Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoit yleensä kun huomaat että miehesi ihailee kaverisi takapuolta tai kiinteitä tissejä

Vierailija
30.03.2017 |

Vai oletko kuin et huomaisikaan

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ihaile kavereitani.

Vierailija
2/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kiusoittelen miestä ja vertaillaan yhdessä erilaisia ulokkeita. Minulla on sentään aika hyvät itselläkin.

TOSIN.... jos minulla on huono päivä niin vedän herneitä pussillisen nenään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ihaile kavereitani.

Miksi sulla ei ole hyvännäköisiä kavereita?

Vierailija
4/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tollasen huomaa miehestä, niin täytyy olla juntti mies.

Vierailija
5/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kiusoittelen miestä ja vertaillaan yhdessä erilaisia ulokkeita. Minulla on sentään aika hyvät itselläkin.

TOSIN.... jos minulla on huono päivä niin vedän herneitä pussillisen nenään. 

Parhaiten vertailu onnistuu alasti, esim saunassa tai sängyssä. Siinä voisi hyvin myös tarkemmin kokeilla asioita.

M

Vierailija
6/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, jonka kroppa on jumalainen. 

Eihän se toki jää mieheltäni huomaamatta. Olemme jopa puhuneet asiasta. Ilmeisesti minulla on niin hyvä itsetunto, että ei minua häiritse. Olen kaunisvartaloinen itsekin. 

Luonnotontahan se olisi, jos heteromies ei ystäväni ulkoisia avuja ihailisi. Hän on sivistynyt ihminen eikä mitenkään toljota ystävää puhumattakaan, että kommentoisi. 

Vierailija
7/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käyttäydy noin, enkä minäkään tiiraile ja mittaile muita katseellani. Tietenkään. Minkälaisen moukan ap on rinnalleen ottanut?

Vierailija
8/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma miehenk ei ikinä ole tehnyt mitään tuollaista. Hän ei myöskään ikinä kymmenvuotisen historiamme aikana ole kehunut toista naista minkään ulkonäöllisen seikan osalta kuulteni.

Vierailija
9/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on juuri tämmöisissä asiossa ihan typeriä.

Joku nuorempi mies voi ajatella että tämä avaus on jotain leikkiä mutta ei tämä mitään leikkiä ole vaan täyttä 100% totta.

Nainen saattaa piinata miestään 24/7 tämmöisillä jutuilla.Naista kiusaa koko ajan toisten naisten perseet ja rinnat ja ainakin alitajunta vaatii selitystä ja hyvitystä mieheltä joka käänteessä.

Sitten joku päivä mies ottaa ja lähtee kun ei jaksa enää tai sitten vaan koittaa sinnitellä ja vetäytyy puhumattomaksi.

Vierailija
10/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma miehenk ei ikinä ole tehnyt mitään tuollaista. Hän ei myöskään ikinä kymmenvuotisen historiamme aikana ole kehunut toista naista minkään ulkonäöllisen seikan osalta kuulteni.

Mikä meriitti tämä on? Kertoo väleistä, joissa pitää varoa sanomisiaan. 

Kyllä mieheni voi vaikka kadulla sanoa, että onpa hyvännäköinen nainen tai mainita jonkin yksityiskohdan: upeat hiukset, rotusääret ym. 

Ja ihan samoin minä-- niin miehistä kuin naisista. 

Jos kokee, että tällainen uhkaa parisuhdetta, niin kovin heikolla pohjalla se on. 

Vierailija
11/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieheni voi vaikka kadulla sanoa, että onpa hyvännäköinen nainen tai mainita jonkin yksityiskohdan: upeat hiukset, rotusääret ym. 

Jos kokee, että tällainen uhkaa parisuhdetta, niin kovin heikolla pohjalla se on. 

Tässä oli kyse tutuista ihmisistä, ei tuntemattomista. Iso ero.

Vierailija
12/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin

Vierailija
13/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos vastaan tulee hyvä kroppainen nainen se olen minä joka kysyy mieheltä että huomasitko? 😄

Vierailija
14/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mielestäni  pidä ottaa sellaista miestä ,jolla ilmenee liikaa tuollaista taipumusta ihailla muita  seurassani... (...kyllä se sellainen taipumus nimittäin  äkkiä miehestä  ilmenee,jos sitä liikaa  häiritsevässä määrin hänessä on.

Se havaitseminen ei (...jos sitä kerran hänessä on ) vaadi kuitenkaan miksikään 'mustasukkaisuus'-hulluksi itse ryhtymistä Eikä siitä huomauttaminen mitään liikaa ylielehtivää  dramatiikkaa.

Kertoisin siinä tapauksessa vain havaintoni  hänestä hänelle itselleen, toteaisin sen olevan loukkaavaa käytöstä minua kohtaan,kysyisin huomasiko hän itse käytöstään ja sanoisin lopuksi ,ettei näin kuitenkaan missään tapauksessa voi enää jatkua.

Että hänen olisi siis valittava ja sillä siisti.

Vierailija
15/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu kuule vain omasta puolestasi. Minulla on hyvä mies, joka ei ikinä ole sanonut kenestäkään toisesta naisesta noin, kuten omasi, vaikka olisin kysynyt. En kinä ole kehunut hänelle toista miestä. Minulla ei kertakaikkiaan ole tarvetta, enkä ymmärrä, ketä se palvelisi. Emme ikinä ole riidelleet aiheesta, emmekä ylipäänsä juuri riitele.

Projisoit omat tunteesi ja käsityksesi suhteesta ja miehistä minun suhteeseeni ja mieheen, vaikkemme ole edes tavanneet. Kaikki miehet eivät ole, kuten sinun: kehuskele muiden rotusääriä, hiuksia tms. Minua hän kyllä muistaa edelleen päivittäin ja minä häntä.

Vierailija
16/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan siis tutuistakin puhua, huono kommentti minulta avaukseen. Kahden kesken siis, ei tietenkään tämän ihmisen aikana. 

Totta kai estetiikan havaitseminen ympäristöstään on täysin luonnollista. Oli kyseessä sitten maisema, kissan liikehdinta tai ihmisvartalo. 

Miksi viimeistä ei saisi huomata ja siitä ääneenkin puhua? 

Vierailija
17/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mielestäni  pidä ottaa sellaista miestä ,jolla ilmenee liikaa tuollaista taipumusta ihailla muita  seurassani... (...kyllä se sellainen taipumus nimittäin  äkkiä miehestä  ilmenee,jos sitä liikaa  häiritsevässä määrin hänessä on.

Se havaitseminen ei (...jos sitä kerran hänessä on ) vaadi kuitenkaan miksikään 'mustasukkaisuus'-hulluksi itse ryhtymistä Eikä siitä huomauttaminen mitään liikaa ylielehtivää  dramatiikkaa.

Kertoisin siinä tapauksessa vain havaintoni  hänestä hänelle itselleen, toteaisin sen olevan loukkaavaa käytöstä minua kohtaan,kysyisin huomasiko hän itse käytöstään ja sanoisin lopuksi ,ettei näin kuitenkaan missään tapauksessa voi enää jatkua.

Että hänen olisi siis valittava ja sillä siisti.

Sinulle riittää kun ei näytä sinulle että kavereiden kiinteät perseet ja terhakat tissi kiinnostaa kovasti. Ei haittaa yhtään että mielessään niitä kuolaa.

Vierailija
18/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mieheni ei ole ihmeemmin kiinnostunut muista ihmisistä ylipäätänsä, joten eipä ole tullut huomattua, että olisi naisiakaan tiiraillut.

Kerran tosin yhteinen tuttavamme lähetti instagram tyylisiä belfieitä mieheni skypeen. Minua nauratti, häntä taisi lähinnä ärsyttää.

Meistä kahdesta taidan olla minä se "likainen perverssi" joka naisten rintoja ja takapuolia tiirailee. (mieheni ei ole iloinen kun olen joskus maininnut kauniista naisesta, koska se on "outoa käytöstä").

Hmm. Rupesi hymyilyttämään kun kirjoitin tämän. Viisi vuotta yhdessä ja tunnen itseni hyvin onnekkaaksi.

Vierailija
19/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

SMK kirjoitti:

Yleensä jos vastaan tulee hyvä kroppainen nainen se olen minä joka kysyy mieheltä että huomasitko? 😄

Teet väärin miestäsi kohtaan. Haluat pitää miehesi kontrollissa. Annat miehesi ymmärtää että tiedät mitä miehesi pitää seksikkäänä ja haluttavana. Hipoo ihmisoikeuksien rikkomista koska et anna miehelle tilaa tehdä päätelmiä itse.

Ehkä tuot käytökselläsi pelkosi esille jolloin mörkö muuttuu vähemmän pelottavaksi.

Vierailija
20/51 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhu kuule vain omasta puolestasi. Minulla on hyvä mies, joka ei ikinä ole sanonut kenestäkään toisesta naisesta noin, kuten omasi, vaikka olisin kysynyt. En kinä ole kehunut hänelle toista miestä. Minulla ei kertakaikkiaan ole tarvetta, enkä ymmärrä, ketä se palvelisi. Emme ikinä ole riidelleet aiheesta, emmekä ylipäänsä juuri riitele.Hei

Projisoit omat tunteesi ja käsityksesi suhteesta ja miehistä minun suhteeseeni ja mieheen, vaikkemme ole edes tavanneet. Kaikki miehet eivät ole, kuten sinun: kehuskele muiden rotusääriä, hiuksia tms. Minua hän kyllä muistaa edelleen päivittäin ja minä häntä.

Pidä kuule kiinni miehestäsi, nimittäin niitä kettuilevia miehiä on jonoksi asti.