Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko miehelle...

Vierailija
29.03.2017 |

Suuseksiä, jos mies ei itse suostu nuolemaan sinua?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että pidemmällä tähtäimellä antaisin. Toki satunnaisesti, mutta jos mies ei koskaan suostuisi samaan, niin kyllä siinä omakin into karisisi.

Vierailija
2/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella satunnaisesti joo, mutta en todellakaan miehen pyynnöstä vaan itse ehdottaisin jos tuntuu siltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on yleensä niin että mies haluaisi nuolla ja minä ottaa suihin.

Vierailija
4/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välitä niin paljoa että nuollaan ja tykkään ottaa suihin. Kuitenkin tasa-arvon nimissä voisin olla ottamatta jos mies ei suostuisi ikinä edes pyynnöstä :D

Vierailija
5/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi.

Vierailija
6/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi koska ei se kalu hyvälle maistu. Ja ihan yhtä lailla minäkin nautin suuseksistä

Vierailija
7/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mites asia toisinpäin? Antaisitko miehen nuolla pilluasi jos hän ei anna sinun ottaa suihin?

Vierailija
8/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisitko miehelle suuseksiä jos mies ei itse suostu nuolemaan sinua ?

Härregyyd sanoo tällainen yli nelikymppinen mies.

Ainoa ja AINOA syy minkätakia osaava (siis kuten meikku; joka tietää miten antaa naiselle monia orgasmeja peräjälkeen) mies ei anna naiselle suuseksiä on jos naisen loora haisee. 

Itse olen joskus ollut tilanteessa missä oksensin kun haistoin tuon aromipesän.

Mutta miehelle ei ole mitään nautinnollisempaa...oikeasti ei mitään nautinnollisempaa kuin antaa naiselle jatkuvia, ihania orgasmeja. Se tuo ainakin minulle paljon suuremman nautinnon kun mikään oma orgasmini. No mutta toisaalta; minähän olenkin sinkku, ei ole sattunut sopivaa naista kohdalle.

Nyt sitten väännetään vielä asia molemmat sukupuolet huomioonottaen sukupuolineutraaliksi eli kysymyksen otsikko pitäisi olla jotain tällaista..

Jos nainen ei itse antaisi miehelleen suihinottoa, suostuisitko itse miehenä tekemään duunin ja nuolemaan naista ?

Jotain rajaa nyt naiset. Tiedän kyllä että minä ja jokainen suomalainen mies on SIKA, SIKA, SIKA. 

Olen sen sisäistänyt erittäin hyvin, mutta voisitteko edes KERRAN olla "lähes" tasa-arvoisia" ettekä tekisi teatteria siitä että kun mies (esim. minä) tekee teille 10 orgasmia peräjälkeen, eikä murehdi omasta haluistaan, juttu ei teidän naisten osaltanne ole ANTAMISTA vaan SAAMISTA. Se EI ole uhrautumista, vaan se on suuren nautinnon vastaanottamista.

Menkää tutustumaan vaikka arabialaiseen tai  aasialaiseen kulttuuriin miten miehet kohtelevat naisia; saisitte perspektiiviä.

Silti MINÄ, suomalaisena miehenä, joka tyydytän naisen monin, monin, moninkertaisesti, olen SIKA, SIKA, SIKA !

Onneksi maailmapallo on täynnä naisia jotka haluavat (eivät antaa vaan kerjäävät) tarjoamani nautintoa. 

Saattaa olla että olen aivopesun uhri, mutta en pysty katsomaan suomalaista silmiin, se on lähentelyä. Jos tulen liian lähelle suomalaista naista vaikka kaupassa, olen tungettelija ja seksuaalinen ahdistelija. Mikäli satun katsomaan vahingossa häntä johonkin paikkaan mistä hän ulostaa tai erittää maitoa, olen henkisesti hyvin sairas persoona ja minut pitäisi luultavasti pistää vankilaan.

Onnea vaan teille suomalaisille naisille. ja teidän "antamisillenne".

Vierailija
9/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

NaisenKaikkiGpisteetTietävä kirjoitti:

Antaisitko miehelle suuseksiä jos mies ei itse suostu nuolemaan sinua ?

Härregyyd sanoo tällainen yli nelikymppinen mies.

Ainoa ja AINOA syy minkätakia osaava (siis kuten meikku; joka tietää miten antaa naiselle monia orgasmeja peräjälkeen) mies ei anna naiselle suuseksiä on jos naisen loora haisee. 

Itse olen joskus ollut tilanteessa missä oksensin kun haistoin tuon aromipesän.

Mutta miehelle ei ole mitään nautinnollisempaa...oikeasti ei mitään nautinnollisempaa kuin antaa naiselle jatkuvia, ihania orgasmeja. Se tuo ainakin minulle paljon suuremman nautinnon kun mikään oma orgasmini. No mutta toisaalta; minähän olenkin sinkku, ei ole sattunut sopivaa naista kohdalle.

Nyt sitten väännetään vielä asia molemmat sukupuolet huomioonottaen sukupuolineutraaliksi eli kysymyksen otsikko pitäisi olla jotain tällaista..

