Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt kohta tunnin itkenyt, kun taas tuli kaksi "sinua ei valittu" -sänköpostia

Vierailija
30.03.2017 |

En saa ikinä töitä. :( Nyt meni haastattelutkin hyvin, ainakin hyvä fiilis niistä jäi, mutta ei siltikään tärpännyt.
Ihan luuseri olo, kun kukaan ei huoli. :(

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Mistä johtuu etten ole ikinä edes hakenut tai erityisemmin halunnut töihin ja silti mulla on aina ollut töitä,suoraan sanottuna minut on haettu himasta töihin?

Juu, älä vaan vahingossakaan kerro, mikä on koulutuksesi ja työkokemuksesi tai kuka haki kotoa ja miten? Me nimittäin uskomme sinua ihan näilläkin tiedoilla.

Vierailija
62/71 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tänään sähköpostin, että minua ei ole valittu seuraavaan vaiheeseen eli yksilöhaastatteluun, ryhmähaastattelu oli ensimmäinen vaihe. Perusteluna, että ammatilliset ja henkilökohtaiset taidot (mitä tää jälkimmäinen edes tarkoittaa, esim. sosiaalisuutta vai mitä?) oli muilla paremmat. Yrityksenä eräs erikoiskauppaketju ja hain kesätöitä.

Tuossa ryhmähaastattelussa oli samassa sekä tämän että kaupungin toisen toimipisteen haastattelu, molemmista myymäläpäällikkö paikalla. Olin hakenut toki molempiin toimipisteisiin. Hassua on se, että tuolta toisesta paikasta soitettiin minulle eilen ja kutsuttiin yksilöhaastatteluun.

Eli samassa ryhmähaastattelussa saman liikkeen eri toimipisteiden myymäläpäälliköt rekryämässä, kumpikin kuuli ja näki samat jutut ja toisen mielestä olin sen verran hyvä että pääsin toiseen vaiheeseen, toisen mielestä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin itkin eilen moneen otteeseen samanlaisen viestin takia. Valvoin myös koko yön ja nukahdin vasta aamulla. Nyt on jäljellä enää yksi paikka, jonne minulla voisi olla mahdollisuuksia päästä kesäksi oman alan töihin, mutta eiköhän sieltäkin kohta kiitos mutta ei kiitos -viesti tule.

Tänään sainkin haastattelukutsun tähän "viimeiseen oljenkorteeni". Haastattelu on luultavasti aika vaikea eikä mitään takeita työn saannista vielä ole, mutta tuntuu silti hyvältä, että ainakin hakemukseni perusteella minussa nähdään jotain potentiaalia :)

Vierailija
64/71 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Mistä johtuu etten ole ikinä edes hakenut tai erityisemmin halunnut töihin ja silti mulla on aina ollut töitä,suoraan sanottuna minut on haettu himasta töihin?

Kerro sä?

Meitsi on hakenut töitä kahdesti sitten 1999. Molemmat sain. Mutta ei ne mitään erikoisia paikkoja ollut, alle keskiarvon tienaan.

http://www.hs.fi/talous/art-2000002846347.html

M38

Vierailija
65/71 |
31.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41v kirjoitti:

Juu, älä vaan vahingossakaan kerro, mikä on koulutuksesi ja työkokemuksesi tai kuka haki kotoa ja miten? Me nimittäin uskomme sinua ihan näilläkin tiedoilla.

Olen ihan ammattikoulun käynyt koneistaja ja päivääkään en ole tehnyt alan töitä.

armeijan jälkeen menin ensimmäiseen vakityöhön,kaverin setä perusti firmansa sivupisteen ja tuo kaveri haki sinne töihin.

10.5v olin siellä töissä,sitten firma myytiin ja uuden johtajan kanssa en oikein tullut juttuun ja sain lopputilin esimiehen väkivallalla uhkaamisesta.

ennen sitä oli pyydelty muualle töihin ja sitten olikin hyvä sauma vaihtaa alaa.

Vierailija
66/71 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41v kirjoitti:

Olen ihan ammattikoulun käynyt koneistaja ja päivääkään en ole tehnyt alan töitä.

armeijan jälkeen menin ensimmäiseen vakityöhön,kaverin setä perusti firmansa sivupisteen ja tuo kaveri haki sinne töihin.

10.5v olin siellä töissä,sitten firma myytiin ja uuden johtajan kanssa en oikein tullut juttuun ja sain lopputilin esimiehen väkivallalla uhkaamisesta.

ennen sitä oli pyydelty muualle töihin ja sitten olikin hyvä sauma vaihtaa alaa.

Eilen loppui aika kesken.

Olen aina korjannut ja kuskannut kaikenlaisia laitteita,lisäksi olen kiertänyt mekaanikkona ihan MM sarjassakin maailmalla,rallia,rataa,rr ym. Mun rassaamilla autoilla on voitettu f-cup,hopeaa rallin sm sarjassa ym.

Olen tenttinyt tarkastusoikeudet eräisiin laitteisiin ym.

Vierailija
67/71 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torjutuksi tuleminen on paskaa. Itsellä kävi niin että olivat soittaneet päivällä kahdesti ja koska en ollut voinut vastata niin olivat laittaneet sähköpostia että valitettavasti emme valinneet sinua. En tietenkään sähköpostiani seuraa useasti päivässä että olin soittanut sinne numeroon ennen sähköpostin lukemista ja tulin työnantajan puolelta torjutuksi kahdesti. Kyllä vähän itketti. Mitä sadisteja ne työnantajat oikein on. Ja mitä ne kuvittelee että saisin puhelusta irti?

Vierailija
68/71 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan vaan roskiksen kuvaa ja siinä se, olen toisaalta onnekas, kun en jaksa enää välittää...

Vierailija
69/71 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en jaksa enää välittää.

Vierailija
70/71 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torjutuksi tuleminen on paskaa. Itsellä kävi niin että olivat soittaneet päivällä kahdesti ja koska en ollut voinut vastata niin olivat laittaneet sähköpostia että valitettavasti emme valinneet sinua. En tietenkään sähköpostiani seuraa useasti päivässä että olin soittanut sinne numeroon ennen sähköpostin lukemista ja tulin työnantajan puolelta torjutuksi kahdesti. Kyllä vähän itketti. Mitä sadisteja ne työnantajat oikein on. Ja mitä ne kuvittelee että saisin puhelusta irti?

Fiksut juttelee ja jättää hyvän kuvan ja ottaa vinkkejä mitä kehittää. Pyytää ottamaan huomioon jos tulee vastaavia paikkoja auki jne...

Vierailija
71/71 |
01.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41v kirjoitti:

Ne jotka uhkaa väkivallalla ketään töissä ansaitseekin kenkää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi