Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhde yli 20vuotta nuorempaan mieheen, kokemuksia?

Vierailija
30.03.2017 |

Minkälaisia kokemuksia on tälläisesta ikäerosta ? Miten suhde alkanut ? Miten toiminut/kestänyt?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksisuhde kyllä toimisi, mutta en kyllä näe mitään vakavaa tuollaisella ikäerolla.

M25

Ok,mulle käy!!

N 44v

Mulla olisikin koko viikonloppu vapaata.

M25

Vierailija
22/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta nuorempi olisi 9 vuotias mies....

poika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen42 kirjoitti:

Olen 42, mun poikaystävä on 20 (täyttää 21 tänä vuonna). Ollaan oltu 1,5 vuotta yhdessä jo. Itse potkin ainakin puoli vuotta vakavaa suhdetta vastaan juurikin älyttömän ikäeron ja monikulttuurisen liiton takia, mutta mies ei antanut periksi. 

Enpä ole ikinä aikaisemmin ollut suhteessa, jossa minua olisi näin paljon "palvottu". Ja se seksi... <3 En tunne itseäni yli nelikymppiseksi. 

Vierailija
24/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

25vuottakin on ollut ikäeroa, M19- N45

ja N52-M27

Vierailija
25/25 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla suhde 24-vuotiaan kanssa, itse 38. Hyvin menee, mutta koitan olla realistinen sen suhteen, että jossain vaiheessa tämä ehkä loppuu (koitan pidättäytyä rakastumasta kovin pahasti). Minäkin alkuun pyristelin vastaan, kun hauskanpito oli muuttumassa suhteeksi, miehellä kuitenkin lapset tekemättä ja ehkä niitä haluaa (ihana ikä, kun kaikki on vielä auki!) ja koin syyllisyyttä siitä, että olisin pidättelemässä miestä löytämästä nuorempaa naista, jonka kanssa niitä tehdä. No, sai mut vakuuttuneeksi etten ole hänen päätöksistään vastuussa joten näillä nyt eteenpäin... (Sori, ei siis yli 20 vuotta ikäeroa meillä)

No hyvinhän sinä ehdit vielä lapsen tekemään. Minä tapasin 31 v. miehen kun olin 40. Saimme lapsen ollessani 42.

Joku sanoi ettei voi tuntea itseään nuoreksi ikinä enää jos on nuoren miehen kanssa. No tuo minun 35 ukko on niin konservatiivinen ja tylsä tyyppi, että minä tunnen itseni pirteäksi ja nuoreksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän