Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisiko tässä ketjussa ammattilaiset jakaa ilmaiseksi kampaus-ja kauneudenhoitovinkkejä kiinnostuneille?

Vierailija
30.03.2017 |

Inspiroiduin tuosta toisesta ketjusta missä neuvoin peitevoiteista, että jos joku haluaa kysyä mielipidettäni ja neuvoa liittyen meikkaamiseen tai kauneuden hoitoon ylipäätään, annan mielelläni käytännön vinkkejä ja vinkkejä myös edulliseen kosmetiikkaan tai kauneudenhoitoon/tee se itse-naamioihin liittyen. Olen kosmetologi-meikkaaja ja autan mielelläni, jos vaan osaan. :)
Toivoisin, että kampaajatkinja muut meikkaajat tulisivat antamaan ammattilaisten vinkkejä sellaisia toivoville!
Toivon asiallista keskustelua, ja että ketju alkaisi elämään.
Kysykää! :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita vaikka sitten itse! En edes tiedä, mistä muusta ketjusta puhut.

Vierailija
2/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kampaaja ja teen työtä saadakseni elantoni. En tee ilmaiseksi työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitessasi uutta hiusmallia kiinnitä huomiota pään muotoon ja kasvojen piirteisiin. Hiusta jätetään sinne, mitä halutaan häivyttää, ja leikataan sieltä mitä halutaan korostaa. Jos sinulla esim. on vahva leuka, kannattaa eteen jättää lyhyempiä hiuksia jos muuten olet pitkätukkainen.

Vierailija
4/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit voiteet, kauneuspisarat ja muut markkinointituotteet ovat huonoja.

Vierailija
5/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita vaikka sitten itse! En edes tiedä, mistä muusta ketjusta puhut.

Tarkoitin siis, että ihmiset voisivat kysyä tässä ketjussa ammattilaisilta.. Ja sille ken totesi, ettei jaa ilmaiseksi, niin harmi. Vastaaminen ei maksa mitään.

Vierailija
6/6 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tehokkain anti-ageing-hoito, jota esim. kauneushoitoloissa voi tehdä? Olen hiukan yli 40-vuotias ja kaipaisin piristystä ulkonäköön.