Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Axl Smith sai töitä

Vierailija
30.03.2017 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/201703302200094127_vi.shtml

Jotenkin naurettavaksi koko homma mennyt, kun heti ilmiannetaan näköhavainnot ihmisestä joka on saanut jo tuomion ja yrittää jatkaa elämäänsä. Kommenteissakin heti joku Liisa Kukkahattu Mattila; " Toivottavasti ihmiset äänestävät jaloillaan" Naurettavaa hommaa, vaikka en sympatisoikaan Axlia. Jotkut eivät näköjään tyydy siihen, että kyseinen henkilö on jättänyt/menettänyt kotimaansa, työnsä, rahansa, kotinsa, perheensä, sosiaalisen median. Tyydytystä toisi näille Liisoille varmasti vain hirttosilmukka. Jotenkin absurdia ettei kyseessä ole edes mikään raiskaajan tai murhaajan kaltainen rikollinen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edelleenkään, enkä ehkä koskaan, kykenen näkemään näitä Axlin ns. uhreja uhreina. Hei naiset! Ottakaa joskus vastuu teoistanne, jookos? Ok.

Vierailija
42/46 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei raiskaaja, mutta teki uhreilleen seksuaalisen teon, johon he eivät olleet suostuneet.

Erittäin tuomittava rikos ja seuraukset saavatkin olla pitkäkestoiset.

Videon kuvaaminen ei ole seksuaalinen teko. Itse seksiin ne suostuivat.

Eipäs nyt leikitä tyhmää. Kyllä nämä liittyvät toisiinsa.

"Hei haluutko tulla mun luokse harrastamaan seksiä?"

Vs.

"Hei haluutko tulla mun luokse harrastamaan seksiä ja mä kuvaan sen ja näytän kavereille?"

Naiset suostuivat ensimmäiseen, eivät jälimmäiseen. Seksivideon kuvaaminen ja levittäminen on osa sitä seksuaalista tekoa. Aika harva olisi suostunut jälkimmäiseen.

Mutta Akselihan saa ne kiksinsä juuri tuosta salakuvaamisesta. Eli rikollisesta seksuaalisesta teosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tÄMÄ KOKO SURULLINEN KEISSI VAIN NÄYTTÄÄ SEN ETTÄ NAISET HALUAVAT AINA RUSINAT PULLASTA. HETI KUN NAISTEN KAKSINAISMORAALI TULEE JULKI, NIIN SITTEN ALKAA ITKU JA VINKU. ELI KYSE ON PALJASTUKSESTA, JA SIITÄHÄN NAISET EI KOSKAAN TYKKÄÄ.

Vierailija
44/46 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl jatkaa elämää niinkuin pitää, elämä Suomessa on ohi ja tuskin tulemme miehestä kuulemaan paljoa. Ihmiset sai mitä halusi, työt, ura, maine ja rahatkin meni ja jopa maasta karkoitus. Eikö se ole hyvä juttu, sitä ihmiset halusi.

Vierailija
45/46 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on kotimaansa ja perheensä menettänyt?

Mun tietääkseni asuu edelleen Suomessa.

Ja perhe? Äidit edelleen tapaavat lapsiaan, vaikka nämä istuisivat murhasta tuomittuina. Tuskinpa Axl:n äiti on mihinkään kadonnut.

Vierailija
46/46 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei raiskaaja, mutta teki uhreilleen seksuaalisen teon, johon he eivät olleet suostuneet.

Erittäin tuomittava rikos ja seuraukset saavatkin olla pitkäkestoiset.

Videon kuvaaminen ei ole seksuaalinen teko. Itse seksiin ne suostuivat.

Eipäs nyt leikitä tyhmää. Kyllä nämä liittyvät toisiinsa.

"Hei haluutko tulla mun luokse harrastamaan seksiä?"

Vs.

"Hei haluutko tulla mun luokse harrastamaan seksiä ja mä kuvaan sen ja näytän kavereille?"

Naiset suostuivat ensimmäiseen, eivät jälimmäiseen. Seksivideon kuvaaminen ja levittäminen on osa sitä seksuaalista tekoa. Aika harva olisi suostunut jälkimmäiseen.

Mutta Akselihan saa ne kiksinsä juuri tuosta salakuvaamisesta. Eli rikollisesta seksuaalisesta teosta.

Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi