Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sokeri/herkkulakko, kokemuksia

Vierailija
29.03.2017 |

Olen nyt toista päivää ilman herkkuja. Yleensä syön joka päivä enemmän tai vähemmän ja kiloja on kertynyt 15 ylimääräistä. Oikeastaan ei tee edes mieli, eilinen oli paljon pahempi ja meinasin heti sortua. Kertokaa kokemuksia omista herkkulakkoiluistanne ja paljonko karisi kiloja. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakon tarve kertoo, että olet sitä tyyppiä, jolle makea maistuu.  Toisilla taas ei tule mieleenkään syödä herkkuja joka päivä.

Vierailija
2/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sokerista haluat eroon, ei siinä lakot auta.  Herkuista luopumista en sen sijaan ymmärrä. Eiköhän jokapäiväinen ruoka pitäisi olla herkullista, miksi ruuan pitäisi maistua pahalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus mammapalsta, heti tulee lokaa niskaan.

Vierailija
4/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin 22kg puolessa vuodessa. Jätin karkit, suklaan, kahviloiden konditoriapuolen. En ole palannut entiseen.. Tsemppiä!

Vierailija
5/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti miksi syöt herkkuja niin usein. Sokerilakkoon et pysty koska sokeria löytyy niin monesta paikkaa. Lisättyyn sokerilakkoon voit ryhtyä ja onnistua. Kuitenkaan lakko ei auta niin kuin ei auta dieetitkään. Sinun on tehtävä elämäntapamuutos ja miettiä miksi syöt herkkuja joka päivä. Syötkö tylsyyteen, stressiin, nälkään?

Sinun kannattaisi etsiä mielihyvänlähde jostain muualta. Itse söin herkkuja tupakoinnin lopettamisen jälkeen ja tylsyyteen, mutta nykyään käyn salilla ja harrastan liikuntaa 6pv:nä viikossa. Juon vettä ja syön terveellisesti ja säännöllisesti. Toki vieläkin tekisi mieli herkkuja varsinkin kun niitä tungetaan mainoksissa ja joka paikassa, mutta pitäydyn siinä että vain kerran viikossa. Ei sitä huvitakaan vetää herkkuja (enemmän tekee mieli jotain leipää/suolaista nykyään) kun tietää miten paljon pitää treenata niiden kuluttamiseen. Kerran viikossa saa kuitenkin syödä herkkuja yhdellä aterialla. :)

Ja mielestäni jano aiheuttaa mielitekoja samoin nälkä.

Vierailija
6/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin viimesyksynä lakon herkkuihin ja -18 pudonnut.

Vierailija
7/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää näitä "et pysty" -ihmisiä.

Vierailija
8/8 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Täällä vähän sama meininki. Oon huomannut että samalla kun luopuu, pitää keskittyä myös kaikkeen siihen mitä saa syödä ja juoda. Itellä on ollut jättikulutus limsoihin, siideriin ja kaljaan. Koska edelleen tykkään kuplajuomista, juon tilalla vissyä ja joskus maustan sitä sitruunalla tms. Ja kuivat viinit sallin itselleni myös :)

Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi