Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhde yli 20vuotta nuorempaan mieheen, kokemuksia?

Vierailija
30.03.2017 |

Minkälaisia kokemuksia on tälläisesta ikäerosta ? Miten suhde alkanut ? Miten toiminut/kestänyt?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhde kyllä toimisi, mutta en kyllä näe mitään vakavaa tuollaisella ikäerolla.

M25

Vierailija
2/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran olen pannut (nuorena poikana) itseäni 15-20v vanhempia rouvia.

Mikäs siinä, mukavaa oli. Tuskin sun kuitenkaan kannattaa kirkkoa alkaa varailemaan.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii erinomaisesti jos olet suomalainen iskelmälaulaja tai Hollywood-tähti.

Vierailija
4/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde kyllä toimisi, mutta en kyllä näe mitään vakavaa tuollaisella ikäerolla.

M25

Poika jätä panohommat miehille, että et nolaa itseäsi kun ruiskit reisille.

Vierailija
5/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap kysyy moista? Tuollainen kysymys tuskin tulee mieleen ihan vain tyhjästä.

Vierailija
6/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, jolla on n. 20v nuorempi poikaystävä. Hyvin heillä näyttää menevän.

Itselläni on n. 10v nuorempi, ja ihan kivasti meilläkin menee, koen suurimmaksi rasitteeksi sen, mitä itse ajattelen itsestäni. En tuo sitä esiin, mutta ajatuksia hiipii mieleen: entä jos hän haluaakin joskus nuoremman ja freesimmän, entä jos hän haluaa perheen ja siinä vaiheessa se onkin minulle jo myöhäistä, entä jos näytän hänen silmissään rumalta, entä jos hänen kaverinsa ihmettelevät että mitä se tuossa vanhassa kurpassa näkee... Eli nää rajoitteet on ihan mun omassa päässä. Jos on niin vahva itsetunto, että osaa olla miettimättä tuollaisia, niin go for it, mutta varoitan: koskaan et enää tunne itseäsi nuoreksi tytöksi sen suhteen keston aikana.

Vierailija
7/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu,ei toimi,paitsi jos molemmat on jo kaikki lapsensa tehnyt.

Vierailija
8/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

25vuottakin on ollut ikäeroa, M19- N45

Vierailija
9/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia kokemuksia on tälläisesta ikäerosta ? Miten suhde alkanut ? Miten toiminut/kestänyt?

esimerkkejä?

Vierailija
10/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 10 vuotta yhdessä, ja hyvin on toiminut. Molemmilla jo lapset tehtyinä omissa liitoissaan.

Vierailija
11/25 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 10 vuotta yhdessä, ja hyvin on toiminut. Molemmilla jo lapset tehtyinä omissa liitoissaan.

mikä ettei

Vierailija
12/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kemiat natsaa niin ei ikä ole esteenä.

Vierailija
13/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kemiat natsaa niin ei ikä ole esteenä.

näin on ikähän on vaan numeroita.

Vierailija
14/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42, mun poikaystävä on 20 (täyttää 21 tänä vuonna). Ollaan oltu 1,5 vuotta yhdessä jo. Itse potkin ainakin puoli vuotta vakavaa suhdetta vastaan juurikin älyttömän ikäeron ja monikulttuurisen liiton takia, mutta mies ei antanut periksi. 

Enpä ole ikinä aikaisemmin ollut suhteessa, jossa minua olisi näin paljon "palvottu". Ja se seksi... <3 En tunne itseäni yli nelikymppiseksi. 

Vierailija
15/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 46-vuotias miekkonen tapailee 25 -vuotiasta naista niin siinähän tapailee ja suhteessta voi siunaantua jopa lapsia ja pari voi elää elämänsä onnellisena yhdessä elämän loppuun saakka.  Jos sitten nainen on vanhempi parisenkymmentä vuotta kuin mies johan nousee hämmästys. Vaan miksi? - Toki ymmärrän, että pulmia saattaa tulla, jos haaveleva suurperheestä ja haluavat saada lapsia "vain" ns. perinteisellä tavalla. Mutta eihän nyt muutenkaan parisuhteen "onnistumisen" (ikäänkuin parisuhde olisi yksittäien suoritus)  tae ole minusta se  saako pari lapsia. 

Mies- mies paria ikäeron olessa yli 20 -vuotta en nyt sano mitään muuta kuin kai se toimii kuin Vihreiden kansanedustaja, ex-ministeri "melkein tasavallan presidentti", ylioppilas Pekka Haavistolla ja Antonio Floresinn suhde on näin ulkopuolisin silmin näyttänyt, mitä ilmeisemmin toimivan.     

Vierailija
16/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen42 kirjoitti:

Olen 42, mun poikaystävä on 20 (täyttää 21 tänä vuonna). Ollaan oltu 1,5 vuotta yhdessä jo. Itse potkin ainakin puoli vuotta vakavaa suhdetta vastaan juurikin älyttömän ikäeron ja monikulttuurisen liiton takia, mutta mies ei antanut periksi. 

Enpä ole ikinä aikaisemmin ollut suhteessa, jossa minua olisi näin paljon "palvottu". Ja se seksi... <3 En tunne itseäni yli nelikymppiseksi. 

0/5

Vierailija
17/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suhde 24-vuotiaan kanssa, itse 38. Hyvin menee, mutta koitan olla realistinen sen suhteen, että jossain vaiheessa tämä ehkä loppuu (koitan pidättäytyä rakastumasta kovin pahasti). Minäkin alkuun pyristelin vastaan, kun hauskanpito oli muuttumassa suhteeksi, miehellä kuitenkin lapset tekemättä ja ehkä niitä haluaa (ihana ikä, kun kaikki on vielä auki!) ja koin syyllisyyttä siitä, että olisin pidättelemässä miestä löytämästä nuorempaa naista, jonka kanssa niitä tehdä. No, sai mut vakuuttuneeksi etten ole hänen päätöksistään vastuussa joten näillä nyt eteenpäin... (Sori, ei siis yli 20 vuotta ikäeroa meillä)

Vierailija
18/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen42 kirjoitti:

aikansa kutakin

Vierailija
19/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25

Ok,mulle käy!!

N 44v

Vierailija
20/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta nuorempi olisi 9 vuotias mies....