Nainen, voisitko seurustella transmiehen kanssa?
Kommentit (32)
Transmiehet on miehiä ihan siinä missä muutkin. Muka ollaan niin suvaitsevaisia, mutta ei voida kuitenkaan seurustella/harrastaa seksiä transmiehen kanssa, kaikkea muuta kuin suvaitsevaisuutta sellainen syrjintä.
En usko, että voisin koska haluan hankkia lapsiakin jossain vaiheessa mutta sitten toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mihin elämä vie.
Siis mikä on transmies, biologinen nainen joka on leikkauttanut itselleen tekopippelin? En voisi.
Transmiehellä ei ole toimivaa penistä. Minulle peniksellä penetraatio vaginaan on kerta kaikkiaan se ykkösjuttu seksissä: en ikinä voisi aloittaa suhdetta miehen kanssa jolla ei tätä uloketta olisi. Mikään dildo ei todellakaan aja samaa asiaa. Eri asia olisi tietysti jos nykyinen mieheni, jota rakastan, tulisi vaikka impotentiksi, silloin voisin elää vaikka ilman seksiä koska rakastan häntä. Mutta koska suhteen alussa yleensä ei ole vielä niin suuria tunteita, miksi ihmeessä rupeaisin suhteeseen miehen kanssa joka ei pysty tyydyttämään minua?
Vierailija kirjoitti:
Jos et, olet transfoobikko.
Lisäksi se on syrjintää, ja syrjintä on laitonta. Niinpä jos et halua seurustella transun kanssa niin joudut vankilaan.
En ikinä. Senhän on oikeasti Luoja luonut naiseksi. Ei se siitä leikkelemällä muuksi muutu
Transmies on siis transseksuaali mies eli mies, joka luulee olevansa nainen? Vaiko transseksuaali nainen eli nainen, joka luulee olevansa mies?
Voisin seurustella transmiehen kanssa (olen ihastunutkin yhteen, mutta ei huolinut minua perhana!), mutta en pidä transfoobisena, jos joku ei niin haluaisi tehdä. Mielestäni on ok olla seurustelematta sellaisten kanssa, jotka ei säväytä. Joillakin ei säväytä ylipainoiset, joillakin ei säväytä tietyt kasvonpiirteet omistavat, joillakin ei säväytä transihmiset. Ei sille yksinkertaisesti voi mitään.
Mikäli on hyvän näköinen, viisas ja rohkea, niin tottakai. En ihan kenen tahansa tylsän miehen kanssa haluaisi muutenkaan olla. Tykkään muutenkin sängyssä kaikista "kielletyistä" jutuista.
Enemmän mua kyllä kiinnostaa transnaiset, ooh.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että voisin koska haluan hankkia lapsiakin jossain vaiheessa mutta sitten toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mihin elämä vie.
Tunnen useita transtaustaisia miehiä, joilla on vaimo ja lapsia. Keinohedelmöitys.
Vierailija kirjoitti:
Transmiehet on miehiä ihan siinä missä muutkin. Muka ollaan niin suvaitsevaisia, mutta ei voida kuitenkaan seurustella/harrastaa seksiä transmiehen kanssa, kaikkea muuta kuin suvaitsevaisuutta sellainen syrjintä.
Sillä hyväksyykö jonkun ihmisen ei ole mitään tekemistä fyysisen kiinnostuksen kanssa. Minä en kiinnostu miehistä, mutta se ei tarkoita, ettenkö hyväksyisi heitä. En tunne seksuaalista vetoa ylipainoisia naisia kohtaan, mutta sekään ei tarkoita, ettenkö suvaitsisi heidän olemassaoloaan. Typerä kommentti. Joillain panseksuaaleilla on kummallinen käsitys, että jos ei tee mieli panna kaikkea mahdollista, niin on rajoittunut fobikko.
Sinänsä on ihan ymmärrettävää, että joku kokee pystyvänsä intiimiin suhteeseen vain esim. henkilön kanssa, jolla on tietynlainen penis. Eri asia on sitten asenne "hyi en, sehän on oikeesti nainen" ym.
Toki kaikki inhimillinen on elämässä mahdollista, olen alle 170-senttinen transmies ja naisystäväni ei ennen voinut kuvitellakaan seurustelevansa tämän pituisen miehen kanssa - saati tiedostanut, että transmiehiä on edes olemassa.
Voisin. Mutta vaikka en haluaisi, ei se tekisi minusta transfoobikkoa.
Olenko partafoobikko, jos en halua seurustella parrakkaan miehen kanssa?
Harrastanko ikäsyrjintää, jos en huoli kumppanikseni 90-vuotiasta?
No en.
En nyt ihan tiedä, mitä AP transmiehellä tarkoittaa. Mieheksi korjattu entinen nainen? Voisin ihan hyvin kuvitella, jos olisi ihminen, joka muuten olisi sopiva kumppanikseni. Olen toki sen ikäinen, että en enää aio lapsia hankkia ja nuorempana lapsettomana asia varmaan vaikuttaisi. Voisin kuvitella, mutta seksi on tärkeää ja nyt en tiedä, miten se hoituu, kokeilemalla vasta selviäisi. Siis en missään tapauksessa torjuisi miestä vain trans-taustan vuoksi.
Sen ihmisen persoonan kanssahan sitä seurustellaan, sukupuoli on sivuseikka.