Kuinka paljon aiot ottaa aurinkoa kesällä??
Jos on sellanen päivä et paistaa ilman pilviä niin mä voin ottaa jotain 8 tuntia. 4 tuntia mä otan aina ja nyt mä oon ottanut sellasina päivinä partsilla edes sen 2 tuntia. Pystyy ottaa naamaan ja käsiin ja jos ei tuule niin ehkä vähän enemmän.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos on sellanen päivä et paistaa ilman pilviä niin mä voin ottaa jotain 8 tuntia. 4 tuntia mä otan aina ja nyt mä oon ottanut sellasina päivinä partsilla edes sen 2 tuntia. Pystyy ottaa naamaan ja käsiin ja jos ei tuule niin ehkä vähän enemmän.
En minuuttiakaan tarkoituksella, joten pitää ostaa lierihattu kesäksi ettei naama rusketu. Auringon palvominen on so last season.
Juuri tilasin spf 50 voiteen ja kaksi uutta lippistä/hattua kesää ajatellen. Tykkään ulkoilla, mutta en halua ryppyjä. Ei tulisi mieleenkään makoilla auringossa huvin vuoksi. Oma herätys oli kun kaveri, joka on aina palvonut ahkerasti aurinkoa ja reissannut joka talvi aurinkoon ruskettumaan täytti 36 ja on naamaltaan vähintään 46. Näyttää helposti itseään 10 vuotta vanhemmalta, vaikka ruskettunut onkin. Eli, ei kiitos!
Ainaskin kaksi kopallista, meksikolaista Sol-olutta nimittäin.
En yhtään. En paljon tylsempää tekemistä keksi kuin auringonottaminen. Joskus teininä vielä yritin, vaikka en edes rusketu. Olen iholtani aivan läpikuultavan vaalea ja sillä hyvä, aion olla sisätiloissa tai varjossa ja peittävissä vaatteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa ap Bill McElligott, Delivery Truck Driver ja näet, millainen on hänen auringolle altistunut naamanpuolisko verrattuna siihen puoleen, joka on ollut varjossa
Mitä varten joku ottaa hirveesti aurinkoa toiselle puolelle vaan?? Kaikkia hulluja on.
Se on ajanut rekkaa daiju.
En ota aurinkoa! Se vanhentaa, rypistää ja moninkertaistaa riskin melanoomaan. Lisäksi vanhemmiten tulee "vanhuuden luomia".
Parkymmentä minuuttia päivässä (etelässä 8 min) ilman suojavoidetta käsivarsille riittää D-vitamiinitarpeen tyydyttämiseen.