Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mies hakkaa

Vierailija
22.03.2006 |

nykyään ihan joka riidan lopuksi...

tänäänkin taas potkas ilmat pihalle.

Sitten otin 3 kk lapsen syliin että silloin ainakaan ei koske..no lyö silloinkin mut päähän vaan...tää on tosi..purkaan sen nyt tänne kun en pysty mun ystäville kertoo..koska aina me yhdes jatketaan..aina vaik tätä tapahtuu...en haluu sekoittaa muita mun omiin typeriin valintoihin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: // www. turvakoti. net/

(välit pois)

Vierailija
2/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku päivä saattaa se yksi lyönti tai potku olla liikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka provosoisit kuinka ei kenelläkään ole oikeutta lyödä. Älä usko hänen selityksiään vaan sulje täysin korvasi niiltä, sairaat yrittävät kaikkensa. Sinä haluat parasta lapsillesi joten tiedät mitä on tehtävä. Keskustelu sairaan kanssa on lähes turhaa. Hänen pitää itse ensin hakea itselleen apua ennekuin voi muuttua koskaan hyväksi.

Lähde jo tänään!!!! Ja kaikkea hyvää!!!

Vierailija
4/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki saavat tietää asiasta. Kun lapsesi kasvaa, hän alkaa oireilla myös kodin ulkopuolella. Päiväkodissa ja kouluissa huomataan nykyaikana, että lapsen tunne-elämässä ja käytöksessä on jotakin vialla, ja siinä vaiheessa joudut paitsi olemaan hakattavana, myös hoitamaan lastasi, joka voi saada pysyviä ongelmia elämäänsä kotitilanteen vuoksi. Vaikeista kotioloista, peloista ja traumoista johtuva oireilu voi olla niin rajua, että sosiaaliviranomaiset puuttuvat asiaan, jos sinä itse et kykene ajattelemaan lapsesi parasta. Jos odotat liian kauan, voi olla lapsesi kannalta myöhäistä, vaikka hän pääsisi kotiin, jossa ei joudu näkemään väkivaltaa ja pelkäämään.

Minusta tuo " aina me yhdessä jatketaan" on naurettavaa lässytystä, sillä nyt kun sinulla on lapsi, ei kyse ole enää sinusta ja miehestäsi. Myöskään mitään " meitä" ei ole olemassakaan, on vain hakattu nainen ja hakkaava mies, ei mitään tiimiä. Sanot, että muut eivät saa tietää tyhmistä valinnoistasi. Meinaatko, että valinta olla tämän miehen kanssa on jotenkin ikuinen ratkaisu, että kun kerran on valinnut (vaikka ei tiennut totuutta silloin) niin sitä virhevalintaa ei enää voi muuttaa? Totta kai voi, eihän kukaan enää nykyään ajattele, että kun minä 15 vuotiaana aloin olla Sepon kanssa, niin se on sitten lopullista, eikä eroja ole olemassakaan.....

On oma asiasi, jos haluat, että sinua sattuu, sinua potkitaan ja lyödään, ja että se tuntuu sinusta jo normaalilta. Olet kuitenkin äiti, ja velkaa lapsellesi sen, ettei hän joudu kokemaan mitään tuollaista. Lapsi ansaitsee normaalin, rauhallisen elämän. Ja äidin. Sinä oikeasti voit kuolla tai vammautua pahasti. Haluatko maata sairaalassa salaisuutesi kanssa ja antaa miehesi hoitaa lapsen? Ja hakata sitäkin?

Vierailija
5/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tekee virheitä ja usein selviää niistä vain vaikeimman kautta.

Hakatun naisen ajatusmaailman täyttää monesti niin suuri häpeän tunne, että se lamaannuttaa selkeän ajattelun.

Hae apua jo tänään!

Vierailija
6/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättelen aivan pikkiriikkistä toivoa siitä, että tämä on huono provo. Mutta jos todella saat turpaasi riitojen jälkeen niin sinulla on vain ja ainoastaan yksi suunta: LÄHDE!

Mies varmastikaan ei hevillä lähde, joten ota lapsesi ja lähde pois.

Minua sattuu syvälle sydämeen takiasi, koska oma ystäväni on halvaantunut vyötäröstä alaspäin miehen väkivallan seurauksena. Heillä on nelivuotias poika, joka on huostassa (sijoitettu) koska mies on vankilassa ja äiti taas niin huonossa kunnossa henkisesti ja estynyt fyysisten ongelmien takia hoitamaan lasta.

Tämä on kamala esimerkki, enkä toivo tällaista sinulle. Mutta tämän itse toditaneena minun on pakko kysyä, että TÄTÄKÖ SINÄ HALUAT? Harva mies lopettaa tuosta vaan lyömisen ja asiat palaa uomiinsa.

Joten hankkiudu eroon tuosta miehestä ennenkuin on liian myöhäistä.

Vierailija
7/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kuolla?

Vierailija
8/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on sairas, eikä tuo lopu. Olen kokenut saman. Lähde, ennenkuin lapsesi perusturvallisuus on menetetty. Se on vaikeaa, mutta tee se lapsesi tähden.

Vierailija
9/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun lapsi kasvaa? Aiotko antaa vain katsoa vierestä?

Vierailija
10/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jo tänne asian kirjoitettua, hyvä alku. Vielä pitäisi löytyä jostain voimia hakea apua ja hankkiutua miehestä eroon. Itsesi ja lapsesi vuoksi (mikään ei takaa, etteikö vauvasi olisi uhri seuraavaksi.)

Mun äiti eli 10 vuotta väkivaltaisessa liitossa, fyysisten vammojen lisäksi lapsikin huostaanotettiin kun äiti ei saanut erottua miehestä. Sulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin lähteä, tee se jo tänään. Mene turvakotiin, siellä saat apua ja henkistä tukea. Et voi jaksaa pienen lapsen kanssa tuollaista elämää. LÄHDE!

Vierailija
11/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oikeasti lähdet menemään. Lähde laps(i)en kanssa johonkin turvakotiin tai sukulaiselle, ja ala järjestelmään avio/avoeroa ja uutta omaa elämääsi. Älä jää odottamaan, että tilanne enää pahenee.

Vierailija
12/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta mies luultavasti lyö sitä lastakin. Ja entäs sitten kun lapsi alkaa ymmärtää että isä lyö äitiä?

Turvakotiin voi mennä ihan ilman mitään. Siellä sitten auttavat kyllä eteenpäin. Älä edes tässä vaiheessa yritä ajatella mitään avioeroja tai huoltajuusjuttuja tms. - pois vaan. Jos sulla on mitään mustelmia tai naarmuja niin pyydä sitten turvakodissa että pääsisit lääkärille näyttämään niitä.

Voimia!

Vierailija
13/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttavat sinut uuden elämän alkuun. Paljon voimia teille!

Vierailija
14/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuen sinua!

Vierailija
15/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti suurinosa sinun ystävistä ja läheisistä tietää asian. Lapsesi kärsivät asiasta suunnattomasti.

Minä katsoin tuota helvettiä kotona 13-vuotiaaksi asti. Sitten vasta äiti ymmärsi lähteä. Kaikkien elämä helpottui. Aivan kaikkien. Se turvakoti on varmasti hyvä vaihtoehto. Mene sinne. Tai jos teillä päin ei ole sellaista niin mene vanhempiesi/sisarustesi luo. Vauva ainakin mukaan.

Vierailija
16/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lapsellesi suuren palveluksen!!!

Vierailija
17/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Älä ota mitään edes mukaan muuta kuin välttämättömimmät vauvalle kassiin, lähde lykkimään vauvaa vaunuilla ja soita suoraan turvakotiin.

Vierailija
18/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lopu itsestään, se vain jatkuu ja pahenee. Kukaan ei ansaitse olla jatkuvan väkivallan kohteena, eikä lapsesi ansaitse kasvaa väkivaltaisessa perheessä.

FAKTA: Keskimäärin joka toinen viikko Suomessa [b] kuolee [/b] nainen perheväkivallan seurauksena.

Vierailija
19/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei ole ihmisarvoista elämää.

Tiedän sen, kun itse pääsin pois väkivaltahelvetistä ja nimenomaan kaikki lähti siitä, kun kaverini kysyi minulta suoraan, että pahoinpidelläänkö minua. Kun sain sen myönnettyä, kerroin seuraavaksi vanhemmilleni, jotka hakivat minut pois keskellä yötä, erittäin pahan pahoinpitelyn jälkeen.

Vierailija
20/22 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUA saa syyttää jos et nyt ajoissa lähde! Haluatko pilata lapsesi elämän???

Jos nyt siellä pohdit jotain, no mutkun se on niin hyvä mies aina välillä ja rakastaa lastaan ja haluaa olla hyvä isä-juttuja etkä halua joutua olemaan yksin, voi sua raukkaa, voisitko herätä ajattelemaan vauvaasi ja hänen takiaan nyt lähteä!!!

Älä ole luuseri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän