tulla.
Tein vähän salapoliisityötä ja tuo toinen osapuoli taitaa olla Mona Jasmin facebookissa :) Ei ole ilmeisesti mikään salaisuus kun julkisesti itsekin käsittelee asiaa. Ja se mies sanoo askissa, ettei ne seurustellu enää, eli ei ollu kyllä mitenkään oikeutettu pahoinpitely mun mielestä.
Kumpihan tässä oli isompi rikollinen: Laura vai se pettäjämies? Mutta mieshän oli varmasti ihan viattomana tilanteessa vasten tahtoaan.
"Se h*ora joka pilas sun elämäs, vittu vituttaako nami nami b*tch", kirjoitti Laura kyseisen naisen oveen sotkettuaan tämän asunnon, tuhottuaan tämän tavaroita ja varastettuaan vaikka mitä.
Nauratti kuin luin että sai korvauksia hiusten pidennysten tuhoutumisesta. Tais olla kunnon tukkanuottaset. Ihan oikein kyseiselle pettäjälle.
Vierailija kirjoitti:
"Se h*ora joka pilas sun elämäs, vittu vituttaako nami nami b*tch", kirjoitti Laura kyseisen naisen oveen sotkettuaan tämän asunnon, tuhottuaan tämän tavaroita ja varastettuaan vaikka mitä.
Tämä Laura taitaa luulla, että hänellä on suurikin valta ihmisiin ja näiden tunteisiin. Oikeasti on pelkkä naurunaihe. Jotenkin tuosta käytöksestä paistaa se, että jotain seksuaalista valtaa hän tavoittelee. Kuitenkin se on vain hänen omassa päässään.
PS. Jos mieheni pettäisi niin ei siinä sen toisen naisen tekemiset tai sanomiset paljoa hetkauttaisi. Jos mies on pettäjätyyppiä niin sellaisia tulee ja menee eivätkä ne merkitse hänelle muuta kuin kassien tyhennystä. Itse eivät toki tätä tajua, koska älykkyysosamäärä ei ole kovin korkea.
Siinä meni lauran maine. Onnee vaan kun yrittää suhdetta rakentaa. Ei kukaan järkevä mies tuollaisen letukan kanssa perhettä perusta. Harmi että pitää pilata tyhmyydellä maineensa.
Säälittävää, kuinka taas naista haukutaan h-oraksi, kun hän on VAIN toinen nainen. Olette logiikassanne yhtä välkkyjä kuin tuon varatun miehen nainen, joka on käynyt Lauran päälle miehensä sijasta :'D Ja miehet hykertelevät tyytyväisinä idioottimaisuudellenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse lukenut lehdistä niin taisi olla että ei kiinnosta onko varattu ja panee kyllä kaikki läpi telkassa. Hyh ketä kiinnostaa nää polkupyörät? No joo helppo pano tyhmältä huonoitsetuntoiselta on kai parempi kuin oma käsi.
Ihana kyllä kerrankin lukea että petetty ei oo jäänyt tumput suorina ja tommonen l"tka nauranut päin naamaa. Toivottavasti kukaan ei koskaan petä mua kun saattaisi ruumita tulla.
No, se nyt on ohjelman idea. Osa varmaan käsikirjoitettua.
Mielestäsi pettäminen oikeuttaa pahoinpitelyn? Ensimmäinen on laillista, toinen ei. Eikä sinunkaan itsetuntosi hyvältä vaikuta, jos perustat sen siihen, että et tule petetyksi ja pettäminen kaataisi maailmasi. Tuollaisten väkivaltaisten mielikuvien vuoksi suosittelen sinua myös olemaan seurustelematta. Näin ystävällisenä mielipiteenä vain.
Siis ihanko oikeasti joku omalla nimelläään avautuu somessa, jos tullut petetyksi.