Onko mulla laiskoja kavereita vai onko kaikille aina vähän vastenmielistä lähteä kuntosalille?
Ollaan sovittu että tänään ja huomenna jne, mutta aina keksitään tekosyitä samana päivänä... Ei kyllä itsekään jaksaisi... Onko kaikilla sama jutty?
Kommentit (8)
Siksipä en enää kavereita salille kysele vaan käyn yksin.
Pidän ulkoliikunnasta, mutta inhoan kuntosalia.
Miksi helvetissä sä kyselet kavereita kuntosalille? Eikö sinne mennä ihan sitä omaa kuntoa nostamaan? Ei ne mitään kaveriporukan seurustelupaikkoja ole. Ei tulisi mieleenkään alkaa vaatia seuralaisia salille.
Minä inhoan kuntosaleja ja muutakin sisätiloissa rehkimistä. Mikään ei ole älyttömämpi näky kuin jonkin 24/7-kuntokeskuksen ikkunan takana painoja nostelevat ihmiset.
En halua kavereita mukaan salille. Itse tykkään treenata 1,5h täysillä omia liikkeitä ja sarjoja tehden. Kaverit on monesti taas vaan lähinnä venytelleet siellä ja treenanneet pienillä painoilla ja jo tunnin sisällä valmiita lähtemään.
Ollaan siis aloitettu yhdessä sali ja sovittu treeniohjelmasta ja päivistä. Innoissaan ne ovat, kunnes aina koittaa se päivä kun pitäisi mennä salille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaan siis aloitettu yhdessä sali ja sovittu treeniohjelmasta ja päivistä. Innoissaan ne ovat, kunnes aina koittaa se päivä kun pitäisi mennä salille.
Ap
Ihan normaalia. Käy yksin.
Ei kyse aina ole laiskuudesta vaan monesti siitä että kaikkia ei vain kiinnosta. Toiset tykkää urheilusta ja toiset taiteesta tai mistä kukakin