HobbyHall ei vastaa puheluhin!
"Hobby Hallin asiakaspalvelu on ruuhkautunut joten emme voi vastata puheluihin. Olemme erittäin pahoillamme tilanteesta."
Mitä? Ei edes jonotusmusiikkia, ei mitään. Eikä ole edes chattia niinkuin melkein kaikissa nettikaupoissa ja virastoissa nykyään.
Kommentit (33)
Kaksi viikkoa sitten lähestyin kirjallisesti, tuli vaan heti palaute, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa ja vastaaminen kestää. Ja on kestänyt.
Uudistetut nettisivut on ihan pyllystä. Myöskään niiden paperikuvastoja ei ole tullut tämän vuoden puolella. Lopunajan meininkiä.
Kävipäs tuuri. Toissapäivänä tilasin HH:sta tuotteen, sain sen eilen. Loistava tuote, ei mitään valittamista, ja hyvässä tarjouksessa. Täytyy muistaa tämä keskustelu tulevaisuudessa, että miettii kuinka suuri riski tilauksessa on.
Tilasin retkeilysetin 3vk sitten. Viikossa piti olla perillä. Soitin niin ei ollut edes lähtenyt. Seurantakoodia en saanut alkuu ollenkaan ja kun sellaisen sain 2vk tilauksen jälkeen oli se vääränlainen eikä toiminut. Soitin kuriirifirmaan josta pakettia nimelläni ei edes löysy... Aähköpostiin tai palautteisiin ei vastata ollenkaan. En voi kyllä suositella kenellekkään!
Ei mun mielestä HH hinnatkaan ole edes halpoja.
V*t*n HH! kirjoitti:
Tilasin retkeilysetin 3vk sitten. Viikossa piti olla perillä. Soitin niin ei ollut edes lähtenyt. Seurantakoodia en saanut alkuu ollenkaan ja kun sellaisen sain 2vk tilauksen jälkeen oli se vääränlainen eikä toiminut. Soitin kuriirifirmaan josta pakettia nimelläni ei edes löysy... Aähköpostiin tai palautteisiin ei vastata ollenkaan. En voi kyllä suositella kenellekkään!
Täällä samanlainen kokemus. Tilausvahvistuksen mukaan toimituksen olisi pitänyt saapua 2 viikkoa sitten. Laitoin sähköpostia asiakaspalveluun, eivät vastaa. Olen soittanut as.palv. kahdesti, kukaan ei tiedä missä tavara on, "selvittävät asiaa" mutta mitään infoa ei minulle ole tullut. Seurantakoodia ei löydy, joten eivät tiedä missä pakettini menee. Olen pitänyt tätä ihan luotettavana firmana kun joskus sata vuotta sitten tilasin polkupyörän ja kaikki sujui mallikkaasti. Näköjään ei kannata enää tilata (ja tämänkin tilauksen palautan jos se joskus saapuu...) kun ei tämä minun tapaukseni ole selkeästi mikään poikkeustapaus vaan muillakin on ongelmia! Harmi etten lukenut uusimpia kokemuksia tästä firmasta ennen kuin menin tilaamaan...
En tajua miten tällainen pulju voi olla pystyssä... Eiköhän pian tee Anttilat... Sähköposteihin ei vastata ja jos puhelimella saa asiakaspalvelijan kiinni, niin eivät osaa sanoa mistään mitään. Hyvin erikoista touhua. Suosittelen kiertämään kaukaa jos haluatte säästää hermojanne!
On kuitenkin jokin puoli paremmin. HH ei enää käytä Lindfordia osamaksupuolella. Tilasin keväällä ison älytelkkarin, joka tuli tosi nopeasti, meniköhän 3-4 päivää kun oli jo minulla.
Osamaksu toimii Avarda nimisen firman kautta ja saa maksaa minkä summan haluaa kuukausittain. Minimi tais olla 20e, mut maksan reikusti enemmän. Olen tyytyväinen.
Karttakaa tätä! En ymmärrä miten Suomessa voi toimia firma, josta asiakaspalvelua ei saa kiinni! Eivät vastaa sähköposteihin eikä puheluihin!
Minä en ole juurikaan tavoitellut puhelimitse mitään yritystä jolle on s- posti. Enkä maksa puheluista koska ne on järkiään hinnoiteltu niin, että eivät mene puhepakettiin.
Aina olen saanut vastauksen ja palvelun sähköpostitse.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole juurikaan tavoitellut puhelimitse mitään yritystä jolle on s- posti. Enkä maksa puheluista koska ne on järkiään hinnoiteltu niin, että eivät mene puhepakettiin.
Aina olen saanut vastauksen ja palvelun sähköpostitse.
Mutta kun HH ei vastaa sähköposteihinkaan! Laiton 3 viikkoa sitten sähköpostilla kyselyä tuotteen perään eikä vastausta! Laitoin myös yhteydenottopyynnön nettisivujen kautta eikä vastausta...
Pakko siis soittaa. En tiedä mistä ovat repineet "asiakaspalvelijansa" tuonne mutta todella töykeää on ja lisäksi ovat ihan pihalla kaikesta. Suosittelen välttämään tätä firmaa. Näköjään ongelmat ovat jatkuneet jo pidempään: https://www.aamulehti.fi/a/200214168
Ihme että on vielä pystyssä...
Joo en suosittele. myy rehellista paskaa eikä vastaa puhelimeen 30min soitettu