Tapasin lähes täydellisen miehen, mutta hän on vain 170cm pitkä!! Suhde taitaa kaatua tuohon..
Itse olen 163cm nainen ja tapaamani mies on vain 7cm minua pidempi.
Jos pistän korkkarit niin olen 168cm ja miehellä normi kengät eli pari cm pohja niin olemme melkein saman pituisia!
Pituus häiritsee minua.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 163cm nainen ja tapaamani mies on vain 7cm minua pidempi.
Jos pistän korkkarit niin olen 168cm ja miehellä normi kengät eli pari cm pohja niin olemme melkein saman pituisia!
Pituus häiritsee minua.
Entäs jos sillä on musta, sykkivä 70cm kulli lahkeessa?
Suhde kaatuu sitten sun pinnallisuuteesi.
Pliis anna tän ketjun olla provo/trolli.
Ei kai kukaan nainen voi olla tuollainen? 7cm pitempi mies ei riitä???????
No voi hurja. Lienet tosi nuori? Mun mies on 168cm ja aivan ihana. Niin, ja mä oon 177cm nainen.
Mä olen 180cm pitkä nainen ja mieheni on 173 cm.
Olispa mullakin 170 cm mies. Nyt on 186 ja aivan liikaa liian pitkä.
Nojoo. Onhan toi mies aika kääpä. Minua kerran lähestyi joku 164 cm tappimies. En edes tiennyt, että normaali mies voi olla noin lyhyt. Olen itse noin 173 cm ja kyllä miehen pitää olla vähintään 10 cm minua pidempi. Mieluiten miehellä saisi olla pituutta yli 190 cm. Yleensä lyhyet miehet kärsivät myös surkeasta itsetunnosta, joka on minulle ehdoton ei ei. En vaan pidä lyhyistä miehistä, kun ei niissä ole sitä samanlaista miehekkyyttä kuin 190 cm vähän pullukassa nallekarhussa :)
kaunis nainen kirjoitti:
Nojoo. Onhan toi mies aika kääpä. Minua kerran lähestyi joku 164 cm tappimies. En edes tiennyt, että normaali mies voi olla noin lyhyt. Olen itse noin 173 cm ja kyllä miehen pitää olla vähintään 10 cm minua pidempi. Mieluiten miehellä saisi olla pituutta yli 190 cm. Yleensä lyhyet miehet kärsivät myös surkeasta itsetunnosta, joka on minulle ehdoton ei ei. En vaan pidä lyhyistä miehistä, kun ei niissä ole sitä samanlaista miehekkyyttä kuin 190 cm vähän pullukassa nallekarhussa :)
Paitsi että jos on jostain afrikan suunnalta kotoisin, niin sitten saa olla miten lyhyt tahansa.
Älä huolehdi A.P. Kyllä se mies löytää jonkun fiksumman naisen jos kerran on niin hyvä muuten.
Mun mies on mua 3cm pitempi ja aivan täydellinen just mulle. En vaihtais sen takia, et on hobitti mittaluokkaa, koska kaikki klikkaa täydellisesti yksiin. Ja itseasias tuo pituus on vaan plussaa! 💝
Minä pidän siitä, että mies on suurin piirtein samanmittainen kuin itse. Voi olla lyhyempikin - muut asiat ratkaisevat sen, kenen kanssa alan seurustella.
T: nainen 175 cm
Frida kerran repes baaris yhelle lyhyelle miehelle päin naamaa. Jotain se jäbä yritti iskee mun frendii. Vähän kyl kävi sääliks, ku Frida tylytti sen reppanan ihan täysin siinä. Tost tuli pysyvä läppä meidän kaveripiiris. Aina alkaa lyhyet miehet jostain syyst naurattaa varsinkin jos ollaan Fridan kaa.
No jos se on sulle ongelma, niin sitten se on. Suurin osa ihmisistä kasvaa jossain vaiheessa aikuiseksi ja hyväksyy kumppanissaan pieniä ja isompiakin puutteita (=ei vastaa sitä teininä luotua epärealistista haavekuvaa) mutta joillekin se ei ole mahdollista ja sitten jäädään yksin. Tai ehkä löytää sen täydellisen kumppanin, tosin hänetkin jätetään, kun hänessä paljastuu joku pieni vika tai vaikka kaljuuntuu tai lihoo tai mitä nyt voikin tapahtua. Mutta jos olet nuori niin vielä on varaa olla kranttu, joten kumppanisikin vuoksi on ehkä parempi etsiä pitempi mies.
Kullin koko se ratkaisee tuleeko jutusta jotain.