Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa miehet jotka iskevät ja kaikkoavat kun huomaavat että olen jääkuningatar

Vierailija
29.03.2017 |

Miksi ihmeessä näyttäisi miehelle naisellista, pehmeää tai mukavaa puoltaan missään tilanteessa? Naiseus on miesten mukaan heikkoa paskaa. Miehet käyttävät naiseutta haukkumasanana, alentajana, keinona häpäistä joku. Saamanne pitää. Olen aina ollut kylmä miehille ja tulen aina olemaan. Miksi paljastaa mitään heikkoa itsestään? Miksi paljastaa mitään mukavaa ihmiselle joka käyttää sitä hyväksi ja jonka mielestä se on ali-ihmisyyden merkki?

Olen ja tulen aina olemaan kylmä, ilmeetön, surullinen, vakava, jäinen ja alavireinen miesten seurassa. Tulevat iskemään koska olen nuori, mutta kaikkoavat minuutissa kun suruiset jääsilmäni eivät näytä elon merkkejä.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki muumit laaksossa?

Vierailija
2/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä näyttäisi miehelle naisellista, pehmeää tai mukavaa puoltaan missään tilanteessa? Naiseus on miesten mukaan heikkoa paskaa. Miehet käyttävät naiseutta haukkumasanana, alentajana, keinona häpäistä joku. Saamanne pitää. Olen aina ollut kylmä miehille ja tulen aina olemaan. Miksi paljastaa mitään heikkoa itsestään? Miksi paljastaa mitään mukavaa ihmiselle joka käyttää sitä hyväksi ja jonka mielestä se on ali-ihmisyyden merkki?

Olen ja tulen aina olemaan kylmä, ilmeetön, surullinen, vakava, jäinen ja alavireinen miesten seurassa. Tulevat iskemään koska olen nuori, mutta kaikkoavat minuutissa kun suruiset jääsilmäni eivät näytä elon merkkejä.

Kolmannen aallon feministi, tervehdin sinua. T. Kolmannen aallon feministi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän keskustelun idea oli?

Vierailija
4/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa naiset, jotka kutsuvat itseään jääprinsessaksi.

ujo ja etäinen nainen, joka ei naura miehille, jotka eivät jaksa minuun tuhlata aikaansa

Vierailija
5/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuvat yrittämään ja pettymään muutenkin niin monta kertaa elämänsä aikana parisuhdemarkkinoilla onnistuakseen, että kyllä sinne yksi "jääprinsessakin" sopii joukkoon. 

Mutta miten sinä löydät onnesi valitsemallasi tiellä?

Vierailija
6/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii mulle kunhan muistat antaa pi**ua säännöllisesti. Eipähän tarvitse kummankaan teeskennellä.

t. avioeron läpikäynyt mies joka ei pienistä hätkähdä eikä luota enää naisiin

Vierailija
7/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa mitä? Miksi antaisin mitään kun haluan eroon teistä pervoista? Ap

Vierailija
8/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kylmyytesi haittaisi. Näyttäisin sinulle paksua setelinippua, jonkan jälkeen seuraisit minua hotellihuoneeseen. Salkusta ottaisin suukapulan, joitain käsiraudoja ja piiska. pienehkön opetussession jälkeen vapauttaisin sinut, heittäisin rahat lattialle ja lähtisin baariin juomaan drinkkejä.

Onko sossumassit tullu?

Vierailija
9/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa mitä? Miksi antaisin mitään kun haluan eroon teistä pervoista? Ap

Sori nyt vaan ap, mutta provosi meni metsään. Miestä ei sinällään kiinnosta naisen mielentila kun pannaan. Ihan rauhassa voit näyttää kylmältä ja alakuloiselta, kunhan henki kulkee, olet tajuissasi etkä sano 'ei'. ;>

Vierailija
10/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, selvä lassukan tekemä aloitus.

Vierailija
11/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain käsiraudoja :D

Vierailija
12/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä panemisesta tämä yksi puhuu? Kai ymmärrät etten neitsyenä ja älykkönä ole alentamassa itseäni "panoihin"? Katsokaapa naiset miten miehet puhuvat teistä.

Vierailija
13/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan käsiraudoihin ja kuritettavaksi 😍 Vaikka maksaisin..

Vierailija
14/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haukkuvat toisiaan naisiksi että kyllä miehet tämän "naiset on heikkoja sieluttomia lehmiä" pakotuksen ovat aloittaneet. Eivät suinkaan parikymmentä vuotta aktiivisina olleet feministit :D. Voi näitä miesten sepostuksia <3.

Vierailija
15/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kiinnostusta ei näy, miksi jäädä small talkkia pitämään yllä. Ei se sen kummempaa ole. :) Uutta iskemään vain. Turha jääneitoihin on tuhlata aikaansa.

Vierailija
16/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. No onnea ap sitten vaan loppuelämään kissojen kanssa.

Miehiä ei voisi vähempää kiinnostaa sinun keksimäsi (krhhmmmm....) tekniikka miesten karkoittamiseksi.

Vierailija
17/65 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulen baarissa ap:n pöytään ja luen filosofisia teoksia hänelle ääneen, mutten koskaan katso häntä silmiin. Nousen lopulta pöydästä kuselle ja minut hakataan unisex-vessassa, koska kaunis tyttö sattuu olemaan siellä yhtäaikaa ja alfa haluaa näyttää naiselle voimansa hakkaamalla itseään pienemmän miehen. 

18/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haukkuvat toisiaan naisiksi että kyllä miehet tämän "naiset on heikkoja sieluttomia lehmiä" pakotuksen ovat aloittaneet. Eivät suinkaan parikymmentä vuotta aktiivisina olleet feministit :D. Voi näitä miesten sepostuksia <3.

Niinpä, miksi miehet käyttää haukkumasanoina esim. sanoja "akkamainen", "munaton", "neiti" tai "heittää kuin nainen" jne., jos niiden mielestä naiseus ei edustaisi heikkoutta? Toisaalta taas jos joku on hyvä tyyppi (nainenkin) niin sanotaan, että sillä on "munaa" tai "pallit" jne., eli miehisyyteen viittaavia ilmauksia. Ei ole tosiaan feministien keksintöä, se että naiseus olisi heikkoutta (miksi ihmeessä olisi???), vaan miesten.

19/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys teille arvon jääkuningatar; kuinka ajattelit koskaan tulla löytämään itelles ketään, jos asentees on tämä ja et koskaan anna kenellekkään edes mahdollisuutta? Sanoit että oot nuori, ajattelitko elää koko mahdollisesti pitkän elämäs yksin katkeroituneena?

20/65 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaa tämä:   Olen jääprinssi.  Naurattaa naiset jotka yrittävät tulla luokseni juttelemaan mutta kaikkoavat kun huomaavat masentuneet, kylmät ja elottomat silmäni. En vastaa heidän ystävälliseen lähestymisyritykseensä millään lailla, miksi vastaisin kun he kuitenkin pitävät mieheyttä ali-ihmismäisenä ominaisuutena ja yrittävät hyväksikäyttää minua, rahojani ja saada mahdolliselle lapselleen elättäjän. Ei sanon minä!  Istun kuppilan nurkassa odottaen naisten huomiota jotta voin sitten antaa heille kylmän silmäyksen ja pelotella heidät tiehensä!

T. Jääprinssi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan