Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HobbyHall ei vastaa puheluhin!

Vierailija
30.03.2017 |

"Hobby Hallin asiakaspalvelu on ruuhkautunut joten emme voi vastata puheluihin. Olemme erittäin pahoillamme tilanteesta."

Mitä? Ei edes jonotusmusiikkia, ei mitään. Eikä ole edes chattia niinkuin melkein kaikissa nettikaupoissa ja virastoissa nykyään.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en suosittele. myy rehellista paskaa eikä vastaa puhelimeen 30min soitettu

Vierailija
22/33 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa sitten lähestyin kirjallisesti, tuli vaan heti palaute, että asiakaspalvelussa on ruuhkaa ja vastaaminen kestää. Ja on kestänyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistetut nettisivut on ihan pyllystä. Myöskään niiden paperikuvastoja ei ole tullut tämän vuoden puolella. Lopunajan meininkiä.

Vierailija
24/33 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävipäs tuuri. Toissapäivänä tilasin HH:sta tuotteen, sain sen eilen. Loistava tuote, ei mitään valittamista, ja hyvässä tarjouksessa. Täytyy muistaa tämä keskustelu tulevaisuudessa, että miettii kuinka suuri riski tilauksessa on.

Vierailija
25/33 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, kusettavat...

Vierailija
26/33 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin retkeilysetin 3vk sitten. Viikossa piti olla perillä. Soitin niin ei ollut edes lähtenyt. Seurantakoodia en saanut alkuu ollenkaan ja kun sellaisen sain 2vk tilauksen jälkeen oli se vääränlainen eikä toiminut. Soitin kuriirifirmaan josta pakettia nimelläni ei edes löysy... Aähköpostiin tai palautteisiin ei vastata ollenkaan. En voi kyllä suositella kenellekkään!

Vierailija
27/33 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä HH hinnatkaan ole edes halpoja.

Vierailija
28/33 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*t*n HH! kirjoitti:

Tilasin retkeilysetin 3vk sitten. Viikossa piti olla perillä. Soitin niin ei ollut edes lähtenyt. Seurantakoodia en saanut alkuu ollenkaan ja kun sellaisen sain 2vk tilauksen jälkeen oli se vääränlainen eikä toiminut. Soitin kuriirifirmaan josta pakettia nimelläni ei edes löysy... Aähköpostiin tai palautteisiin ei vastata ollenkaan. En voi kyllä suositella kenellekkään!

Täällä samanlainen kokemus. Tilausvahvistuksen mukaan toimituksen olisi pitänyt saapua 2 viikkoa sitten. Laitoin sähköpostia asiakaspalveluun, eivät vastaa. Olen soittanut as.palv. kahdesti, kukaan ei tiedä missä tavara on, "selvittävät asiaa" mutta mitään infoa ei minulle ole tullut. Seurantakoodia ei löydy, joten eivät tiedä missä pakettini menee.  Olen pitänyt tätä ihan luotettavana firmana kun joskus sata vuotta sitten tilasin polkupyörän ja kaikki sujui mallikkaasti. Näköjään ei kannata enää tilata (ja tämänkin tilauksen palautan jos se joskus saapuu...) kun ei tämä minun tapaukseni ole selkeästi mikään poikkeustapaus vaan muillakin on ongelmia! Harmi etten lukenut uusimpia kokemuksia tästä firmasta ennen kuin menin tilaamaan...

Vierailija
29/33 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miten tällainen pulju voi olla pystyssä... Eiköhän pian tee Anttilat... Sähköposteihin ei vastata ja jos puhelimella saa asiakaspalvelijan kiinni, niin eivät osaa sanoa mistään mitään. Hyvin erikoista touhua. Suosittelen kiertämään kaukaa jos haluatte säästää hermojanne!

Vierailija
30/33 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuitenkin jokin puoli paremmin. HH ei enää käytä Lindfordia osamaksupuolella. Tilasin keväällä ison älytelkkarin, joka tuli tosi nopeasti, meniköhän 3-4 päivää kun oli jo minulla.

Osamaksu toimii Avarda nimisen firman kautta ja saa maksaa minkä summan haluaa kuukausittain. Minimi tais olla 20e, mut maksan reikusti enemmän. Olen tyytyväinen.

Vierailija
31/33 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttakaa tätä! En ymmärrä miten Suomessa voi toimia firma, josta asiakaspalvelua ei saa kiinni! Eivät vastaa sähköposteihin eikä puheluihin!

Vierailija
32/33 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole juurikaan tavoitellut puhelimitse mitään yritystä jolle on s- posti. Enkä maksa puheluista koska ne on järkiään hinnoiteltu niin, että eivät mene puhepakettiin.

Aina olen saanut vastauksen ja palvelun sähköpostitse.

Vierailija
33/33 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole juurikaan tavoitellut puhelimitse mitään yritystä jolle on s- posti. Enkä maksa puheluista koska ne on järkiään hinnoiteltu niin, että eivät mene puhepakettiin.

Aina olen saanut vastauksen ja palvelun sähköpostitse.

Mutta kun HH ei vastaa sähköposteihinkaan! Laiton 3 viikkoa sitten sähköpostilla kyselyä tuotteen perään eikä vastausta! Laitoin myös yhteydenottopyynnön nettisivujen kautta eikä vastausta...

Pakko siis soittaa. En tiedä mistä ovat repineet "asiakaspalvelijansa" tuonne mutta todella töykeää on ja lisäksi ovat ihan pihalla kaikesta. Suosittelen välttämään tätä firmaa. Näköjään ongelmat ovat jatkuneet jo pidempään: https://www.aamulehti.fi/a/200214168

Ihme että on vielä pystyssä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan