Hehkutettu tuote, johon petyit?
Mikä on ollut sellainen kosmetiikkatuote, vaate tai vaikkapa ruoka, josta olet kuullut paljon hyvää, mutta et ymmärrä miksi?
Itselläni tällainen oli Urban Decayn peitevoide. Peittää hyvin ja sävykin sopii itselleni, mutta tuote liukuu pois paikoiltaan heti, kun kasvoille putoaa pienikin vesipisara. Jäljelle jää hilseilevä "lammikko". Kallis ja mielestäni aika hypetetty tuote, harmittaa ettei se sopinut itselleni.
Kommentit (482)
Tangle teezer osoittautui myös meillä turhakkeeksi, ja meillä on siis sekä ohutta että paksua tukkaa perheessä, kunnes keksin käyttää sitä koiraharjana. Hyvin setvii takut ennen furminaattorin käyttöä, toimii sekä pitkä- että lyhytkarvaisilla (kultsu, beagle ja siltä-väliltä-seropit löytyy ja kaikille hyvä).
Itselläni tuo tangle teezer on toiminut hyvin, mutta tukkani on ohut luonnonkihara ( vaikka yksittäisiä hiuksia onkin paljon), sellainen todella ongelmallinen selvitettävä. Himalajan suola saippua sen sijaan oli aivan kauhea. Jossain lehdessä oli miten se kuorii ihoa ja puhdistaa hellävaraisesti. Pesin sillä selkääni antaumuksella, kunnes satuin vilkaisemaan peilistä ja apua. Selkä oli sen näköinen kuin se olisi joutunut villikissojen raatelemaksi, täynnä verinaarmuja. Ajattelin että olin jotenkin ymmärtänyt väärin ja yritin vaahdottaa saippuaa käsissä, mutta eihän se vaahtoa, naarmuttaa ainoastaan myös kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Lumenen uudistus. Yhtäkään tuotetta ei ole jäljellä keski-ikäiselle kuivaihoiselle. Toki hyvä tietää, ettei Lumene tarvitse ikääntyvien rahoja.
Joo tuo uudistus oli kyllä aika pettymys. Tuotteet kyllä näyttävät hienoilta ja laadukkailta, mutta hinnat ovat överit. Mielelläni kyllä ostaisin kotimaista. Lumenen valikoimasta ei myöskään löydy hajusteetonta meikkivoidetta, mitä en pysty ymmärtämään. Mihin sitä tuoksua tarvitsee tuotteessa, joka levitetään kasvojen iholle?
Tuoksua tarvitaan peittämään voiteen oma ominaistuoksu, joka on rasvantuoksu. Moni kokee sen tunkkaiseksi. Siksi voiteet hajustetaan.
Hiilarittomat leivät, joissa oli jyvää, siementä ja porkkanaa. Ne taisi mennäkin jo muodista ja tilalle tulivat Härkikset ja Mifut.
Revitalash-ripsiseerumi. Ryöstöhintainen tuote, jonka luvattiin kasvattavan ripsistä tuuheat ja pitkät räpsyttimet. Ei sopinut mulle, olen ilmeisesti herkkä jollekin tuotteen ainesosalle, sillä silmieni ympärille kehittyi kamala ihottuma kyseisestä tuotteesta.
122132 kirjoitti:
Suomalainen nainen.
Aahah lol :D
L'Orealin Miss Manga- ripsari; VMP!!
122132 kirjoitti:
Suomalainen nainen.
En yhtään epäile, että joutuu pettymään, jos erittää kohdella toista ihmistä tuotteena.
Raastin"härpäke", jolla pitäisi raasteen lisäksi saada nopeasti ja helposti kuutiota, suikaletta, lastuja jne. On siis monta vaihdettavaa terää, jotka kiinnitetään rasian päälle ja vihannekset/kasvikset pilkouttuvat sitten kivasti suoraan sinne rasiaan. Niin vissiin. Kasvikset pitää pilkkoa ensin pieniin osiin, jotta menevät noista teristä läpi. Samalla vaivalla (tai itseasiassa helpommalla) ne kuutioi tai suikaloi siinä samalla. Sipuli ja paprika eivät meinaa mennä siitäkään huolimatta, perunoihin tai porkkanoihin en ole edes viitsinyt kokeilla. Yksi teristä onkin vääntynyt, koska paprika oli sille liian kova tapaus. Vie tilaa ja on ärsyttävä pestä. No, tämä kustansi alle parikymppiä (eli on kai jokin halpisversio), mutta meni tässäkin rahat kankkulan kaivoon.
Tangle on mun mielestä todella hyvä. Hiukseni on paksut. Ja olen töissä mamujen päiväkodissa ja siellä saa välillä kehittää tyttöjen hiuksia, uskomattoman paksuja takapuolen yli meneviä hiuksia. Tavallisella harjalla menee vartti hiusten selvittämiseen, tanglella ne hiukset jatkaa todella nopeasti. Ehkä se ei vain sovi kaikille.
Beauty blender on ihan ylihintainen, käyttämäni samankaltaiset sellaiset ovat paljon parempia. Kokeilin myös jotain älyttömän kallista kulmaväriä, käyttämäni n. 10€ väri on paljon parempi. Tilasin jonkun kalliimman ja laadukkaan neuleen joskus, meni äkkiä pilalle, ei ollut oikeasti laadukas.
Joskus ostin myös jotain kalliimpaa suklalkalankaa, josta tein ihanat villasukat jotka kuluivat puhki kuukaudessa. Ei ketuttanut.
Mulla on suomalaiseksi paksut hiukset, mutta mun mielestä tangle teezer on ihan ok. Yleensä en edes harjaa hiuksia ja jos tarvii harjata, niin ei niitä niin täydellisesti tarvii. Eli ei haittaa, jos ei ihan päänahkaa myöten raavi harja. Mut mun hiukset onkin niin liukkaat, ettei ne pahemmin sotkeennu. Jos täytyy perusteellisemmin harjata, niin harjaan hiukset osissa enkä vedä koko tukkaa kerralla. Mut joo itse harjana normi harjat on kyllä parempia. Ite vaan tykkään tosta sen takia, kun se mahtuu helposti laukkuun ja se on kokonaan muovia niin helppo pestä.
Biotiini. Ei vaikutusta hiusten kasvuun.
Härkis. Maistuu koiran kuivamuonalle tai muulle varastoidulle eläinrehulle.
Dyson pölynimuri. Ihan turha taloudessa jossa on 2 pitkäkarvaista koiraa. Ei ime kunnolla karvaa, sinne ei saisi imuroida esim. pieniä kiviä tai hiekkaa vaan lähinnä keskikokoisia pölypalloja. Entinen Electrolux oli paljon parempi.
Maybelline ripsari vaaleanpunaisessa putkilossa. Ei mulla pysy yhtään vaan suttaantuu silmien alle mustaksi töhryksi.
Pesto kastike . Mautonta epämääräistä limaista sammakon kutua.
Tangle teezerillä ei kuulu harjata kerralla,parilla vedolla koko tukkaa jos on paksuhiuksinen. Itsellä on ohuehko luonnon kihara hius ja jaan silti aina osiin,kun harjaan. Paras harja ikinä. Selvähän se on, ettei ne lyhyet piikit yllä koko pehkon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se härkis. WTF?
Härkis on kyllä todella ylihehkutettu tuote. Itse syön hyvin kasvisruokapohjaisesti ja käytän usein laiskana puolivalmisteita ja eineksiä. Mutta toi härkis oli ihan hirveetä.
Lisäksi se maksaa 15e/kg!!
Vierailija kirjoitti:
Doven punakorkkinen hiustenhoitoaine. Valehtelematta perus huuhtelun jälkeen n.20 min huuhtelua paineella tukkaan, silti jäämiä hiuksissa. Varmasti on sileä ja pehmeä tukka suihkun jälkeen kun on tököttiä jokapaikassa. Tiedän kolme tavallista hiuspohjaa joista jokainen on mennyt vereslihalle ja hilseilylle tästä tuotteesta. Samaten tämä oliiviöljyä tukkaan... ehkä jos omistaa afron.
Onko kyseessä tämä tuote?
http://www.dove.com/us/en/hair-care/shampoo/regenerative-nourishment-sh…
Jos on, en yhtään ihmettele jos päänahka on mennyt pahaan kuntoon, se sisältää nimittäin kahta hyvin allergisoivaa ainesosaa (Methylchloroisothiazolinone ja Methylisothiazolinone). Ja silikonit puolestaan tekevät hiuksista helposti lähmäiset ja littanat.
Aivan - se oli karmeen oksettavaa sössöä, samoin se kauranyhtö!!!