Oletko tai tunnetko oikeita nymfomaaninaisia?
Noin neljäänkymmeneen vuoteen elettyäni en ole tavannut tai kuullut ja alan pikku hiljaa uskoa, että ovat lähinnä urbaani legenda.
N50+
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Minä olin nuorempana, mutta sitten tuli haluton puoliso ja lukemattomien pakkien nöyryytys tappoi lopulta minunkin seksuaalisuuteni. Jos joku olisi sanonut kymmenen vuotta sitten, että kykenen lähes seksittömään uskolliseen suhteeseen niin olisin pitänyt hulluna.
No sinullehan kävi sitten hyvin. Itse olisin ainakin mieluusti vapaa ikuisen panetuksen kahleista.
Ystäväpiirissäni on yksi ja ei todellakaan ole mikään mukava juttu. Nymfomaani ei halua seksiä päivittäin vaan aivan koko ajan. Seksuaalinen tyydytys jää saamatta vaikka kuinka panisi. Koko ajan tekee mieli lisää.Toki tasoja on varmaan monia, mutta mielestäni päivittäinen haluaminen ei sitä vielä ole, paljon sekin on, mutta jos tulee tyydytetyksi ja sillä "pärjää" seuraavaan päivään, niin nymfomaniasta ei silloin ole kyse.
Samaa mietin kuin muutama muu tässä ketjussa. Ei se ole mitään nymfomaniaa jos haluaa seksiä joka päivä. Se on ihan normaalia seksuaalisuutta. Sen sijaan jos seksin harrastamisesta tulee pakkomielle, niin voidaan jo puhua ongelmasta.
Miksi leimata seksuaalisesti halukas nainen sairaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin itseäni aika vahvasti nymfomaanina. Niinkin vahvana, että tein siitä lopulta itselleni ammatin.
Samoin. Ennen kuin tähän ammattiin ryhdyin, minulla oli ollut n. 130-150 seksikumppania. Nykyisin mulla on 3-10 asiakasta viikossa, enemmänkin saisi olla, mutta en halua tästä liian julkista. Suurin osa on siis ns. "vakkareita". Ja silti panettaa vapaallakin mulla on siis myös muutama ns. fuckbuddy. seurustelusuhteeseen en enää halua. Ikää mulla 35v.
Miten paikat kestää tuollaista tahtia? Tuntuuko pillussa mikään miltään? Luulisi että aika parkkiintuneet vehkeet?
Missä päin teet bisnestä?
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin itseäni aika vahvasti nymfomaanina. Niinkin vahvana, että tein siitä lopulta itselleni ammatin.
Samoin. Ennen kuin tähän ammattiin ryhdyin, minulla oli ollut n. 130-150 seksikumppania. Nykyisin mulla on 3-10 asiakasta viikossa, enemmänkin saisi olla, mutta en halua tästä liian julkista. Suurin osa on siis ns. "vakkareita". Ja silti panettaa vapaallakin mulla on siis myös muutama ns. fuckbuddy. seurustelusuhteeseen en enää halua. Ikää mulla 35v.
Miten paikat kestää tuollaista tahtia? Tuntuuko pillussa mikään miltään? Luulisi että aika parkkiintuneet vehkeet?
Missä päin teet bisnestä?
Miksi ajattelet,että ei kestäisi?Tuo tahti on ehkä 1-2 kertaa päivässä,ei se nyt paha ole.Mä voin tehdä sen 14 kertaa vuorokaudessa (enemmänkin) ja reidet vaan vähän tärisee.Saan myös monta orgasmia peräkkäin,orgasmin jälkeen myös niin,että pussaa kaulaa,hivelee reittä jne.
Olen se bi-seksuaali nainen.Paljon tuli alapeukkuja,kertokaa miksi.
Miksi annat pillua ilmaiseksi, jos voisit saada heiltäkin rahaa?