Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi nykyään ihanteena on seksikäs isoäiti, joka ei näytä isoäidiltä?

Vierailija
30.03.2017 |

Muistan mummini lempeät, ryppyiset kasvot ja pehmeät valkoiset hiukset. Siltä isoäitien pitää minusta näyttää, eikä tikunlaihoilta botox-naamoilta joiden ainoa tavoite on kuulla sanat "olet todella upea" ja "et voi olla isoäiti!"

En tarkoita, että olisi pakko pukeutua niihin beigenvärisiin mummokenkiin ja lakata huolehtimasta ulkonäöstä, mutta miksi ihmeessä pitää yrittää näyttää kolmekymppiseltä?! Jos ihminen on 70-vuotias, kolmen lapsen äiti ja kuuden lapsen isoäiti se saa näkyä ja sen PITÄÄ näkyä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän hyvännäköinen, huoliteltu anoppi on vävyn silmälle mieleen, ei sitä voi kiistää.

Joskus saattaa tulla vaivihkaa vilkaistua anopin edelleen hyvänmuotoista hametta.

M

Vierailija
22/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia eikä todennäköisesti tule koskaan olemaankaan, mutta yli 70-vuotiaana haluan silti näyttää mummolta. Sellaiselta suht pyöreältä, jolla on toivottavasti ihanan valkeat hiukset kuin joillain vanhoilla sukulaisilla (tämän nykyisen maantienharmaan sijaan), silmälasit ja löysä nuttura ja suu hymyssä aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ja miksi pitäisi näyttää seksikkäältä jos ei seksiä enää harrasta?

Mistä käsitys, ettei isoäidillä olisi seksielämää. Joku saa vielä isoäitinä omankin lapsen. 40-vuotiaana voi olla isoäiti ja 40 vuotiaana on ihan tavallista synnyttää.

Missä iässä se seksi sitten "pitää" lopettaa? Olen 57-vuotias nainen ja minulla ja isoäitiystävilläni on ainakin seksielämä ja mielellämme myös näytämme edelleen haluttavilta.

Vierailija
24/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikana on moni muukin asia sekaisin. Kuten se, että ihanneperhe on kaksi samaa sukupuolta olevaa, jotka jostakin kummasta ovat kuitenkin lapsia saaneet.

Vierailija
25/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän hyvännäköinen, huoliteltu anoppi on vävyn silmälle mieleen, ei sitä voi kiistää.

Joskus saattaa tulla vaivihkaa vilkaistua anopin edelleen hyvänmuotoista hametta.

M

Mun anoppi on just tällainen. Tekisi mieli sanoa vilpittömästi hänelle että olet kyllä kaunis ja upea nainen, ilman mitään taka-ajatuksia. Tullaan hyvin juttuun.

En vain uskalla katsoa mikä olisi vaimon reaktio jos kehuisin noin :I

Vierailija
26/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu. Miksi ihmeessä mummon täytyisi näyttää joltain tietyltä. Tunnen monta 70-vuotiasta, jotka ovat kaikkea muuta kuin harmaita ja ryppyisiä ja lempeitä. Minun tietääkseni kukaan ei ole käyttänyt botoksia tms., hiukset ovat usein värjätyt mutta niinhän useimmilla nykyään on.

Minusta on ärsyttävää ihmisten lokerointi, joka näyttää jatkuvan läoi koko ihmisen iän. Jokainen olkoon ihan sellainen kuin haluaa ja voi olla.

Vierailija
27/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Ja miksi pitäisi näyttää seksikkäältä jos ei seksiä enää harrasta?

Miksi ei saisi näyttää seksikkäältä halutessaan, harrasti seksiä tai ei. Mikähän on seksin harrastamisen yläikäraja? Minä olen 58, mieheni 10v nuorempi, ei ole aikomusta lopettaa vielä.

Vierailija
28/28 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "yritys" näyttää seksikkäälta olisi sama asia kuin yrittää näyttää itseään huomattavasti nuoremmalta? Olen viisikymppinen isoäiti, sinkku ja käyn baarissa ja treffeillä. Toivon myös löytäväni vakikumppanin elämääni. Tietysti haluan näyttää hyvältä ja haluttavilta, mutta en etsi parikymppistä toyboyta, vaan ikäistäni ihmistä. Pitäisikö tässä nyt isoäitinä kiinnittää huomiota esim. vartalon parhaiden puolien piilottamiseen ja huonoimpien korostamiseen, ettei olisi seksikäs?