Jos nainen ei itse antaisi miehelleen suihinottoa, suostuisitko itse miehenä tekemään duunin ja nuolemaan naista ?

Jotain rajaa nyt naiset. Tiedän kyllä että minä ja jokainen suomalainen mies on SIKA, SIKA, SIKA. 

Olen sen sisäistänyt erittäin hyvin, mutta voisitteko edes KERRAN olla "lähes" tasa-arvoisia" ettekä tekisi teatteria siitä että kun mies (esim. minä) tekee teille 10 orgasmia peräjälkeen, eikä murehdi omasta haluistaan, juttu ei teidän naisten osaltanne ole ANTAMISTA vaan SAAMISTA. Se EI ole uhrautumista, vaan se on suuren nautinnon vastaanottamista.

Menkää tutustumaan vaikka arabialaiseen tai  aasialaiseen kulttuuriin miten miehet kohtelevat naisia; saisitte perspektiiviä.

Silti MINÄ, suomalaisena miehenä, joka tyydytän naisen monin, monin, moninkertaisesti, olen SIKA, SIKA, SIKA !

Onneksi maailmapallo on täynnä naisia jotka haluavat (eivät antaa vaan kerjäävät) tarjoamani nautintoa. 

Saattaa olla että olen aivopesun uhri, mutta en pysty katsomaan suomalaista silmiin, se on lähentelyä. Jos tulen liian lähelle suomalaista naista vaikka kaupassa, olen tungettelija ja seksuaalinen ahdistelija. Mikäli satun katsomaan vahingossa häntä johonkin paikkaan mistä hän ulostaa tai erittää maitoa, olen henkisesti hyvin sairas persoona ja minut pitäisi luultavasti pistää vankilaan.

Onnea vaan teille suomalaisille naisille. ja teidän "antamisillenne".

Ei ihme että olet sinkku tuolla uhriutumisella

Vierailija
10/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiin ei liity valtapeliä, antamista ja saamista, pihtaamista tms. Joskus toinen pääsee huipulle, toinen ei ja se on ihan ok. Siinä ollaan rakkaan ihmisen iholla ja tuotetaan molemminpuolista mielihyvää, suuseksi yhtenä osana tätä. Ei lasketa kumpi useammin tekee sitä tai tätä :) Mutta jos toisella ei olisi intoa tuottaa toiselle hyvää oloa, voisi tuntua kummalta. Kenties keskustelun paikka?

Vierailija
11/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin yllättääkin. Pidän nimittäin suuseksin antamisesta. Tosin olisi se vastapalveluskin kiva

Vierailija
12/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse oikein välitä siitä että minua nuollaan, mutta tykkään kyllä paljon antaa miehelleni suuseksiä. Se kun minua nuollaan. on yleensä esileikkiä, usein edes siihen asti ei päästä, koska haluan yhdyntää. Saan harvoin orgasmin suuseksissä, yhdynnässä lähes aina. Mieheltäni otan suihin niin esileikkinä, kuin ihan loppuunkin asti.

Mutta siis joo, antaisin miehelleni suuseksiä, vaikkei nuolisi minua.

Vierailija
13/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mites asia toisinpäin? Antaisitko miehen nuolla pilluasi jos hän ei anna sinun ottaa suihin?

Antaisin. Koska silloin on hänen päätös ettei halua suuseksiä. Mutta jos en itse haluaisi suuseksiä mutta hän haluaisi niin sitten tietenkin antaisin

Vierailija
14/14 |
29.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhiutumisella ? No, sika uhiutuu aina ! Suomalainen Sika-Suomalainen mies !

Saatan olla sinkku suomalaisten naisten suhteen, mutta se saattaapi olla tietoinen valintani. Siihen on syynsä.

Olen kiertänyt maapalloa niin monta kertaa että tiedän miten tämä maapallo pyörii ja missä maassa asuu maailman ehkä läskeimmät femakko-emakot. 

No joo, juttua voisimme kyllä jatkaa rutkastikkin; kerro ja kirjoita vaan lisää itsestäsi; mikä sai sinutKIN mollaamaan suomalaista miestä ? 

Voisitko noin objektiivisesti ottaa kantaa asiaan että MIKSI suomalaiset miehet ovat sikoja ja miksi suomalaisen MIEHEN pitäisi elää ei-sinkkuna tuossa hullussa, henkisesti sairaassa höpölandiassa nimeltään Suomi missä naiset ovat täysiä lihavia, miehiä alistavia sikoja ? Tuo objektiivinen-subjektiivinen käsitykseni siitä; että suomalaiset naiset ovat sika-emakkoja; perustuvat siihen mitä olen maailmalla reissannut ja nähnyt.  Olen tehnyt sitä paljon.

Nöf nöf naiset. Kertokaa nyt, nöf nöf.

Vastatkaa jotain järkevää, sikalan emakkojen aivo-pieruja en viitsi kuunnella. Vastatkaa aivoillanne hyvät naiset jos teillä sellaiset sattuu olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi